" המסיבה לא נגמרת עד שהרמקול נופל " – פרק 24

קורל_434 25/03/2014 846 צפיות 8 תגובות

בנות אשמח לתגובות זה חשוב לי, אני רוצה לדעת אם אתן אוהבות ..

פרק 24 –
לפתע עיניו התחילו להיפתח, זה קורה, עכשיו אני צריכה להחליט מה להגיד…
" נטלי ? " הוא אמר בקול חלש ברגע שראה אותי.
" תקשיב לידור אני באמת באמת מצטערת, אני לא התכוונתי שזה מה שיקרה עם סתיו, אתה באמת חשוב לי אתה חייב להבין ! ו …. " התחלתי להגיד
" נטלי … אני אוהב אותך " לידור עצר אותי. מה ?? הוא לא כועס עלי או שונא אותי או משהו ? איך זה יכול להיות שזה מה שהוא אומר ???
" מה ?? " אמרתי בקול מופתע, עוד שנייה בכיתי מאושר, הוא לא כועס עלי.. אני כל כך שמחה, ציפיתי שהוא לא ירצה לדבר איתי יותר בחיים שלו.. אני חושבת.. אני חושבת שאני אוהבת אותו גם. אחרי מה שקרה עם התאונה, הבנתי עד כמה הוא חשוב לי.
כששמעתי על התאונה בחדשות, הרגשתי לחץ בלב, שהריאות שלי עומדות להתפוצץ, מין תחושה כזאת שכאלו העולם שלי עומד ליפול. זה אפשרי בכלל ? שאני אצליח לאהוב מישהו אחרי זמן כל כך קצר בו אנחנו מכירים? ועוד אני?? כנראה שכן. כן, אני אוהבת אותו..
" נטלי? את שמעת מה אמרתי? " פתאום שמעתי את לידור ברקע. כנראה הייתי כל כך שקועה במחשבות שלא שמתי לב למה שאמר. " לא אני מצטערת " אמרתי בשקט. כשאני עוד בהלם מכל המצב ההזוי שקורה עכשיו.
הוא חייך אלי, הוא מדהים כל כך .. " אני סולח לך על מה שקרה עם סתיו, ואני מאמין לך שאת מתחרטת על זה.. מהרגע הראשון שראיתי אותך, התאהבתי בך, ידעתי שאת תהיי שלי, שאני זה שיעשה אותך מאושרת, אני יודע שאת מרגישה משהו לסתיו, רואים את זה עלייך.. אבל אני גם יודע שאליי יותר.. אני לא אוותר עלייך, אני לא אפגע בך לעולם.. אני אוהב אותך " חזר על דבריו במפתיע.
אני לא מאמינה שזה באמת קורה, שזה מה שהוא אמר עכשיו , הוא בן אדם כל כך טוב, אני יודעת שהוא באמת יעשה לי טוב, ומה שבטוח הוא לא היחיד שאוהב מבנינו, אני אוהבת אותו.
הוא הסתכל עלי, חיכה לתשובה כנראה.. אבל הייתי משותקת, אין מצב שאצליח להוציא עכשיו מילה מהפה שלי.. ירדו לי דמעות. דמעות של אושר. הוא שם לב וניגב לי דמעה מהלחי, והשאיר את ידו על הלחי שלי. התקרבתי אליו לאט לאט, ונתתי לו נשיקה רכה על השפתיים. הוא מדהים. אני כל כך שמחה..

– כעבור חודש –
עוד יומיים מתחיל הבצפר, זה לא נורא כל עוד יש לי את לידור.
אני ולידור ביחד כבר חודש, נדמה שכל יום שעובר אני רק מתאהבת בו יותר.. הוא בן אדם כל כך טוב ואני מאושרת שהוא שלי.
בטח אתם שואלים מה עם סתיו? יום אחרי שאני ולידור הפכנו לחברים, נפגשנו אני וסתיו ברחוב במקרה , דיברנו כמה דקות, צחקנו המון הוא קורע … סיפרתי לו שאני ולידור ביחד הוא הסתכל עלי במשך כמה שניות.. היא נראה קצת המום , " אני צריך ללכת " הוא אמר לי בשקט והמשיך בדרכו. " רגע חכה " הרמתי את קולי כשהתחיל ללכת. אבל הוא לא ענה לי.. הוא המשיך ללכת בלי להפנות את ראשו אלי..

" חיים שלייייי " צעקתי כשהגעתי לביתו של לידור, משום מה כל הבית היה מלא בארזים.
" הייייי " השיב לי בקול נמוך וחייך חיוך שהיה נראה קצת מאולץ.
" מה יש אהובי ? " התקרבתי אליו ושאלתי כשהבנתי שמשהו אצלו לא בסדר.
" נטלי… אני צריך לספר לך משהו… אתמול בלילה אבא שלי קיבל שיחת טלפון חשובה… אנחנו… אנחנו עוברים לארצות הברית לשלוש שנים… "

תגובות תגובות תגובות !!!!!


תגובות (8)

תמשיכיי, ממש אהבתיי !!

25/03/2014 14:32

לאאאאאאאאאאאא
שלא יסע עד שהם ביחד
תמשיכי

25/03/2014 14:34

לאאאראאא
תמשיכיייייייי

25/03/2014 14:56

מההה ללאלאלאלאאא אין מצב שהוא עוזב!! לאא תמשיכיייײַיייי

25/03/2014 15:57

לאאא אסור לא לעשות את זה!!
עד שהם ביחד אסור לו להרוס את זה!!!

25/03/2014 16:05

לא לא לא לא
עד שהם היו ביחדדדדד
לא אופר
תמשיכיי דחוףףףףףףףףףף

25/03/2014 17:24

מה???????? לא לא לא לא זה פשוט לא יכול לקרות פשוט לא! תמשיכייי

25/03/2014 18:02

אומייגאדדד מוושלםם תמשייכיי דחווףףףף

25/03/2014 18:09
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך