" המסיבה לא נגמרת עד שהרמקול נופל " – פרק 25

קורל_434 25/03/2014 936 צפיות 10 תגובות

בנות עוד תגובותתתת !!!

פרק 25-
חיים שלייייי " צעקתי כשהגעתי לביתו של לידור, משום מה כל הבית היה מלא בארגזים.
" הייייי " השיב לי בקול נמוך וחייך חיוך שהיה נראה קצת מאולץ.
" מה יש אהובי ? " התקרבתי אליו ושאלתי כשהבנתי שמשהו אצלו לא בסדר.
" נטלי… אני צריך לספר לך משהו… אתמול בלילה אבא שלי קיבל שיחת טלפון חשובה… אנחנו… אנחנו עוברים לארצות הברית לשלוש שנים… " הוא השיב לי בקול חלש.
מה ???? הוא עוזב אותי ??? עכשיו ?? לשלוש שנים ???? יומיים לפני שמתחיל בצפר ??? איך אני אסתדר בלעדיו ?? מה אני יעשה…….

– יום ראשון של בצפר –
היום הראשון הגיע.. בלי לידור.. לידור טס אתמול בלילה.. נפרדנו, אין מצב שאני אצליח להיות עם מישהו בקשר מרחוק.. בדיכאון מהרגע שהוא סיפר לי על הטיסה, חיכיתי ליום הראשון בבצפר החדש והנסיעה שלו הרסה הכל..
בכל זאת אני חדשה פה.. היחידים שאני מכירה מהבצפר הם סתיו ועידן עמית אח שלי ונוי..
מקווה שיהיה טוב.
" והו יום ראשוןןן נכיר מלא ילדים חדשיםםםם !! " קפצה עלי נוי בדרך לבצפר.
" כןן " אמרתי בקול ציני וחייכתי חיוך מאולץ. הגענו.
" בואי נעבור ברגל ימין " אמרה לי נוי בהתלהבות כמו ילדה בכיתה ג' ממש. צחקתי.
הלכנו לעבר הכיתה, כיתה י"א 4 , שתינו באותה הכיתה (:
נכנסנו, כל הילדים נראים חמודים בסך הכל, נראה לי שנצליח להשתלב פה מהר.
" היי אתן חדשות ? " באה אלינו ילדה וחייכה. נראת חמודה..
" כןןן איך קוראים לך ? " ענתה לה נוי בהתלהבות.
" לירי , איך לכן ? " ענתה לה באותה מידת התלהבות. " אני נוי " השיבה לה נוי והמשיכה עם ההתלהבות " ואני נטלי " אמרתי וחייכתי, טוב, אני אנסה לשכוח מלידור והתמקד בלהשתלב פה. " טובב בנות בואו נעשה לכן איזה סיור בבצפר " אמרה לירי וחייכה " יש פה מלא בנים חתיכים, אתן מתותתת " המשיכה. כן בטח ממש מעניין אותי בנים עכשיו….
התחלנו להסתובב בבצפר, אין אחד שלא העביר מבט עלינו, ' החדשות '.
" אחותיייי " בא אלי מישהו מאחורה, עמית. " אהההה יא מכוער לא ראיתי אותך מהבוקר" צחקתי והבאתי לו חיבוק. סתיו היה שם. כמה זמן לא התראינו… הוא הסתכל עלי.
" שמעתי שלידור טס לארצות הברית, את בסדר ? " לחש לי סתיו במפתיע בזמן שעמית דיבר עם נוי ועם כולם , " כן אני בסדר " עניתי בתקווה שזה ישמע אמין.
" יאלה בואו לקפיטריה ברד עלי " חייך עמית ואמר לי לנוי ללירי לסתיו ולעוד איזה ילד שהיה איתנו. " מתאים לי " אמרתי והתחלנו ללכת לקפיטריה. שתינו ברד, איזה קפיטריה.. ממש בצפר על רמה. " טוב אני הולכת לשירותים דקה ובאה " אמרתי והלכתי.
התחלתי ללכת לשירותים, לפתע ילד עצר אותי- " הופההה מי את ? " אמר ,התקרב אלי ושם את ידו על המותן שלי, הייתי צמודה לקיר והוא מולי. " מה אכפת לך ? " אמרתי והזזתי את היד שלו. הוא חייך " אוי איך אני אוהב בנות שמשחקות אותה קשות להשגה " הוא התחיל להתקרב אלי, ניסיתי להעיף אותו אבל לא הצלחתי.
" עוף ממנה ………… " שמעתי ברקע

תגובות תגובות תגובות….


תגובות (10)

תמשיכיי

25/03/2014 19:02

המשך מהרררררררררר

25/03/2014 19:05

יאאא תמשיכי מהרר! רק עכשיו ראיתי שחזרת לכתוב את הסיפורר! יואו את חייבת להמשיךך ♥.♥

25/03/2014 19:10

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תמשיכייי

25/03/2014 19:13

או לידור או סתיו
תמשיכייייי

25/03/2014 19:30

תמשיכייייי

25/03/2014 19:43

בבקשה שזה יהיה לידור

25/03/2014 20:07

תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשייכיי!!!!!!!!

25/03/2014 20:21

תמשיכיייייי מושלםםםםם

25/03/2014 22:43

סתיוש ^-^ שהוא שלי תמשיכייייי

26/03/2014 07:34
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך