" המסיבה לא נגמרת עד שהרמקול נופל " – פרק 26

קורל_434 26/03/2014 880 צפיות 9 תגובות

תגובות !!!

פרק 26-
התחלתי ללכת לשירותים, לפתע ילד עצר אותי- " הופההה מי את ? " אמר ,התקרב אלי ושם את ידו על המותן שלי, הייתי צמודה לקיר והוא מולי. " מה אכפת לך ? " אמרתי והזזתי את היד שלו. הוא חייך " אוי איך אני אוהב בנות שמשחקות אותה קשות להשגה " הוא התחיל להתקרב אלי, ניסיתי להעיף אותו אבל לא הצלחתי.
" עוף ממנה ………… " שמעתי ברקע , הפנתי את ראשי, סתיו.. הילד שהחזיק אותי הפנה את ראשו כדי לראות מי מדבר מאחורינו, ניצלתי את ההזדמנות והעפתי לילד בעיטה לביצים, הילד התפתל מכאבים. סתיו הגיע למקום הדביק את הילד לקיר בעוד שידו חונקת את צווארו של הילד, סתיו התקרב לאוזנו של הילד לחש לו משהו ועזב אותו, הילד התקדם לעבריי " אני מצטער " אמר לי, הסתכלתי עליו קצת מופתעת, מה כבר סתיו יכול להגיד לו?? " טוב " השבתי, והילד הלך משם במהירות.
" את בסדר ??? " סתיו בא אלי והרים אותי בחיבוק. " כן חחח בקטנה תרגע " צחקתי וחיבקתי אותו בחזרה. מוזר.. אף פעם זה לא קרה בנינו.. " אני מצטער שלא הגעתי לפני .. " הוא הוריד אותי והחזיק לי את היד " אבל אני מבטיח שזה לא יקרה יותר " המשיך ואמר ברצינות.
" תודה " אמרתי וחייכתי חיוך גדול. הוא כזה חמוד.. " מה בכלל עשית כאן ? " אמרתי כשהתחלנו ללכת לכיוון הקפיטריה, באמת מה הוא עשה כאן? " אמ.. אנ.. אני.. סתם .. " הוא השיב לי וגימגם. " מה עשית כאן? " עצרתי במקומי עד שאקבל תשובה אמיתית.
" את האמת.. שרציתי לדבר איתך… תקשיבי, אני.. " התחיל להגיד " עצור, אני ולידור הרגע נפרדנו אל תתחיל עם זה עכשיו " אמרתי. הוא הסתכל עלי לשנייה ומשך אותי לאיזה פינה שאין בה אף אחד, " אני יכול לתת לך הרבה יותר ממה שהוא הציע " התחיל להגיד לי במפתיע. " אני יאהב אותך בכל שנייה, אני ישמור עלייך כמו על אוצר אני נשבע, ומה שבטוח? אני לא יעזוב אותך כמוהו אף פעם.." מה?? מאיפה זה הגיע עכשיו ?
הוא התחיל להתקרב אלי לאט לאט, " אני יודע שאת רוצה אותי בדיוק כמו שאני רוצה אותך " אמר בעוד שהוא ממשיך להתקרב אלי לאט , " אנ.. אנ.. אני.. " לא הצלחתי להוציא מילה מהפה, הוא כל כך מהפנט, הוא כמו מגנט שמושך אותי אליו. יכול להיות ש… יכול להיות שכל הזמן הזה רציתי אותו והכחשתי את זה? ,
הוא הגיע לשפתיים שלי, התנשקנו אפשר לומר נשיקה לוהטת , הוא כל כך מדהים..

תגובות תגובות תגבותתתתתתתתתתת !! (;


תגובות (9)

תמשיכייי

26/03/2014 15:18

תמשכיי

26/03/2014 15:24

תמשיכיייייינף

26/03/2014 15:45

תמשיכייייייייייי

26/03/2014 15:59

תמשיכי אומיגד מדהים מושלם ואוו מתתי

26/03/2014 17:06

תמשיכיייייייייי

26/03/2014 17:39

תמשיכייי

26/03/2014 18:49

תמשיכיייייי

26/03/2014 18:55

מושלםם
תמשיכיייי

26/03/2014 19:12
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך