" המסיבה לא נגמרת עד שהרמקול נופל " – פרק 28

קורל_434 27/03/2014 1152 צפיות 9 תגובות

סליחה שלא כתבתי פרק היום, הייתי עם חברות, תגובות!!

פרק 28 –
– בוקר –
" בואי למטה כבר " נוי התקשרה אלי, " סתמי דקה אני יוצאת!! " השבתי לה וניתקתי.
אתמול קניתי מתנה לסתיו, נוי ולירי באו לקנות איתי קניתי לו בושם מושלם ו2 חולצות מעלפות!
ירדתי לנוי.
" תודה באמת שאת נזכרת לרדת יצור ! " היא צעקה לי, " שתקי " אמרתי וחייכתי, התחלנו ללכת לבצפר. "אני עדיין לא מאמינה שאת וסתיו ביחד!" היא אמרה לי בדרך, " כן גם אני לא " אמרתי " את ועידן היום במסיבה שלו זוכרת?" המשכתי. " כן כן אל תדאגי, אבל נראה לי עידן לא סובל אותו, אחרי הכל הוא היה החבר הכי טוב של לידור.." היא השיבה לי. נכון..
נכנסנו בשער של בצפר. " חיים שלי " סתיו התקדם אלי והרים אותי לנשיקה, כבר נהיה הרגל.. הוא מושך אותי אליו, כמו מגנט. " יום הולדת שמח " חייכתי ועצרתי את הנשיקה " כך " המשכתי, הוא הוריד אותי והוצאתי מהתיק את המתנה, " אמרתי לך כבר.. את המתנה שלי.. " הוא נאנח. " נוווווו !! " אמרתי, " לא לא " הוא השיב לי, נישקתי אותו, " הי הי חוצפנית מה את סוחטת אותי " הוא חייך " סתום וכך " נישקתי אותו, והשארתי לו את זה ביד בלי שום יכולת להגיד משהו. -צלצול- אני נוי ולירי התקדמנו לכיתה, " לירי תזהרי ממני לא לבוא למסיבה של סתיו " אמרתי בדרך, " באה באה " היא חייכה אלי ונתנה לי חיבוק, חולה עליה.
איזה שיעור מיגע ה' מה זההההההההה ?? כל מורה פה יותר חופרת מהשנייה .
– צלצול הפסקה –
" ישששש " צעקתי כשנשמע הצלצול " נטלי.. אני מבינה שאת שמחה שנגמר השיעור, חבל כי את נשארת פה לריתוק למשך כל ההפסקה. " אמרה לי המורה והייתה מרוצה מעצמה. מה ??? מה נראה לה מטומטמת !
" אוי אחותי בהצלחה " נוי נקרעה ויצאה עם לירי להפסקה.
אוףףףף מה להישאר בכיתה עכשיו איזה מורה מעצבנת מי ישמע מה אמרתי.
שמעתי דפיקה בדלת, " נורית ? " שמעתי קול, סתיו. חיים שלי !!!
" כן סתיו ? " השיבה לו, " אני יכול דקה לדבר איתך ? " היא יצאה לבחוץ. " נטלי את יכולה לצאת להפסקה " היא חזרה ואמרה לי, " באמת? תודה " אמרתי ורצתי החוצה שלא תתחרט פתאום המג'נונה הזאת. יצאתי מהדלת לפתע מישהו משך אותי מאחורה " מה עם תודה ? " , סתיו, הוא חייך. " מה עשית לה ?? " אמרתי והדבקתי לו נשיקה. " מה יש לך נורית מאוהבת בי מכיתה ז " הוא צחק, " שתזהר ממני" אמרתי וחייכתי, התנשקנו.

נגמר בצפר, יום ארוך!!
אכלתי ונכנסתי להתקלח, מסיבה עוד מעט..
כשסיימתי נוי ולירי באו אלי להתארגן, רק אצלי מתארגניםםםםם !!
לבשתי שמלה אדומה מעלפת עם נעלי עקב שחורים התאפרתי עשיתי מחליק כמה ארגונים אחרונים ואנחנו יוצאות, כולנו היינו ה-ו-ר-ס-ו-ת !
נסענו באוטו של נוי שלושתינו, עשר דקות נסיעה, צחקנו ושמענו שירים, ואי איזה מצב רוח למסיבה יש לי עכשיו !!!
הגענו לבית שלו, " והו איזה בית מזהה " נוי אמרה, כולנו היינו המומות, בית ענק- וילה, בריכה ג'קוזי חצר ענקית מה לא.. נכנסנו, הגענו באיחור קל.
חיפשתי את סתיו, הוא היה ליד הדי ג'י, סימנתי לו שאני כאן, הוא רץ אלי
" חיים שלי !!! " צעקתי אליו וקפצתי עליו, " כמה אני שמח לראות אותך יפה שלי " הוא חייך ונתן לי נשיקה. הלכנו לרקוד – ואי איזה מסיבההההה טוב שלא כל הבצפר פה, כיף כיף כיף !!
יצאתי לבחוץ לדקה לשאוף אוויר המסיבה הזאת מעייפתת !!
התיישבתי על איזה ספסל שהיא מחוץ לבית " נטלי.. " שמעתי מאחורי, לידור ??????

תגובות תגובות תגובות!!!!!!!!!


תגובות (9)

מההההההההההההההההה
הוא חזר
תמשיכי מהר

27/03/2014 19:49

אוו מיי גאד מה הוא עושה שם?!
תמשיכי דחוףףף

27/03/2014 19:52

What The hake Is goin on מה נראה לו שהוא פתאום בה מה הולך לקרות את חייבתת להמשיךך מידדד!!

27/03/2014 20:02

מהמההההההההההה תמשייכייי דחווף פליייזז

27/03/2014 20:20

לידוררררררר חזררררר????????????
עם כן יששששש
תמשיכייייי דחוףףףףףףףףףףףףף

27/03/2014 20:44

מההההההההההה תמשיכייייי דחוףףףף

27/03/2014 20:50

מזל טוב קולולו נולדה לך קוראת חדשהה:)) זה מושלםם תמשיכי

27/03/2014 22:49

מושלםםםם ( אני חדשה )

27/03/2014 23:29

קח* ואו מיי גד !!!!!!!!!!!!!!!!!! תמשיכייייייייייי

28/03/2014 06:39
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך