" המסיבה לא נגמרת עד שהרמקול נופל " – פרק 3

קורל_434 06/12/2013 1072 צפיות 4 תגובות

פרק – 3 :
אחרי רבע שעה בערך הגענו…

ואווו מפוצץ פה , בנים ובנות בכל מקום , לקח כמה שניות עד שאני ונוי התאפסנו על עצמנו .
" יש לי תחושה שהולך להיות כיף " נוי הסתכלה עלי וחייכה , חייכתי אליה בחזרה.
התחלנו ללכת לחפש מקום ישיבה שקרוב לבריכה .
" הי הי פה זה מושלם " אמרתי כשראיתי שני כיסאות עם שולחן קטן ושמשייה מעליו .
באנו להתיישב. " בנותתתתתת הגעתן " שמענו קול מאחורינו, כן כן , שני החתיכים ממקודם .
" בואו בואו תשבו איתנו " אמרו שניהם ביחד . הסתכלתי על נוי.
" יאלה בואי " היא אמרה לי חייכה וקרצה לי . התחלנו ללכת לעבר מקום הישיבה. נוי הלכה עם החתיך ' שלה ' ואני עם ' שלי '.
" אז איך אמרנו שקוראים לך ? " שאל אותי החתיך. מביך שאני אפילו לא יודעת איך קוראים לו ואני מכנה אותו החתיך שלי חחחחח
" נטלי " עניתי לו וחייכתי , " שם יפה, אני לידור " לחץ לי את היד וחייך את החיוך הכובש שלו , רק שאני לא ימס פה. אני אוהבת את השם הזה.

הגענו למקום הישיבה, ישבו שם כמה ח'ברה במעגל עם נרגילה ונישונשים ..
" תכירו זאת נטלי " אמר לידור , " וזאת נוי " אמר החתיך שלה , אני עדיין לא יודעת את השם שלו חחחח . הם הכירו לנו את כל הח'ברה , נחמדים דווקא , בדיוק הטעם שלי בחברים.
אה כן .. וגם מסתבר שלחתיך של נוי קוראים עידן .
" טוב אנחנו נכנסים למים , אתן באות ? " שאלו אותנו לידור ועידן , " נבוא עוד מעט " עניתי להם.
שניהם קמו והורידו חולצה והתחילו ללכת, לא נעים לי .. אבל שוב והווווו , " אני חושבת שהתאהבתי " לחשה לי נוי באוזן וצחקה , צחקתי גם.

אחרי כמה דקות החלטנו להיכנס גם אנחנו.
הלכנו למלתחות להוריד את החולה והמכנס, יצאנו. נדמה כאילו כל האנשים נעצרו להביט בנו, כאילו הכול זז בהילוך איטי , איזה אחד קצת הגזים אם המבטים " שלא יצא לך העניים רק " אמרתי לו בכעס. הוא מיד הוריד את המבט..
התחלנו ללכת לכיוון הבריכה …..

תגובות וממשיכה ! ♥


תגובות (4)

תמשיכי אבל תעשי את הפרקים יותר ארוכים עם את רוצה או עם יש לך כוח

06/12/2013 14:46

תמשיכי זה מושלם המשךך דחוףף

06/12/2013 15:22

המשכתי ♥

06/12/2013 15:25

תמשיכייי

06/12/2013 15:25
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך