" המסיבה לא נגמרת עד שהרמקול נופל " – פרק 5

קורל_434 06/12/2013 1241 צפיות 5 תגובות

פרק 5 – :
הסתכלתי לאחור, והבחור כבר לא היה שם….

הלכתי לקצה הבריכה ביחד עם לידור, עדיין קצת בהלם ,ושתבינו כל זה קרה על היום הראשון שלי פה, מה יקרה עוד ??
כשהגענו ראיתי את נוי ועידן יושבים ביחד ומדברים , באתי אליה " יצורר לא יכלת לבוא לעזור לי לצאת מזה ?? " אמרתי לה בסוג של צחוק , שיש בו גם אמת.
" דווקא היה נראה שנהנת … " היא ענתה לי וחייכה . יכול להיות ש.. באמת נהנתי? מה פתאום. אני בכלל לא מכירה את הבן אדם הזה , אין לי מושג מה השם שלו בכלל. סתם קטע מוזר.
נראה שבזמן שחשבתי לעצמי לידור קצת התעצבן, נדמה לי שהוא מרגיש קצת בעלות עליי. לפני שהוא יבין לא נכון .. אני ואהבה ? לא חברים ממש טובים. הוא חתיך והכל , אבל יש אלפים כמוהו ויותר טובים ממנו שלא נתתי להם סיכוי. זה שזרמתי איתו לא אומר כ ל ו ם .
המשכנו לדבר כולנו, היה צחוקים והכל , זרמתי איתו , רקדנו והכל , אבל לא היה שם משהו רציני ביני לבין לידור .. לפחות לא מבחינתי..
התחיל להחשיך קצת .. " יאלה נוי ? נזוז ? "
' – המסיבה לא נגמרת עד שהרמקול נופל – ' המשפט הזה בשיר בדיוק נשמע שנייה לאחר שסיימתי את המשפט שלי , חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כולנו צחקנו ((:
" תשארו עוד קצת " לידור אמר וחיבק אותי מאחורה כשאנחנו בבריכה.
" טוב נו….. אם אתה מתעקש " עניתי , וכולם צחקו , עוד פעם .. ממש המצחיקנית של הקבוצה אני .
הוא חייך אלי , הזכרתי כבר שהחיוך שלו מ ד ה י ם ?? כן.

אחרי איזה שעה המסיבה באמת נגמרה, הלכנו למקום הישיבה , ממש ישיבה.. שנייה אחת מאז שנכנסנו למים לא היינו שם. כולם ארגנו את הדברים שלהם, התלבשנו ויצאנו לדרכנו לבית..
כמובן שלידור ועידן החליטו שהם מלווים אותנו עד לבית, כמו שצריך !
הגענו.
בגלל שהבית שלנו אחד מול השני, כל אחד הייתה עם החתיך ' שלה ' .
" אז.." התחיל לומר לי לידור
" אז .. ? " עניתי לו
" נהנת היום ? " המשיך
" כן היה מהמםם " עניתי וחייכתי . הוא החזיר לי חיוך.

" יאלללה לידור בוא " שמענו את עידן צועק מאחורה.
" חכה דקה ! " השיב לו לידור.
לידור התקרב אלי , עוד ועוד……

נראה שאתן כבר לא כל כך פעילות בשעות כאלה, אני אמשיך מחר אלא אם כן אני יראה פעילות ואני אמשיך כבר עכשיו .. למקרה שלא , לילה טוב אהובות , מחר מצפים לכן עוד פרקים נהנתי המון לכתוב את ה5 פרקים הראשונים בסיפור, תודה על התגובות המפרגנות , מי שעדיין ערה, אשמח לתגובה בפרק הזה ,אני עדיין פה ((:
קורל .. ♥


תגובות (5)

המשיך עוד ועוד… ומה קרההה?!?! המשךךך ומההרררר!!!

06/12/2013 16:11

תמשיכי!!!!! אוף אני במתח…
אולי תעשי עוד פרק מתנה? כי יש לי היום יום הולדת ואני אשמח מאוד :)

06/12/2013 16:16

תמשיכי!!!!! אוף אני במתח…
אולי תעשי עוד פרק מתנה? כי יש לי היום יום הולדת ואני אשמח מאוד :)

06/12/2013 16:16

מושלם♥

06/12/2013 16:33

המשכתי ♥

06/12/2013 17:18
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך