" המסיבה לא נגמרת עד שהרמקול נופל " – פרק 9

קורל_434 07/12/2013 1159 צפיות 7 תגובות

פרק – 9 :
" ו.. מה איתנו ? " הוא המשיך והוסיף , מה אני יענה ?? נעצרנו במקום , הייתה שתיקה לכמה שניות בודדות .. הגענו ..
" אתם באים !? " שמענו את נוי ועידן צועקים אלינו , יש , הם הוציאו אותי מי זה !
" כןןן " עניתי להם , לידור נראה כאילו הוא עדיין מחכה לתשובה , לא ניראה לי שהוא יקבל אותה היום .. למרות שבנינו ? אין לי מה לענות לו בכלל .. בקושי יומיים אנחנו מכירים והוא כבר מפתח רגשות ?? לא מופתעת … בנים …. התחלנו להסתובב בקניון כולנו ….

" יצורררר איזה כיף היה ! " נוי אמרה לי בהתלהבות כשהיינו בבית שלה , הגענו עכשיו .. נפרדנו מלידור ועידן לשלום ונכנסנו לבית .. לא הייתה לי הזדמנות לענות ללידור על השאלה שלו , למרות שבכלל אין לי תשובה …
" כן (; " עניתי לה , באמת היה לי כיף , למרות שרציתי שזה יהיה יום רק של בנות נהנתי .. כשהיינו בקניון קניתי 3 שורטים חדשים , חולצה נופל מעלפת , ו2 גופיות .
נוי הייתה במחשב בפייסבוק , מזמן לא בדקתי את הפייסבוק , נכנסתי דרך הפאלפון , הצעת חברות חדשה מעת ' סתיו בן שטרית ' , ממ מעניין מי זה .. נכנסתי לקיר שלו והסתכלתי , חברים משותפים ? לידור ועידן . בטח מישהו מפה .. נכנסתי לתמונות , יאו זה הבחור מהבריכה , חבר של אח שלי (;
מאשרת ברוררררר , אישרתי , הייתי באינסטנגרם קצת , וקיבלתי הודעה בפייסבוק …
-מעת : סתיו בן שטרית – " אז זה השם שלך .. נטלי (: "
-מעת : נטלי רייס – " אז זה השם שלך .. סתיו (: " שמחתי שהוא שלח הודעה ..
-מעת : סתיו בן שטרית – " אז מה .. ? איך לגור פה בנתיים "
-מעת : נטלי רייס – " מהמם , הכל פה מושלם " באמת התכווונתי לזה , כל בן אדם היה רוצה לגור פה!
-מעת : סתיו בן שטרית – " מקום מושלם לבחורה מושלמת .. לא ככה ? " הסמקתי .. ממתי אני מסמיקה שאומרים לי שאני נראת טוב ? זה כבר נהיה שגרה.
– מעת : נטלי רייס – " חחחחחח איזה חמוד "
– מעת : סתיו בן שטרית – " את עוד לא מכירה אותי … (; "

תגובות וממשיכה ! ♥


תגובות (7)

תמשיכייי

07/12/2013 06:40

תמשיכיייי

07/12/2013 06:41

יופייי אפשר להפסיק לקרוא לו החתיך בלי השם D:
סתיו החתיךךךך תמשיכייי <3

07/12/2013 06:44

דיי קורללללל!!!!
את כותבת מדהים והסיפור שלך סוחף ברמות!!!!!!! אני לא יכולה לחכות להמשך!!! את חייבת להמשיך :)
קראתי את כל הפרקיםםם וזה מדהים :)

07/12/2013 07:02

תמשייכייי!!!! מושלםם!

07/12/2013 07:25

אני מכורה!! המשך דחוףףףף!!!!!!!

07/12/2013 07:46

תודה רבה על כל הפרגון , המשכתי ♥

07/12/2013 08:11
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך