המעבר והאהבה הראשונה :) פרק שני!

לאלוש המאמוש ;) 19/07/2012 842 צפיות 6 תגובות
תגיבו!

*מה שקרה אחר כך כבר היה יותר מעניין…*

כשבאתי לצאת מהבית ספר וללכת הבייתה פגשתי את אותו הבן שראיתי בהפסקה.
"היי :) " הוא אמר לי " זוכרת אותי מהיום , נעים מאוד קוראים לי ניר", "היי, חח כן אני זוכרת , מה קורה?" שאלתי אותו.
"הכל מעולה, את יודעת שהבריכה נפתחת היום, נכוןן?".
"כן" עניתי לו, "את תבואי?" הוא שאל.
"נראה לי שכן, למה לא..".
"מעולה אז נפגש שם בחמש ככה?" הוא שאל , "סבבה" עניתי.
"הלכתי הבייתה, אכלתי ונחתי ובארבע וחצי התחלתי להתארגן לבריכה.
לבשתי את הבגד ים הכחול שלי שיתאים לי לעיניים הכחולות ולשיער הבלונדיני שלי, כולם אומרים שיש לי גוף יפה, אבל אני לא ממש מרוצה ממנו הייתי רוצה להוריד עוד קצת אבל אני לא מצליחה.
הגעתי לבריכה וראיתי אותו יושב עם ליאת (הסנובית של השכבה), אז לא רציתי להידחף וישבתי בקצה השני של הבריכה , קיווית שהוא לא ראה אותי, אבל הוא ישר קרא לי, "בואי לשבת איתנו נועה!"
הוא קרא, "אמממ… לא זה בסדר אני נכנסת למיים קצת" אמרתי במעט בלבול כי פחדתי לצאת קצת מטומטמת , הרי באתי כי הוא אמר לי.
הורדתי את השמלה ונכנסתי למים, שחיתי קצת ופתאום שמעתי שמישהו קפץ למים, הסתובבתי וזה היה הוא.
הוא התחיל לתפוס לי ברגל ולנסות להטביע אותי בצחוק, הבעייה היא שבאמת התחלתי לבלוע מים ולהיחנק כשהוא הבין את זה זה כבר היה מאוחר מדי וכמעט ולא נשמתי, הוא הוציא אותי מהממים ועשה לי הנשמה מפה לפה (אז… בכל זאת משתלם לטבוע חח), אחרי שירקתי עליו את המים שבלעתי ( פדיחות..) ראיתי שליאת הייתה קצת עצבנית על מה שקרה , איך היא הייתה רוצה להיות במקומי באותו רגע.
הלכתי לשבת בצד אחרי שהוא ניגב אותי במגבת והתארגנתי ללכת הבייתה להתקלח, אבל בדיוק כשהתכוונתי ללכת הוא קרא לי "נועה?!" , "אהה?" שאלתי.
"אני מצטער על מה שקרה…" הוא אמר , "זה בסדר , לא קרה כלום.." אמרתי.
"אממ.. יש מצב אני מזמין אותך היום בערב לפיצה או משהו?" "חח , זה בסדר , באמתת.." אמרתי.
"אולי בכל זאת היום בשמונה אני אבוא לאסוף אותך?" הוא אמר , "חח בסדר, היום בשמונה." אמרתי.
הגעתי הבייתה והבנתי שהתוכניות הולכות להשתנות ושאני לא אוכל לצאת עם ניר.


תגובות (6)

תמשיכי!!!

20/07/2012 13:49

תמשיייכיי ^^

20/07/2012 15:45

תמשיכי !! סיפור יפה :)

21/07/2012 03:23

תודה לכולם :) אני אמשיך!

22/07/2012 06:46

תמשיכי!

24/07/2012 03:55

"[קיווית] שהוא לא ראה אותי" – התכוונת לקיוויתי(?), תתקני.
"אמממ… לא זה בסדר אני נכנסת [למיים] קצת" – התכוונת למים(?), תתקני.
חוץ מזה הכל בסדר סיפור יפה.

23/03/2016 23:51
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך