נטלי:*
-על מה הסיפור-
הסיפור הולך להתנהל בין שני עולמות.. היום יום של מאור והיום יום של זוהר. מלא רגשות ודרמה געגועים ורגעים מרגשים ומצחיקים. קצת על החיים ואופטימיות ממש מקווה שתאהבו את הכתיבה שלי ואת הרעיון אני מרחיבה הרבה כל דבר יהיה מובן ומקווה שתהנוווו !

המציאות פה בלעדייך -דמויות

נטלי:* 28/09/2013 773 צפיות 5 תגובות
-על מה הסיפור-
הסיפור הולך להתנהל בין שני עולמות.. היום יום של מאור והיום יום של זוהר. מלא רגשות ודרמה געגועים ורגעים מרגשים ומצחיקים. קצת על החיים ואופטימיות ממש מקווה שתאהבו את הכתיבה שלי ואת הרעיון אני מרחיבה הרבה כל דבר יהיה מובן ומקווה שתהנוווו !

זוהר ממן -בת17 ממעלות. גרה עם אבא שלי ואחותי הקטנה רוז בת השנתיים. עברנו למעלות מרמת אביב בעקבות פטירתה של אימי. הלידה של רוז היתה קשה… קשה יותר מידי ואמא לא עמדה בזה. אבא שלי רונן פשוט החליט שהוא צריך להתחיל דף חדש. אז עזבנו הכל בלי התראה מוקדמת. החברות ,בית הספר, מאור -האקס שלי נכון לעכשיו ופשוט נסענו, רחוק מהכל. אנחנו משפחה עמידה זאת אומרת כסף לא חסר! עכשיו קצת עליי.. ישלי שיר חום מבריק חלק עם בקבוקים בקצוות, אני לא גבוה ולא נמוכה לא שחומה מידיי ולא בהירה מידיי. ישלי עניים כחולות עמוקות רזה יחסית ומלאה במקומות הנכונים. אפשר להגיד שה' בירך אותי במראה חיצוני. גם באופי אני לא רעה. חברותית ומצחיקה, ספונטנית ותמיד אופטימית בדרך כלל. אני תלמידה טובה וראש מועצת התלמידים בתיכון. אני רוקדת בלט היפ הופ ומחול מודרני מגיל 4 ובערך אחת הבנות הכי מקובלות בבית הספר.

אושר לוי- בן 19 ממעלות לוחם בקרבי . חלום של כל בחורה , אבל ישלי את הבחורה שלי שאני מאוהב לה בצורה זוהר ממן אהבת חיייייי! האישה שלייי ! גוף מפותח יחסית קרבי ינעלדינקקק! שיער שחור תמיד מסודר יפה, עניים חומות דבשש. גבוה חתיך צנוע כבר אמרתי? חיי טוב אבא עורך דין אמא מנהלת חשבונות כסף לא חסר ואהבה ברוך השם יש!

שירז מרוז- בת 17 ממעלות החברה הכי טובה של זוהר.שיער בלונדיני עניים כחולות גוף פצצה. ראש ניבחרת הכדור עף של הבנות בתיכון. חולת מסיבות אלכוהול ובנים. לא יכולה להחזיק קשר קבוע אני מתפתה מהר מדייי. בדיוק ההפך מזוהר אבל כשצריך אני ה-אחת שאפשר לסמוך עליה .
**
מאור כהן- בן 18 מרמת אביב, הערס, המבוקש , הסטוציונר. בקיצור המחזיק פה יעני. בנות נימרחות עליי, בנים מחזיקים ממני פה. החיים מתקתקים כמו שצריך. לימודים ברוך השם י"ב שנה אחרונה ומסיימים בשעה טובה. חברים הכי טובים לא חסר. אהבה? מאז שזוהר עזבה אותי ליפני שנתיים ככה בלי להגיד כלום אני לא מאמין בבולשיט הזה. החלום שלי להיות שחקן כדורגל. לא מעשן ספורטאי כפרעליי . שותה פה ושם כדי להשתחרר.שיער חום עניים ירוקות גבוה מחוטב חתיךך! גר לבד עם אחשלי הקטן רון בן 12 כפרעלייו מחזיק ממנו עבר כל כך הרבה בחיים ועדיין הוא גיבור. ההורים שלי מתו בתאונת דרכי כשהייתי בן 10 מאז גדלנו אני ורון אצל סבא וסבתא שלנו ובגיל 18 קניתי דירה ועברנו לגור לבד. יש לי כבוד למשפחה שלי וכבוד לחברים. כמה שאני משחק אותה רע ובעייתי ,כשמכירים אותי וואלה אני אחלה בן אדם.

רועי לוי בן 18 מרמת אביב חבר הכי טוב של מאור. וואלה מסודר בחיים לא לומדת לא עובד בסופו של דבר העסק של אבשלי עובר אליי אז וואלה החיים יפים. גבוה מחוטב שיער שחור עניים כחולות "שובר הלבבות" לא יודע לא אוהב סטוצים של יום ולילה אבל גם לא מצליח להתאהב לא מוצא את האחת.ישלי פרוטקציות בכל מקום משפחה בכל חור בארץ, וואלה כמו שאמרתי -מסודררר!


תגובות (5)

^^

אהבתייייי (:
תתחילייייייי

28/09/2013 08:42

נשמע יפה תמשיכי

28/09/2013 08:55

נשמע חמוד, תמשיכי!

28/09/2013 11:15

תתחיליייי

28/09/2013 11:39

נשמע מדהיים תמשיכייי ;)

28/09/2013 15:09
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך