נטלי:*
ואיי יצא פרק ארוךךך מחר אני לא מעלה פרק =\ מתחיל מבחנים ושטויות קיצר תגיבווו LOVE YOU

המציאות פה בלעדייך פרק 3

נטלי:* 29/09/2013 859 צפיות 3 תגובות
ואיי יצא פרק ארוךךך מחר אני לא מעלה פרק =\ מתחיל מבחנים ושטויות קיצר תגיבווו LOVE YOU

**נקודת מבט של זוהר
"מוזר הוא ענה ולא דיבר" אמרתי לשירז. "תני לו להנותת אל תהי החברה הדואגת והקרציה" היא אמרה וחזרה לפייסבוק."את לא תאמיניי מה אני רואה מול העניים" היא לחשה מופתעת וסובבה לכיווני את המחשב. זה היה אושר ביחד עם מאור … "החיים כל כך צפויים?!" אמרתי עצבנית. "אני באמת לא מבינה למה את לא רצית לנסוע, לדבר איתו, לראות אותו, שתינו יודעות כמה את רוצה" היא מילמלה. היא צודקת.. אני רוצה ואני מתגעגעת, אבל אין לי את האומץ לראות אותה כי אני יודעת שאני אשבר. וגם מה אני אגיד לו? 'היי מה קורה איך עברו השנתיים?' אני אשמה, פשוט עזבתי בלי לומר שלום, בלי להיפרד כמו שצריך, ואולי אפילו לא הינו ניפרדים אולי יכולנו לשמור על הקשר הזה האהבה שלנו היתה מספיק חזקה…"רוזי נירדמה , גם אני זז לישון לילה טוב יפות" אבא ניכנס לחדר ואמר."גם אנחנו זזות לישון עכשיו, מחר בצפר לילה טוב אבוש" אמרתי לו בחיוך. "באמת?" שירז שאלה."כן ינעל" אמרתי וסידרתי לנו את המיטה. "לילה טוב קופה" אמרנו יחד וצחקנו.
"בהמההההה קומיייייייי אנחנו מאחרווווווות" צעקתי עליה והכתי אותה עם הכרית. "עוד חמש דקות אמא" היא אמרה והרימה מעליה את השמיכה. "ואוה אם היתי אמא שלך.."מלמלתי וקמתי להתקלח ולהתארגן. לבשתי חולצת בצפר צהובה וקיפלתי אותה קצת שיראו את העגיל בתבור וטייץ שחור מבריק עם נעליי בובה בצבע קרמל. שמתי שרשרת זהב גדולה רימל ושפתון בהיר . "מהההההה יפוסטמהה את כבר מוכנה ולא הערת אותיייי ?!" שמעתי את שירז צועקת.."קומי יבטטה שעה אני מעירה אותך" אמרתי וירדתי למטבח. אבא הכין פנקיקים ורוז שיחקה עם הסירופ מייפל. "בוקר טובבבב אבוש" נישקתי אותו בלחי והתישבתי בשולחן. "רוזי את מלוכלכת ודביקה כולך" אמרתי וניגבתי לה את הידיים עם מגבון. ואז הפרימדונה ירדה גם היא בטייץ מבריק וחולצה צהובה עם כפכך שחור. "מעתיקנית" אמרתי לה "אני חלמתי על זה קודם" היא אמרה וצחקנו. "בתיאבון יפות" אבא שלי אמר והתיישב גם הוא לשתות את הקפה בוקר שלו. "דברי איתי" קיבלתי הודעה מהפייסבוק ובקשת חברות. נחנקתי מהחתיכת פנקייק כשראיתי שכתוב 'מאור כהן'.אני לא רוצה, ולא מוכנה לענות לו. גם לא לאשר. אני יודעת שזה רק יפגע בנו.. למה לקחת סיכון.
**נקודת מבט של מאור
"אחי אני לא יודע מה לעשות נשבע לך פעם ראשונה שאני משתפן מול בחורה" סיפרתי לרועי בבוקר בטלפון." תשמע זאת זוהר ממן תגיד תודה שביכלל היה לך אומץ לענות לה" הוא אמר וצחק. "טמבל באמא" אמרתי לו. "סתם אחי תעבור נו עברו שנתיים..הקסם , הניצוץ שהיה בינכם עכשיו עבר לאושר אחי, ואתה יודע כשממן אוהבת אין מי שיפריד" הוא אמר ניסה להישמע עדין."אז אתה אומר שהיא לא אהבה אותי מספיק שהיא ככה עזבה?" שאלתי אותו ובדיוק החנתי מול הבצפר. "אני רק אומר לך שזה תקופה שתעבור ,וואלה הסתדרת שנתיים מעולה גם בלעדייה!" הוא אמר ואז ראיתי אותו וניתקתי. "בוקר טוב " ירדן עברה לידי וקרצה לי. חייכתי לה חיוך מאולץ והמשכתי לכיתה. כוסעמק יש לי להשלים שלוש בגרויות השנה ולעשות בגרות בספרות איך אני עובר תחחרא הזה אלוקייייייים?! חשבתי לעצמי וניזרקתי על איזה כיסא בפינת הכיתה כמו תמיד. "בוקר טוב להוציא ספרים מחברות" המורה ניכנסה וישר התחילה ללמד… נשבע שניסיתי אבל רומאו ויוליה קצת יותר מידי חופר בשבילי. "מאור הכל בסדר?" היא שאלה אותי. "כן המורה תמשיכי" אמרתי וניסיתי להיתרכז.. אבל ה'יוליה' בתמונה בספר הזכירה לי יותר מידי את זוהר. כוסעמק מה עובר עליי תמונה אחת שלה ואני מתפרק כמו איזה כוסית לפלף זה מה שאני.
"תימסור, תומר לפה אני פנוי" צעקתי באימון ערב. היתי כל כך עצבני אחרי ההודעה ששלחתי לה היא עוד לא החזירה תשובה, יעני סיננה אותי. אולי היא ביכלל לא זוכרת מי אני? "נו יבן זונה אמרתי לך למסור לייי " צעקתי כשהבקיעו לנו גול. "מאור צא מהמגרש" שלום אמר לי.
'אל תבואי אל תגידי אני מאוהבת…' הטלפון שלי צילצל "מה קיבינימטטטטטטט " צעקתי. "בואנה אחי תירגעע" זה היה רועי. "תשמע סופש רוצים לנסוע לכינרת אתה ביפנים?" הוא שאל. "לא איזה אחי ישלי אימון בוקר בשבת" אמרתי. "זוהר ואושר באים.." הוא אמר. "כמו שאמרתי ישלי אימון בשבת" נישארתי אדיש. היא לא עונה… כניראה שהיא לא רוצה שנהיה בקשר, אם הגורל ירצה שניפגש.. זה מה שיקרה.
*יום שישי*
קמתי בבוקר קפצתי את רן ליסודי כפרעליו איזה חתיך התלבש היום כמוניי. ונסעתי לבצפר ישלי איזה תיגבור במתמטיקה היום אנערף אני עד מאוחר בבצפר וזה יום שישי ינעלהעולםםםםםםםם! היום עבר זריז דווקה וניתקעתי עם ירדן ועוד כמה מפגרים בתגבור. אז למה לא לנצל. "נשמה " באתי לידה וליטפתי לה תתחת. היא הסתובבה מיד ושפה ידיים על הצוואר שלי. ירדן- עניים חומות שיער חום תלתלים אודם ורוד תמיד, מלאה איפה שצריך. בקיצור פצצה אבל שרמוטע. זרמנו לשרותים עד שהשיעור מתחיל. ומה שקרה שם נישאר שם עא? ניכנסנו לכיתה קצת באיחור."תשבו .." המרה אמרה לנו בלי יותר מידי שאלות. "אני מחלקת שאלון דוגמא של בגרות 3 יחידות משנה שעברה, תעשו כמה שתספיקו ותגישו לי בסוף השיעור לבדיקה. מי שלא מבין פונה עליי. מי שמדבר עף מפה כי זה לא שיעור חובה. מי שעושה בעיות לא מקבל הזדמנות להשלים בגרות. מי שלא עושה מקבל עוד עבודה לבית" היא אמרה ניראת קשוחה זאתי. אבל וואלה בשביל הכדורגל אני מוכן להשקיע מילה. ניסיתי תרגיל ועוד תרגיל.. וואלה זרם סבבה דווקה אין אני גאון בגוף של טיפש נישבע לכם. איינשטיין קטן לידי ואני זה שמפיל תתפוחים על ניוטון מה ישלכם. עברה השעה וואלה היתי מרוצה מעצמי. יצאתי מבצפר ונסעתי לאימון . נשארה לי שעה למה להפסיד חבל. "תתחיל במתיחות ,ריצות ,ופסים עם הקיר " שלום אמר לי בשמן שהקבוצה עשתה משחק מדומה. וואלה איזה יום זורםםם נשבע חשבתי יהיה תקוע רצח. בערב נסעתי לסבתא שלי רון כבר היה שם, ארוחת שישי בכל זאת עם משפחה. "חיים של סבתא תיראו איזה קורןן הוא היום" סבתא אמרה בחיוך ונישקה אותי במצח. יש את היום הזה ביותר טוב?! "ברוך אתה ה' אלוהינו מלך העולם בורא פרי הגפן" קידשתי ושתינו לחיים. "אתם נשארים לישון פה היום?" סבא שאל אותי. "רון כן אבל אני ישלי מסיבה להיות בה." אמרתי.
שמתי מכופתרת של פולו ג'ינס קרעים מלי קופר נעליי אלגנט של נייק ואן מיליון שיער קוצים ונסעתי למועדון בדרך אספתי גם את ירדן ואת יוסי . [יוסי- שיער חום עניים כחולות גבוה איתי בקבוצת כדורגל חבר טוב וואלה אחלה גבר] . אלכוהול זרםםם אבל מה זה זרםם. פעם ב.. ניכנסתי לפייס עד שהברמן מזג לי עוד שוט, ירדן ישבה עלי מסטולה. ידעתי איפה הערב הזה יגמר, וכן ניחשתם נכון "אולי נלך? אלי, אלייך, כבר נהיה יבש פה היא אמרה ונישקה לי את הצוואר מכניסה ידיים למקומות אסורים. "אני לא יכול לנהוג מסטול" אמרתי. "אתה רוצה שאני ינסה?" היא צחקה ונשכה לי את השפה התחתונה בצורה סקסית ומגרה .וואלה היתי חרמן היתי מוכן לקחת את הסיכון. רועי צדק.. שנתיים העברתי בלי זוהר, גם עכשיו קטן עלי.
קמתי בבוקר מטושטש הנגאובר רציני ירדן ערומה ליידי. וואלה גבר מה אני יגיד לכם… הלכתי הכנתי קפה ניכנסתי לפייסבוק. ובום…. תמונה של זוהר ואושרי מתנשקים בשקיעה בכינרת. "כוסעמקק ערססס" צעקתי וזרקתי את הכוס קפה על הריצפה. שלחתי לרועי הודעה "התבטל האימון איזה חוף אתם אני בא" והערתי את ירדן. "חמש דקות את מוכנה נוסעים לכינרת נשמה" אמרתי לה .


תגובות (3)

מהממם תמשיכי

29/09/2013 16:14

אוף ממש יפה תמשיכי

29/09/2013 22:37

מתי את ממשיכה?

05/10/2013 02:39
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך