המקובלים והלא מקובלים – פרק 33

time machine123 02/04/2016 611 צפיות אין תגובות

היא כול כך נפגעה שבשבילה זה היה סוף עולם,מבחינתה אם היא הגיעה למצב הזה האהבה שלהם כבר אבודה.
לינדה:"אני עוד עדיין לא מאמינה שאמרת את זה" סירבה להאמין.
פרנקו:"אהובתי,אני כבר הסברתי לך מה קרה.." רצה לעבור הלאה.
לינדה:"תזכיר לי שוב…?" אמרה בציניות.
פרנקו:"נו לינדה די אני הייתי שיכור אני בחרא של תקופה לא התכוונתי באמת זה נפלט לי ..את יודעת שהתכוונתי אלייך ולא ללולה" הכחיש ושיקר בו זמנית.
לינדה:"אני כבר לא יודעת כלום …חוץ מזה שאומרים ששיכורים דוברים אמת..אתה יודע נכנס יין יצא סוד" הייתה עצבנית.
פרנקו:"נו אז במקרה שלי זה:'נכנס וודקה יצא לולה' " ניסה להצחיק אותה אך לשווא.
לינדה:"נמאס לי,נמאס לי ממך,נמאס לי מלולה,נמאס לי מלאכול את השקרים שלך,נמאס לי מסלוח לך..מהכול נמאס לי!!מהרגע שהיא באה לפה ,הריבים בינינו לא מפסיקים פרנקו!!" הוציאה עליו הכול.
פרנקו:"ושמת לב מי אשם בריבים האלה?את!לא אני ולא לולה!" הטיח את זה בפניה.
לינדה:"ממש!רק אני אשמה בזה נכון!אתה והיא האשמים היחידים בכול מה שקורה פה!!!ותפסיק להגן עלייה היא לא חברה שלך!!" החדירה לו את זה למוח.
פרנקו:"די נו לינדה אין לי חשק לריב את לא מעודדת אותי במיוחד..תראי אני נשבע לך שהכוונה הייתה אלייך ולא ללולה אז קורה אני סתם מתבלבל בשמות כי שתיכן מתחילות ב-ל' מבינה?" מצא סיבה הגיונית.
לינדה:"פרנקו!ילד בכיתה א' "מתבלבל" פחות ממך!!" אמרה בציניות.
פרנקו:"כנראה שאני מפגר!" שניהם צחקקו והוא חיבק אותה כשהוא מאחוריה,וכרך את ידיו סביב מותניה.
לינדה:"לא כנראה,אתה מפגר!" צחקקה.
פרנקו:"המפגר שלך.." לחש לה באוזן.
לינדה:"הפעם אתה תצטרך להתאמץ הרבה יותר בשביל שאני יסלח לך" לחשה לו באוזן בלהט,ויצאה משם בעוד פרנקו נשאר מתוח ונסער ממנה.
-בחדר של אלגרה ומגי-
הם פתחו להם את הדלת בחוסר חשק,אנחל ומתיאס נכנסו והרביעייה התיישבה על הספה שבחדר.
מגי:"למה באתם?" שאלה כועסת.
אנחל:"אמור,אל תתחילי,באנו להתנצל" הסביר להן.
אלגרה:"על מה בדיוק?" פנתה למתיאס.
מתיאס:"תיראו,אני ואנחל מתנצלים על זה שלא הודענו לכם מראש על ההשתתפות בטלנובלה ,חשבנו לעשות לכן הפתעה,זה לא עבד..ואני יודע שאתם כועסות ולא מרוצות אבל אנחנו חתומים על חוזה שאי אפשר להפר!"דיבר בשמם.
אנחל:"נכון,אתם צריכות להבין שלצאת איתנו זה מסובך זה לא חיים רגילים ..והזהרנו את שתיכן מראש,אנחנו רוצים שתבינו לאן אתם נכנסות" הסביר להן.
מגי:"מערכת יחסים בנויה על אמון יכולתם לסמוך עלינו ולספר לנו,אז אולי היינו פחות כועסות!" אמרה בציניות.
אנחל:"אני לא מבין..על מה יש לכם לכעוס?" לא הבין אותם.
אלגרה:"הלו!!כאילו אמיליה ויקטוריו הולכת לשחק לצידכם!זה לא נראה לך מספיק חשוב?!?!" אמרה בציניות גם היא.
מתיאס:"אבל אמור..את יודעת שאת היחידה שבאמת מעניינת אותי" ניסה לרכך אותה ולהתחנף אליה.
אלגרה:"אני מקווה בשבילך" הזהירה אותו.
מתיאס:"אז אני ואת בסדר?" שאל בספקה.
אלגרה:"כן אמור!" אמרה בחיוך והשתיים התנשקו להם.
אנחל:"מה איתנו מאמי?" שאל אותה גם בתקווה שתסלח.
מגי:"טוב נו…" התרככה וצחקקה והשתיים התנשקו נשיקה מלאת אהבה.
-בקפיטריה-
כול החברה היו שם (בקבוצות כמובן).
בשולחן אחד:לולה,מגי,אלגרה אנחל ומתיאס.
בשולחן שני:"פרנקו לינדה דיאנה ומלודי.
תומס נכנס בחיוך מאוזן לאוזן עם ידיעה בפיו.
תומס:"טוב חבר'ה שמעו היום יש מסיבה ביאכטה מדהימה של חבר,כולם אבל כולם שם ברור לכם נכון?" העיף הזמנות באוויר.
פרנקו:"מה אחי?נהיית לנו יחצן?" צחקק.
תומס:"משהו בסגנון" התיישב לידו "תבוא אחי,יאכטה,וודקה,ים,וכוסיות כמובן!!" הרים איתו לחיים עם הבירות שהיו על השולחן.
מלודי:"על מה דיברתם?!" שאלה בחשש.
תומס+פרנקו:"כלום,כלום" אמרו ביחד ולגמו מן הבקבוק.
-השעה הייתה עשר כולם היו מוכנים כבר למסיבה על היאכטה.
לינדה לבשה שמלת מיני ורודה צמודה מבד דק,פרנקו לבש ג'ינס וחולצה יפה.יחד איתם באו כול החברה למרות שחלקם בריבים.
הם נכנסו והתפארו מהגודל והיופי של היאכטה היא הייתה מדהימה לבנה,חדשה,על הסיפון ,מלא אנשים רוקדים,שותים מבלים,ולמטה בבטן הסיפון אנשים נחים או מתנקים קצת מכול הרעש.
-השעה הייתה חצות כולם רקדו והיו עסוקים בשלהם-
פרנקו עוד עדיין לא הצליח להשיג דרך להתקרב ללינדה הוא ראה אותה שם והחליט לגשת אליה.
פרנקו:"הנה הבחורה הכי יפה על היאכטה" לחש לה והיא הסתובבה בחיוך.
לינדה:"מה אתה רוצה?" שאלה אותו.
פרנקו:"אותך" אמר בחיוך כובש.
לינדה:"זה קצת מסובך לא?" שאלה אותו.
פרנקו:"אני מוכן להסתכן" אמר נועז.
לינדה:"פשש…יפה לך…שיהיה לך ערב נעים!" אמרה בחיוך והלכה לכיוון אחר לגמרי שפרנקו נשאר מיובש.
היא התקרבה לצד הרחבה,ושם היא ראתה בחור יפהפייה ,מקסים,הוא נכנס לבפנים והיא הלכה אחריו הוא לא שם לב אליה..הוא נכנס לחדר אחד ושם לב למסכה וחרב של סייף הוא החל להתאמן עם עצמו הוא היה כול כך מושך,כריזמטי ,גבר לעניין!
לינדה חשבה לעצמה שזו הזדמנות ליהנות היא לקחה מסכה וחרב ונכנסה להילחם איתו.
לינדה:"אמרו לי שאתה זקוק לבחורה יפה שתלמד אותך דבר או שניים בסייף!" אמרה בחיוך והוא התלהב מהרעיון.
***:"בואי נראה מה יש לך להציע" הזמין אותה והשניים החלו להילחם ,תוך כדי הסייף הם שקעו בעיניים של זה וזו לפתע תוך כדי הרחפות באוויר הוא לא שם לב וקרא בטעות עם החרב כתפייה אחת מהשמלה של לינדה,כך שהחלק העליון של שמלתה נפל.
***:"נחמד!" התרשם.
-כעבור כמה דקות-
ניצחון מוחץ ללינדה היא הורידה את המסכה והוא ראה את פנייה ושערה הזהוב.
לינדה:"לא יותר נחמד מהניצחון שלי" קרצה לו והלכה משם


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך