המקובלים והלא מקובלים – פרק 34

time machine123 02/04/2016 772 צפיות 2 תגובות

-במסיבה על היאכטה-
השעה הייתה מאוחרת אחרי חצות,המסיבה הייתה בעיצומה,אפשר לומר שרוב החבר'ה נהנו,חלק אפילו…נהנו יותר מדי.
-מתיאס ואנחל היו מוקפים במעריצות שיכורות ולא יכלו לרקוד-
אנחל:"אם הייתי יודע שזה יהיה ככה לא הייתי בא לפה בכלל!" אמר כלקח את ידו של מתיאס בחוזקה ושניהם יצאו מכול ההמולה.
מתיאס:"זה כבר יותר מדי בשבילי,תומס לא יכול היה להזהיר אותנו?" אמר בעייפות.
אנחל:"שכחת שאנחנו לא חברים שלו?" רענן את זיכרונו.
מתיאס:"וטוב שכך.הוא והמסיבות שלו נמאסו עליי!" התרגז.
אנחל:"טוב חייבים למצוא פתרון,מה עושים?" ניסה למצוא פתרון.
מתיאס:"אולי נבחר בדרך הכי קלה…ללכת הביתה?" אמר בציניות.
אנחל:"נראה לך?ושניתן לאחרים את התענוג?באנו לפה ליהנות!" הזכיר לו את העיקרון של המסיבה.
מתיאס:"יש לי רעיון" אמר בגאונות.
אנחל:"שפוך אחי" היה כולו מסוקרן.
מתיאס:"זה פשוט מאוד..בוא נלך לבטן הסיפון ונמצא איזה תחפושת או תלבושת..ככה אף אחד לא יזהה אותנו" הציע לו.
אנחל:"יאללה מה יש לנו להפסיד?" אמר בלי לחשוב פעמיים והשתיים ניגשו לבטן הסיפון.
-כעבור רבע שעה-
אנחל ומתיאס חזרו רק הפעם..בתוך תחפושות פרווה גדולות של דובים.
אנחל:"כבר אמרתי לך שאני שונא אותך ואת הרעיונות שלך?" אמר בציניות כשמת מבושה.
מתיאס:"מה אתה רוצה שאני יעשה?הם אמרו שהדבר האחרון שנשאר להם זה תחפושות של הצוות בידור!" אמר באילוץ.
אנחל:"כול הרעיון היה…שלא נמשוך תשומת לב!!" צרח עליו וכולם המשיכו לצחוק מהופעתם.
מתיאס:"היי!!גם לדובים יש חיים!תחזרו למסיבה!" צעק על כולם.
הם המשיכו לרקוד ביחד…הכי בולטים ברחבה!
-למחרת,כולם קמו עם עלות השחר,מתים מעייפות,הם חזרו בארבע לפנות בוקר והשיעור הראשון שלהם היה בשעה שמונה ככה שהם לא הספיקו לישון הרבה..לינדה מרחה טונות איפור כדי להיראות מושלמת..הבנים בקושי קמו מהמיטה-
השיעור הראשון היה של גוסטבו.
הוא נכנס לכיתה כשכולם רדומים..הוא שם לב שהם מעופפים והיה לו רעיון קטנטן.
גוסטבו:"בוקר טוב לכולם!!!!!!!" צרח וכולם התנערו בבהלה.
גוסטבו:"יופי,עכשיו שכולם ערים,בוחן פתע!" אמר באושר כמו כול מורה.
תומס:"מה?!לא נכון אחי!תן לישון!" היה חצי רדום ומעופף.
גוסטבו:"רעיון טוב תומס" העמיד פנים "בואו כולנו נלך לישון במקום ללמוד" אמר בציניות ותומס לא הבין.
תומס:"באמת?" שאל בפליאה "תודה המורה אתה גדול!" אמר באושר.
גוסטבו:"נראה לך?!" גיחך."יש את הלילה בשביל לישון" עקץ אותו.
-כעבור שעה,אחרי שכולם מילאו את הבחנים,ואחרי שגוסטבו בדק אותם הוא החליט להחזיר אותם לתלמידים-
גוסטבו:"טוב בואו נראה…
אנחל פעם הבאה תשתדל יותר תעשה לי טובה.
לינדה בסדר גמור..רק תפסיקי לפזר סמיילים בכול מקום..
מתיאס מה קרה לחננה משיעור מחשבים?!
תומס אני מבין שהמבחן שימש לך בתור כרית נעימה רק פעם הבאה אל תזיל ריר"
תומס:"ובמילים אחרות…?" שאל.
גוסטבו:"נכשלת!!" צעק וכולם צחקו.
גוסטבו:"שקט!אני ממשיך לחלק!
פרנקו עצה שלי:תישאר ער,זה יעשה יותר טוב לכולנו
מגי כול הכבוד,רק בפעם הבאה אל תעתיקי מזה שיושב לידך.
אלגרה מרשים מאוד נראה לי ששתית הרבה קפה בבוקר.
לולה אני מוכרח לומר שאני לא מבין מילה ממה שכתבת וקשקשת לי שם על כפרים ותרנגולות.
דיאנה את לא מפוקסת בכלל !
מלודי…איי..איי..איי…ליפסטיק זה לא הכול בחיים..לעזאזל למה מרחת את זה על המבחן?!" הזדעזע מכול הבחנים הנכשלים,ולאחר שעבר אחד,אחד וחילק להם את הבחנים ובו זמנית "ירד עליהם" ניסה להודיע להם משהו חשוב.
גוסטבו:"אחרי ההפסקה אני צריך את כולם פה יש לי משהו חשוב להודיע לכם,אתם משוחררים!"
-בחצר,לינדה דיאנה ומלודי ישבו על הספסל ונחו-
לינדה:"חשבתי על רעיון נפלא לקבוצה שלנו "פרט לנד סקול" אמרה בגאוניות ובשוויצריות .
מלודי:"מעניין..בואי נשמע אותך" הייתה פתוחה להצעות.
לינדה:"זוכרות שסיפרתי לכן,שתפסתי אז באותו יום את לולה ופרנקו שרים ביחד?" שאלה בתימהון.
דיאנה:"ברור!איך אפשר לשכוח?" נזכרה שלינדה בכתה כול הלילה שעות ולא נתנה לה לישון.
לינדה:"אז חשבתי…אולי נצרף אותו לקבוצה שלנו?,נעשה בלדות,דואטים,הוא חתיך,כריזמטי ושר יפה..מה אתם אומרות?" חיכתה לתשובה.
מלודי:"זה רעיון טוב,הכפרייה בטח תתפוצץ מנוצות ברגע שתשמע את זה!היא תקנא,ולא תהיה מסוגלת לשיר ולהתחרות נגדו,כול הביטחון ירד לה,זה מושלם!!" הייתה מאושרת.
דיאנה:"כן..אבל בכול זאת…זה פרנקו..הוא גבר…נראה לכן שהוא יסכים?" חשבה לעצמה.
לינדה:"מה את דואגת?תראי..ביחד שלושתנו זה מוח אדיר,בטוח נחשוב על משהו לשכנע אותו..יש עוד זמן..עד לתחרות הבאה..אני מבטיחה לכן,..הפעם אנחנו נפיל את לולה ביג טיים!!!" אמר באושר ושלושתן חייכו חיוך גדול.
-אחרי ההפסקה הם חזרו לשיעור,והתרכזו לשמוע את ההודעה של גוסטבו-
גוסטבו:"אני שמח שחזרתם..יותר ערניים זה בטוח!
אני רוצה שנייה לעשות שינויים קטנים במקומות,מאחר שתומס עבר בינתיים ליד לולה,אז פרנקו תעבור ליד דיאנה היא יושבת לבד…ולינדה את לבינתיים תישבי לך לבד גם כן" הם החליפו מקומות וגוסטבו המשיך לדבר.
גוסטבו:"טוב,בנימה אופטימית זו אני רוצה להציג בפניכם את התלמיד החדש…ג'וני".
הוא נכנס..כול הבנות היו בשוק..והבנים רצו להתאבד,לינדה לא ראתה את הפרצוף שלו,היא הייתה שקועה במחשבות.
הוא התקדם לעבר תחילת הכיתה שגוסטבו הורה לו לשבת ליד לינדה.
גוסטבו ראה שהיא שקועה במחשבות וניער אותה.
גוסטבו:"לינדה,תכירי את השותף החדש שלך לשולחן..ג'וני" הורה לה להסתכל עליו..היא סובבה את ראשה שניהם הביטו זה בזה המומים.
ג'וני+לינדה:"את/ה?!" שאלו בפליאה ולא האמינו עד כמה הגורל אכזרי.


תגובות (2)

את כותבת מהמם!

02/04/2016 23:31

תודה לך . אמשיך בשבוע הבא..

02/04/2016 23:33
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך