המקובלים והלא מקובלים – פרק 43

time machine123 20/04/2016 704 צפיות אין תגובות

לינדה מאוד השתעשעה לשחק עם ג'וני בדיוק כמו ששיחקה עם אנחל כשהייתה במשבר עם בן זוגה,ואז לזרוק אותם לטובת פרנקו.
היא עצרה את הנשיקה בבהלה.
לינדה:"לא!אסור לנו ג'וני…יש לי את פרנקו וזאת טעות" אמרה את זה "לטובת" ג'וני והוא החל לשים קץ להתעללויות שלה.
ג'וני:"אם זאת טעות אז למה התנשקת איתי?" שאל אותה בתימהון.
לינדה:"אני לא יודעת אני מבולבלת…וחוץ מזה אתה הוא זה שדחף אותי לנשיקה!" צרחה עליו וניסתה לצאת מזה.
ג'וני:"יכולת לעצור אותי!אם לא עצרת אותי,סימן שרצית את הנשיקה הזאת בדיוק כמוני" גילה את פרצופה האמיתי.
לינדה:"הסברתי לך שיש לי את פרנקו אני אוהבת אותו" הצהירה על אהבתה.
ג'וני:"כן אני ראיתי גם כמה הוא "אוהב" אותך" אמר לה בציניות.
לינדה:"זה רק מפני שאבד לו הזיכרון,מה אתה מבין בזה בכלל?אתה רק עכשיו הגעת לביה"ס!" צרחה עליו.
ג'וני:"צודקת….אולי אני לא מבין גדול בקשר שלך ושל פרנקו" אמר והתקרב אליה עוד יותר "אבל באהבה להבדיל ממך,אני מבין,ואת לינדה…משחקת מלוכלך..את משחקת ברגשות של אנשים תמימים,את מצליחה לבלבל אותם,ואז לנצל אותם ולזרוק אותם…או שמא אני טועה?" לחש באוזנה.
לינדה:"אתה טועה בגדול..זה ממש לא ככה!" ניסתה להסביר לו.
ג'וני:"מילא לשקר לי..אבל לשקר לעצמך?לא יפה לינדה!" אמר לה בציניות.
לינדה:"מה קרה?אתה נעלב כי דוחים אותך?" אמרה לו בציניות.
ג'וני:"את טועה לינדה,אותי אף אחד לא דוחה!" הסביר את עצמו.
לינדה:"זה לא נראה ככה..תראה מה אתה עושה מנשיקה,תתבייש בעצמך" עקצה אותו.
ג'וני:"אם יש מישהו בחדר הזה שצריך להתבייש בעצמו ובהתנהגות שלו,זאת רק את לינדה,ואת יודעת מה עוד אני חושב…?" שאל אותה והתקרב לכיוון היציאה.
לינדה:"מה?" שאלה אותו.
ג'וני:"אני חושב שאובדן הזיכרון של פרנקו זה הדבר הכי טוב שקרה לו בחיים!" העמיד אותה במקום שמגיע לה.והיא נשארה שם מיובשת וחסרת מילים בפעם הראשונה בחייה.
-במסדרון ביה"ס-
החדרים של ששת הבנות היו צמודים זה לזה,חדר אחד של לולה אלגרה ומגי,וחדר שני של לינדה דיאנה ומלודי.
מתיאס עמד מהורהר מול החדר של אלגרה,ותומס עמד כמה מטרים ספורים לידו מהורהר ליד החדר של מלודי,הם הסתכלו אחד אל השני והחלו לדבר מחדר לחדר.
תומס:"מה?מה אתה עושה פה?" שאל אותו.
מתיאס:"אני…" אמר חסר תירוץ.
תומס:"אתה…?" ניסה לעזור לו.
מתיאס:"רגע.ומה אתה עושה פה??" שאל אותו גם.
תומס:"אני פשוט…" היה חסר תירוצים.
מתיאס+תומס:"באת להתנצל?" שאלו אחד את השני ביחד.
מתיאס+תומס:"אני?!נראה לך?מה פתאום!בחיים לא!" הכחישו ביחד.
כעבור מספר שניות שתיהם התחילו להתרפס על הדלתות של הבנות,להתחנן שיפתחו להם ולהפציר בפניהם שיסלחו להם.
-במסדרון ביה"ס-
הוא ישב שם שעון על הקיר,כשהוא ראה אותה הוא התרומם וניגש אליה.
פרנקו:"אמור.." אמר בחיוך לראותה.
לולה:"מה שלומך?" שאלה אותו בחיוך.
פרנקו:"קצת כואב לי הראש אבל אני בסדר" אמר בחשש.
לולה:"אני אמורה לדאוג?" שאלה אותו בחשש.
פרנקו:"לא,לא,זה שטויות,זה יעבור לי,העיקר שאתה פה" אמר כשליטף את פנייה.
לולה:"רצית לומר לי משהו מקודם?" שאלה אותו.
פרנקו:"כן…רציתי לומר לך שאני ממש מאושר איתך,טוב לי.פשוט טוב לי" אמר באושר כשלפתע כאב חד תפס את ראשו,הוא נעזר בקיר.
לולה:"פרנקו אתה בסדר?" שאלה בדאגה לחוצה נורא.
פרנקו לא שמע אותה,כאב הראש הציק לו,הכול היה אצלו מעורפל בעודו מחזיק בקיר המסדרון שבביה"ס רצות לו תמונות בראש ופלאשבקים מהעבר.
-פלאשבקים לאחור בראשו של פרנקו-
לינדה:"אתה בטוח?"שאלה מהססת.
פרנקו:"אפילו אם היית באה בפיג'מה היית הכי יפה במועדון" אמר פרנקו בחיוך.
לינדה:"גם אתה הכי חתיך שיש" אמרה בחיוך ונתנה לו נשיקה קטנה על השפתיים.
(מתוך פרק 1)
פרנקו:"אומרים,שאם תעשה משהו בתחילת השנה,או אם תרגיש הרגשה מסוימת בתחילת השנה,זה מה שיהיה לך כל השנה,ובדיוק בגלל זה,זה מה שאני רוצה להרגיש השנה,כל השנה" אמר פרנקו בחיוך והתקרב אליה.
לינדה:"מה אתה רוצה להרגיש?" שאלה מסוקרנת.
פרנקו:"אותך.." אמר פרנקו ונישק אותה נשיקה ארוכה מלאת אהבה.
(מתוך פרק 3)
פרנקו:"אמור..חכי שנייה…" אמר פרנקו מנסה לעצור אותה.
לינדה:"מה?" שאלה אותו בלי חשק.
פרנקו:"לא אהבת את ההפתעה שלי?" שאל אותה בחיוך והתקרב אליה יותר ויותר קרוב,לינדה הרחיקה אותו ממנה.
לינדה:"אהבתי..פרנקו..פשוט…אתה יותר מדי באטרף..כאילו אני איזה סם שאתה זקוק לו..ואתה מלחיץ אותי" אמרה לינדה בקול מוטרד.
פרנקו:"בטח שאני באטרף…אני מכור אלייך…ואני חייב אותך לצידי" אמר פרנקו בחיוך.
(מתוך פרק 7)
פרנקו:"בקשר למה שהיה…." אמר פרנקו אך לינדה עצרה אותו.
לינדה:"מה שהיה היה,עזוב,אתה לא ידעת,זאת לא אשמתך" אמרה לינדה במחילה.
פרנקו:"לא את לא מבינה,אני מרגיש כל כך מטופש..בזמן האחרון אני עושה כל כך הרבה פאשלות ואת כל כך טובה שאת סולחת לי על הכול..אני מצטער אהובתי אולי אני לא ראוי לך" אמר פרנקו בצער.
לינדה:"אל תדאג,אני יודעת שאתה פה ושם סוטה מהמסלול,אבל אתה תמיד מצליח לחזור אליו" אמר לינדה וליטפה אותו.
(מתוך פרק 13)
לינדה:"אהובי,אני מכירה אותך יותר טוב משאתה מכיר את עצמך ואני יודעת שעובר עלייך משהו,אז תספר לי,בשביל זה אני פה…" אמרה לינדה כשפרנקו חייך.
פרנקו:"אנחנו לא פה בשביל לדבר…" אמר פרנקו שהעביר נושא והחל לנשק אותה בצוואר ולאחר מכן בפה.
(מתוך פרק 18)
פרנקו:"כמה פעמים עוד אני יצטרך להוכיח לך את אהבתי..?למה את לא מאמינה בי?" שאל אותה בשקט והיא התיישבה לידו.
לינדה:"בזמן האחרון…אני איבדתי את הביטחון העצמי שלי איתך…אתה בזמן האחרון כל הזמן פישלת ואני כל הזמן סלחתי לך…תבין אותי גם…אתה חושב שאני ניהנת לקנא לך??ממש לא!" הסבירה את עצמה לינדה.
פרנקו:"תיראי אני יודע שפישלתי" אחזה בידה "אבל אני הבטחתי לך במסיבת תחפושות שזה לא יקרה יותר,ואת חייבת להאמין לי…."
(מתוך פרק 19)
פרנקו:"הייתי חייב להעמיד אותו במקום..אף אחד לא ידבר לחברה שלי ככה?שמעת!" אמר ברכושניות.
לינדה:"באמת מה שהוא אמר לא היה במקום….ואני ממש מצטערת שבגלל שאני עוד לא מוכנה..אתה צריך לסבול את ההערות האלו.." היא אמרה בצער.
פרנקו:"היי…" ליטף את פניה " אין לך מה להצטער,אני לא יעשה שום דבר שיפגע בך..אני מחכה לך.." הוא אמר לה בסובלנות והיא נתנה לו נשיקה ארוכה.
(מתוך פרק 20)
-סוף פלאשבקים-
הוא היה מבולבל,בשוק,בהלם,לולה הבחינה שמשהו לא בסדר איתו,היא נורא דאגה לו.
לולה:"פרנקו?היי?אתה בסדר?מה קרה לך?" הציפה אותו בשאלות.
פרנקו:"לולה.." אמר בבלבול.
לולה:"מה..?" לא הבינה כלום.
פרנקו:"נזכרתי…נזכרתי בהכול!" אמר מסוחרר והיא הייתה בהלם שאובדן הזיכרון נגמר


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך