המקובלים והלא מקובלים – פרק 52

time machine123 25/04/2016 588 צפיות אין תגובות

דממה נשמעה בחדר מספר שניות לפני שלולה הקרינה את הסרט,שום ציוץ או מילה ממישהו,כולם הסתקרנו ואף אחד לא עצר בעד לולה אפילו לא לינדה.
לינדה עמדה בחדר קפואה,בפעם הראשונה בחייה חסרת ביטחון וחסרת מילים,היא לא האמינה שזה קורה לה שלולה "הכפרייה חסרת הערך" כפי שהיא מחשיבה אותה עומדת לעשות מעשה אמיץ ונועז להתמודד מול לינדה ראש בראש ולהפיל אותה בפח.
שנייה לפני ההקרנה פרנקו עצר את לולה.
פרנקו:"לולה" קרא לה והיא הסתובבה אליו "עצרי שנייה את הסרט יש לי משהו לומר לפני כן" ביקש ממנה והיא הנהנה.
פרנקו:"אני צריך לומר לכם משהו חשוב עבורי,שאני צריך לחלוק איתכם" אמר להם והוסיף.
פרנקו:"חלקכם יודעים וחלקכם לא,חלקכם תופתעו וחלקכם לא אבל אני מאומץ וגוסטבו הוא אבא שלי" אמר זאת בשלמות עם עצמו וכולם חשבו שעוד ידיעה אחת והם מתמוטטים.
פרנקו:"אבא אני אוהב אותך ואתה נורא חשוב לי" אמר בחיוך לעבר גוסטבו.
לינדה:"פרנקו?" שאלה בגמגומים ללא מילים.
פרנקו:"מה?" שאל אותה בחוסר הבנה.
לינדה:"לא תגיד לבנות כלום?לא תעצור את הזוועה הזאת?" התפלאה עליו.
פרנקו:"לא.הם ידידות מאוד טובות שלי ואם הם אומרות שיש להם משהו חשוב ביד אני רוצה להקשיב להם" הסביר לה והיא נלחצה ובלעה את גוש הרוק בגרונה.
פרנקו:"אבל את תמיד אומרת לי שאת כול כך ישרה אז אין לך ממה לפחד,לא ככה לינדה?" שאל אותה ישירות והיא נלחצה עוד יותר.
לולה:"טוב,הנה זה בא" אמרה בשקט "אבל לפני כן אני רוצה להודות למלודי ודיאנה כי בלעדיהם כול זה לא היה קורה,תודה לכן" פנתה אליהם בחיוך ולינדה עוד יותר הזדעזעה.
לינדה:"אתן שיתפתן איתן פעולה?" פנתה אל מלודי ודיאנה בכעס.
מלודי:"כן לינדה,נמאס לנו מלהיות הבובות שלך" אמרה לה.
דיאנה:"הגיע הזמן שיהיה פה צדק" אמרה בנחישות והסרט החל.
-הסרט-

לינדה:"בראבו!בראבו!בראבו" מחאה להן כפיים.
לינדה:"איזה רגע מרגש..את יודעת מה יותר מרגש מהחברות הזאת אלגרה?יותר מרגש זה השקרים של מגי..כן אני יודה בזה גם עליי היא הצליחה לעבוד,אבל לא להרבה זמן..את יודעת מה אני גילתי אלגרה?שכל הזמן הזה,כל השנים האלה,מגי שיחקה ביני לבין דיאנה לבינך.." אמרה לינדה ברשעות.
אלגרה:"מה..על מה את מדברת?" שאלה אלגרה מסוקרנת.
מגי:"את לא מסוגלת…" אמרה מגי בחשש.
לינדה:"אני ועוד איך מסוגלת…אני יסביר לך אלגרה..בזמן שחשבת שיש לך חברה אחת טובה ומיוחדת..מגי לא חשבה כך..היא לא ידעה איפה להיות..איפה יותר טוב להיות פופולארית והיא החליטה פשוט להיות גם חברה שלי ושל דיאנה וגם חברה שלך..ועכשיו אחרי שרבנו..כמה מפתיע..היא באה אלייך לאופציה השנייה…כמה מכוער מגי" אמרה לינדה וסירבה עם הראש.
אלגרה:"זה נכון מגי?" שאלה אותה בתקווה שתכחיש הכול.
הראשונה לריקוד הייתה לולה,לינדה התחילה לרקוד,וראתה שהאויבת שלה מתקרבת לעברה,עלה במוחה רעיון קטן….היא החלה לרקוד ותוך כדי ריקוד היא כל הזמן דחפה את לולה מהבמה,ולעגה לה,כל הבנות צחקו עליה,זה היה נראה כמו קרב ריקודים,ראש בראש,היא ניצלה את הזמן שפרנקו לא שם ושהיא יכולה להתנהג איך שבא לה,מתוך השיר נשמע צליל:"הנה המכוערת!",ולינדה הצביעה על לולה,לינדה דחפה את לולה דחיפה חזקה בדיוק כשפרנקו נכנס.
לינדה:"מיאמור…." אמרה בבהלה וישר חיבקה את לולה.."אני מלמדת אותה את צעדי הריקוד" אמרה בשקר ובחיוך.

-פרנקו הלך,ולולה ולינדה הרפו את החיבוקים והחיוכים וחזרו למציאות-
לינדה:"אני חייבת להודות,את משחקת יפה לכפרייה מטונפת!" אמרה לינדה בצחוק.
לולה:"תיזהרי,או שאני אספר לפרנקו הכול!" אמרה לולה באומץ.
לינדה:"או שמה?או שמה?אה?" אמרה לינדה והתקרבה אליה.."אתה לא תעזי לפתוח אפילו את הפה שלך,שמעת אותי?" אמרה לינדה באיום ולולה הנהנה כאשר אלגרה ומגי התערבו.
לינדה:"בדיוק!את כל כך צודקת..פרנקו היה כל כך להוט…כל כך תשוקתי..את יודעת למה?כי הוא חשב שהוא מנשק אותי..לינדה היפה שלו..ולא אותך כפרייה מטונפת…את יודעת למה זה היה כל כך מדהים ועוצמתי?כי כמו הנשיקה הזאת ככה האהבה שלנו גדולה ועצומה ואלייך הוא אפילו לא התייחס…את ראית את הפרצוף שלו ברגע שהוא גילה שזאת את?גועל!!!רק בגלל שהתחפשנו אותו דבר הוא שם לב אלייך או נישק אותך…את לא הטעם שלו…גם אם את היית הבחורה האחרונה עליי אדמות הוא היה מעדיף להישאר ללא בחורה…ואת יודעת למה?כי את מכוערת!ואת יודעת למה?כי הוא אוהב רק אותי…אותי…אותי..ואותי…ולא אף אחת אחרת…אז שזה יהיה לך ברור אם עוד אחת תתקרבי לפרנקו או תהיה לידו במרחק של 10 ס"מ,אני יפעיל את כל הכוח והעוצמה הזאת שיש לי בבית הספר וידאג שאת כבר לא תהיה פה יותר..שמעת אותי כפרייה?שמעת?!?!"
לינדה:"אם כך,הלוויתן לא יודעת לשחות?" אמרה לינדה בחיוך ערמומי ונחשי.
דיאנה:"אני מכירה את החיוך הזה,על מה את חושבת?" שאלה אותה בסקרנות.
לינדה:"אתן עוד תראו בואו כבר.." אמרה לינדה נרגשת והם יצאו מביה"ס לעבר הים.
לינדה:"מה דעתך שניכנס קצת למים?" שאלה אותה.
לולה:"אמ…אמ.." לולה התביישה לספר ללינדה שהיא ליודעת לשחות כי היא חשבה שהיא תלעג לה ותספר את זה לכולם,היא לא רצתה לקלקל לכן היא הנהנה בחיוב והשתיים נכנסו למים.
כעבור כמה דקות של שחייה לולה ולינדה כבר לא עמדו במים והם היו צריכות לפעול בעזרת הידיים והרגליים כלומר,לשחות,לולה שהתנסתה בזה פעם ראשונה קצת התקשתה היא הרגישה שהיא שוקעת כל הזמן ובולעת מים.
לינדה:"הכול בסדר?" שאלה אותה בחיוך "תמים".
לולה:"כן,כן,אני מסתדרת" שיקרה לולה.
לינדה שראתה שלולה מספיק רחוקה ועסוקה בעצמה לאט,לאט,התרחקה לכיוון החוף בחזרה והשאירה את לולה לבד במעמקי הים,כשהגאות וגלים ענקיים לאט,לאט,באים ושוטפים אותה,היא חייכה חיוך ערמומי וניגשה חזרה כאילו לא קרה כלום.

מלודי:"הלו?" שאלה.
לינדה:"את שומעת?תמשכי בחבל,עכשיו זה הזמן" הדריכה אותה.
מלודי:"אוקי" קיבלה אישור וניתקה.
מלודי משכה חבל ופתאום באמצע השיר של הבנות תוך כדי שהם שרות בהתלהבות ורוקדות 3 דליים של צבע ירוק נוחתים עליהם מלמעלה,הם התמלאו בצבע מכף רגל עד ראש,הבגדים,השיער,הם קפאו במקום וצרחו הם הפסיקו לשיר ולרקוד,וברחו מיד בבושה מהבמה.
לינדה:"אני יודעת,אתה הכי שפוי,היחידי שאני יכולה לסמוך עליו,אתה היחידי שרואה אותי באמת כמו שאני..שאוהב אותי כמו שאני.." חייכה אליו,ובתוך כול הבכי והבלגן ביצר הקנאה..שניהם נסחפו..ולינדה ואנחל התנשקו נשיקה סוחפת מלאת רגשות מבלבלים.
לינדה:"טוב נו אם אין ברירה…" אמרה באדישות.
לולה:"אם אין ברירה מה?" לא הבינה כלום.
לינדה:"כמה?" שאלה אותה.
לולה:"כמה מה?" עוד עדיין לא הבינה.
לינדה:"טיפשה..כמה כסף את רוצה בשביל לעזוב את בית הספר ולהיעלם לי פעם אחת ולתמיד מהחיים??" שאלה ברשעות בעוד לולה עמדה קפואה במקום.
ג'וני:"שששששש….אל תגידי דבר" עצר בעדה,לאט,לאט הוא התקרב אליה קרוב,ועוד יותר קרוב,עד שהשפתיים שלהם נפגשו לנשיקה קסומה.
לינדה:"לא!לי יש רעיון הרבה יותר טוב!" אמרה בהתלהבות.
מלודי:"מהו?" שאלה אותה בסקרנות.
לינדה:"בואו ננעל את לולה בחדר ההלבשה,וככה היא לא תגיע למופע,בלעדי לולה,מגי ואלגרה לא יעלו לבמה!" חזרה על הרעיון של דיאנה.
היא התקרבה לדלת היציאה שלפה משם את המפתח,לולה הבחינה בכך רצה לקראת הדלת,אך זה היה מאוחר מדי,לינדה סגרה את הדלת אחרי שיצאה ונעלה אותה גם,את המפתח היא זרקה לאחד הפחים שהיו במסדרון,והלכה לכיוון הבמה.
לולה:"הנבלה הזאת!!!" מלמלה ברוגז.
-סוף הסרט-
הסרט הסתיים כולם היו המומים,בעיקר פרנקו אף אחד לא השחיל מילה.
לינדה בכתה והבינה שזה הסוף,או יותר נכון הסוף שלה.
מלווינה:"אני מבינה שאני צריכה להכריז על "בנות הכפר" כמנצחות בתחרות" אמרה בהלם ואפילו הבנות לא שמחו מכך,אומנם הם השיגו את מה שרצו אבל בכך גם גרמו להרס החיים של לינדה.
פרנקו יצא משם זועם מבולבל,כועס ולינדה רדפה אחריו.
לינדה:"פרנקו חכה!" צרחה בבכי אחריו ופרנקו המשיך ללכת והתעלם ממנה.
לינדה:"חכה שנייה!" ביקשה ממנו "תקשיב לי דקה!" התחננה בבכי.
פרנקו:"לכי מפה נבלה אין לי שום קשר אלייך" אמר בבכי שהמשיך ללכת לכיוון החצר.
לינדה:"פרנקו אני מתחננת בפנייך תקשיב לי שנייה!" החזיקה בידו והוא הדף אותה.
פרנקו הסתובב אליה גם הוא בקצת בכי.
פרנקו:"מה יש לי להקשיב לך?את כול זה ראיתי!זה כאילו יש לך פיצול אישיות!כאילו את 2 בני אדם שונים שאת איתי את תמימה ולאחרים את רעה אכזרית את הלינדה הזאת אני בחיים לא הכרתי!ואני גם לא רוצה להכיר!את שיקרת עליי!עשית ממני צחוק,נתת לי לחיות באשליה במשהו שהוא לא קיים ולא מציאותי לינדה!!" צרח עליה.
לינדה:"אני לא באמת כזאת!!!" ניסתה להסביר את עצמה.
פרנקו:"זה בדיוק מי שאת!אני ראיתי כבר את הכול אין טעם להסברים עוד מעט אולי תגידי שהסרט מפוברק!!אולי פעם אחת בחיים שלך תפסיקי כבר לשקר לינדה!!!!? תודי כבר באמת!את בן אדם שפל!!!!! אני מצטער על היום שהכרתי אותך!!!!" צרח עליה והיא בכתה ונעלבה מכול מילה.
לינדה:"כול מה שעשיתי…" אמרה בגמגום "היה אך ורק בשבילך,בשביל לשמור על האהבה שלנו…" הוסיפה בבכי "אני הגנתי עלינו אתה לא ראית מה לולה עשתה?היא הפרידה בינינו!!" צרחה עליו.
פרנקו:"היא לא הפרידה בינינו!היא עשתה רק טוב!היא פקחה לי את העיניים!לולא היא היית עוד ממשיכה לעבוד עליי ולעשות ממני טיפש כול החיים!אנחנו גמרנו לתמיד לינדה!!" אמר לה והסתובב ויצא משער ביה"ס לחניון והיא אחריו.
לינדה:"פרנקו!חכה שנייה!אל תגיד את זה!אני ישתנה בעמקי ליבך אתה עוד עדיין אוהב אותי ואתה יודע את זה!!!" אמרה כשרדפה אחריו והוא התקדם לעבר הג'יפ שלו.
פרנקו:"אני כבר לא אוהב אותך לינדה,אני שונא אותך מתעב אותך,אני אוהב את לולה היא האהבה האמיתית שלי חבל שלא הבנתי את זה כבר מזמן!!" אמר כשהתניע את הג'יפ ונסע משם בשיא המהירות.
לינדה:"לא!!!!!!!" צרחה בבכי שלאט לאט ישבה על רצפת החניון בבכי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך