המקובלים והלא מקובלים – פרק 8

time machine123 31/03/2016 612 צפיות אין תגובות

-פרנקו לקח את דיאנה לצד,ולולה נשארה במסדרון במבוכה-
פרנקו:"דיאנה…זה לא מה שאת חושבת.." אמר פרנקו מנסה להרגיע אותה.
דיאנה:"זה מה שכל הגברים אומרים…אפילו החבר הזה שלך…תומס" אמרה דיאנה בסנוביות.
פרנקו:"תקשיבי…אנחנו רק ידידים…אני אוהב את לינדה…אני לא יכול גם לאהוב מישהי אחרת,אני סה"כ חיבקתי אותה חיבוק ידידותי" אמר פרנקו מנסה להסביר.
דיאנה:"חיבוק ידידותי מדי" אמרה דיאנה בציניות.
פרנקו:"תראי..יש לי מספיק סצנות עם לינדה מאז שהתחילה השנה…תאמיני לי שאני לא צריך גם סצנה איתך..בואי פשוט תבטיחי לי שלא תספרי ללינדה כלום כי היא תבין את זה כמשהו רע…דיאנה..את יודעת שלינדה היא הכול בחיי…תבטיחי לי" אמר פרנקו בשכנוע.
דיאנה:"אני לא יכולה להבטיח לך שום דבר..זאת חברה שלי…זה כמו שאני יגיד לך לא לספר משהו לתומס או לאנחל.." אמרה דיאנה בהבנה.
פרנקו:"אם זה היה משהו שסתם יפגע בהם אז לא הייתי מספר את זה…אל תעשי את זה בשבילי אלא בשביל לינדה ,החברה הכי טובה שלך…אוקי?" אמר פרנקו ודיאנה הנהנה.
דיאנה:"אהה…ו..תעשה לי טובה…תתרחק מהכפרייה המטונפת הזאת.." אמרה דיאנה והלכה משם.
לולה:"אני כ"כ מצטערת..לא רציתי לסבך אותך.." אמרה לולה בהתחננות לסליחה.
פרנקו:"לא לולה זה בסדר את לא עשית כלום…זה קשה להיות ידיד של כולן שיש לך חברה.." אמר פרנקו בחיוך.
לולה:"אז מה אתה אומר…ללכת לאודישנים?" אמרה לולה וציפתה לתשובה.
פרנקו:"ברור!!את שרה מדהים!" אמר פרנקו בהתרגשות.
לולה:"יותר טוב מלינדה?" אמרה לולה והעמידה את פרנקו בדילמה.
פרנקו:"אמ..אם לינדה היא המנהיגה של הלהקה..סימן שכנראה אין יותר טובה ממנה..אבל לכי תדעי…אולי זאת את..למרות שאני לא חושב שיש ללינדה תחליף" אמר פרנקו בסירוב.
לולה:"כן..טוב.."גמגמה בשקט.
פרנקו:"טוב,יש לי מבחני כדורגל,שיהיה לך בהצלחה" אמר פרנקו בחיוך.
לולה:"ביי,תודה על הכול,בהצלחה גם לך" אמרה לולה והם נפרדו לשלום.
-בחדר של מתיאס,הוא ישב במיטתו וקרא ספר,כשלפתע נשמעה דפיקה בדלת-
אלגרה:"סליחה.." פתחה את הדלת בחיוך.
מתיאס:"מה קורה?" שאל אותה.
אלגרה:"הכול טוב..תשמע מתיאס אתה זוכר על מה דיברנו לפני כמה זמן?" שאלה אלגרה.
מתיאס:"כן…על השינוי שלי…" אמר מתיאס שנזכר בכל השיחה.
אלגרה:"יופי,אז כבר עלה לי רעיון שיעלה אותך עוד מדרגה למעלה" אמרה אלגרה בחיוך.
מתיאס:"איזה רעיון?" שאל מסוקרן.
אלגרה:"אני שמחה לבשר לך…שאתה הולך להיבחן לנבחרת הכדורגל של ביה"ס" אמרה אלגרה בחיוך ניצחון ופרצופו של מתיאס התעקם.
מתיאס:"פה את טועה,ממש לא אלגרה אין סיכוי מה לי ולכדורגל?" אמר מתיאס בסירוב.
אלגרה:"אני מכירה אותך ויודעת שפעם כן אהבת לשחק…אתה תצליח..עם הזמן תסתגל…עכשיו תלך למגרש ותיתן את מה שאת יכול" אמרה אלגרה בחיוך משכנע.
מתיאס:"לא נראה לי….אני מפחד…ואם אני לא יתקבל?" אמר מתיאס בפחד.
אלגרה:"אני בטוחה שכן…תקשיב לי ותסמוך עליי..לך להתארגן…אני יעודד אותך גם ביציע" אמרה אלגרה ומתיאס הודה לה על הכול,חיבק אותה והלך להתארגן.
-במרגש הכדורגל של ביה"ס,כל הבנים היו על מדי כדורגל,בצד המרגש עמדו לינדה וכל בנות השכבה לבושות כמעודדות בצבעי הקבוצה:צהוב וכחול,עם פונפונים ביד,מעודדות אותם כמדי שנה,מסורת שלהן-
המאמן:"יאללה,פרנקו תעלה למגרש,אני סומך עלייך..אנחנו נעשה כמה בעיטות חופשיות לשער…חימום ואז נתחיל במשחק,אני ישים עין על הטובים ביותר.." אמר המאמן ופרנקו החל ללכת כשלפתע הוא עצר אותו.
המאמן:"חכה שנייה פרנקו,שכחת את זה.." אמר המאמן והוא קשר לפרנקו על היד את סרט הקפטן.
פרנקו:"תודה" הוא אמר ורץ לכיוון המגרש.
-ביציעים-
לינדה:"פרנקו נראה כ"כ טוב בחליפה הזו.." אמרה לינדה נמסה ממנו ונשכה את שפתה התחתונה.
דיאנה:"לינדה…אני יכולה לתת לך עצה?" אמרה דיאנה ולא יכלה לספר לה את האמת.
לינדה:"איזו עצה?" שאלה אותה.
דיאנה:"תשמרי טוב טוב על פרנקו…הוא יותר מדי פופולארי…תיזהרי טוב?" אמרה דיאנה בלי הרבה הסברים.
לינדה:"למה?את יודעת משהו שאני לא יודעת?דברי!" אמרה לינדה בכעס.
דיאנה:"לא…פשוט את חברה שלי ואני רוצה שתשמרי על חבר שלך זה הכול" אמרה דיאנה ובפעם הראשונה שיקרה לחברתה.
לינדה:"טוב שיהיה,בכול אופן גם אני יותר מדי פופולארית,והוא לא נזהר…תודה בכול אופן" אמרה לינדה והשתיים החלו לעודד את השחקנים בחזרה.
-כעבור 90 דקות,המאמן ריכז את כל הנבחנים בחדר ההלבשה-
המאמן:"טוב אז ככה,כמו שאתם יודעים לקבוצה יש קפטן…פרנקו" אמר המאמן בשמחה וכולם הריעו לו.
המאמן:"טוב אז ככה,במשך כל הזמן הזה,אני בדקתי אתכם,ואת הכישורים שלכם,ואני חייב להגיד שהשנה דווקא הופתעתי לטובה…והנה התלמידים שבנבחרת:
– פרנקו
– תומס
– אנחל
– סנטיאגו
– ניקולס
– סלבדור
– חורחה (חרו)
– כריס
– מישל
– מריאנו
– מתיאס
(כל מי שהדגשתי בצבע הוא מהסיפור שלנו,וכל השאר אלו סתם שמות בשביל העלילה)
המאמן:"זהו,אני מקווה שתהיה לכולנו שנה מוצלחת,אנחנו הולכים לעבוד קשה,לכו לנוח,מחר על הבוקר אימון במקום שעה חופשית" אמרה המאמן וכולם הלכו משם.
מתיאס היה כ"כ שמח הוא לא האמין,כשהוא בישר את זה לאלגרה היא קפצה עליו משמחה והמשיכה לעודד אותו.
-כעבור חצי שעה,הבנות קבעו עם הבנים שגם הם יבואו לראות את האודישנים שלהם,כל הבנות כבר התייצבו,הבנים כרגיל היו באיחור-
לינדה:"טוב בנות נתחיל,אני רוקדת עכשיו וכל אחת בתורה תבוא ותראה לי תוך כדי ריקוד איתי את מה שיש בה,בהצלחה!" אמרה לינדה וסידרה את בגדי הריקוד שלה והפעילה את המוזיקה.
הראשונה לריקוד הייתה לולה,לינדה התחילה לרקוד,וראתה שהאויבת שלה מתקרבת לעברה,עלה במוחה רעיון קטן….היא החלה לרקוד ותוך כדי ריקוד היא כל הזמן דחפה את לולה מהבמה,ולעגה לה,כל הבנות צחקו עליה,זה היה נראה כמו קרב ריקודים,ראש בראש,היא ניצלה את הזמן שפרנקו לא שם ושהיא יכולה להתנהג איך שבא לה,מתוך השיר נשמע צליל:"הנה המכוערת!",ולינדה הצביעה על לולה,לינדה דחפה את לולה דחיפה חזקה בדיוק כשפרנקו נכנס.
לינדה:"מיאמור…." אמרה בבהלה וישר חיבקה את לולה.."אני מלמדת אותה את צעדי הריקוד" אמרה בשקר ובחיוך


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך