הנה פרק 6.מצטערת שמחקתי,אבל הייתי חייבת זה הפריע לי וגרם לי לקושי להמשיך את הסיפור. בבקשה תגיבו,התגובות שלכם חשובות לי ואפילו מחזקות אותי. מקווה שאהבתם. זכויות שמורות לי.

המקובל והחנונית פרק 6-כי מחקתי מ6 ועשיתי שינויים בהכל

15/03/2014 782 צפיות 2 תגובות
הנה פרק 6.מצטערת שמחקתי,אבל הייתי חייבת זה הפריע לי וגרם לי לקושי להמשיך את הסיפור. בבקשה תגיבו,התגובות שלכם חשובות לי ואפילו מחזקות אותי. מקווה שאהבתם. זכויות שמורות לי.

המחר הגיע לאט מדי בשביל קובי.הוא החליט שהוא רוצה להיות עם יעל בהפסקות ובעצם להתקרב אליה.כשהמחרת הגיע ויעל נכנסה לכיתה באמצע השיעור,קובי קפץ מהכיסא ממהפתעה מה שגרם לו לקבל מאחרים מבטים מוזרים.קובי אמר סליחה למורה כי היא הסתכלה עליו במבט מוזר שהיה נראה שהיא כועסת עליו למרות שהוא לא היה בטוח והתיישב בחזרה לכיסא.יעל לפני זה ישבה ליד נטלי,אבל שתיהן רבו לפני התאונה של הוריה לכן יעל ביקשה מהמורה לעבור למקום אחר.המורה הסכימה וביקשה מכמה תלמידים שיביאו שולחן מיותר מכיתה אחרת.כשהם הביאו,הם שמו אותו ליד השולחן של קובי.יעל התיישבה במקום והסתכלה על קובי בביישנות.בהתחלה הוא לא הבין למה אבל כשנזכר במה שהיה לפני יומיים,הבין שאולי היא קצת מתביישת או שיכול להיות שזה משהוא אחר?.
"קובי…..קובי." צעקה המורה בכעס.
"אה?מה?." אמר קובי כשהוא מסיט את מבטו מיעל.
"תתרכז מה שאני אומרת זה מאוד חשוב." אמרה המורה בקול מלמד.
"כן,כמו כל דבר שאת אומרת." אמר אילן שצחק מהבדיחה שלו.
כל הכיתה צחקה איתו,אך הפסיקו מהר כשראו את המבט של המורה.מאותו הרגע אף אחד לא אמר יותר כלום בכיתה חוץ מהמורה.קובי כל פעם הסתכל עוד הפעם ביעל וסובב את ראשו כשחשב שיעל שמה לב לזה ורוצה לסובב את ראשה,אך הוא לא ידע שזאת לא הסיבה.ככה כל השיעור הלך….
_______________________________________________
"אמ..יעל?." אמר קובי והסתכל על יעל כשהיא שמה את כל הדברים שלה בתוך התיק.
יעל הפסיקה לשים את הדברים בתוך התיק והיסתכלה על קובי.
"רציתי לשאול אם….אולי את רוצה להיות איתי….ועם החברים שלי בהפסקה?." שאל קובי בלחץ.
"….אני לא צריכה את הרחמים שלך…אבל תודה בכל זאת." אמרה יעל בקול עצוב ופוגעני ורצה מהכיתה כשהיא מתעלמת מקובי שצועק את שמה.


תגובות (2)

תמשיכייייייייייי ולא בעוד חודש

15/03/2014 16:37

    חחח סורי שזה תמיד לוקח חודש.לכתוב פרק לוקח לי פחות מ15 דקות.פשוט יש לי הרבה מבחנים,שיעורים ………אני כניראה אעשה פרק חדש או היום או מחר :)

    15/03/2014 16:52
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך