בקי
ברוכים היו שני אנשים צעירים יפים מוכשרים ומאוהבים מעל לראש ♥♥♥♥♥

המשך אהבה בהסתר פרק מ"ו

בקי 31/10/2011 631 צפיות 2 תגובות
ברוכים היו שני אנשים צעירים יפים מוכשרים ומאוהבים מעל לראש ♥♥♥♥♥

לאחר שסיימו את ארוחתם בקפיטריה תוך כדי סיפורה של רוז'י לארוסה על ביקורה בבית החולים וכולם כל כך שמחו שהיא מתחתנת בקרוב ועל המחמאה שזכתה לקבל מהפרופסור פרנסואה כי מתאים לה לא לעבוד, זה עושה לה טוב כו' וכו' ליווה ז'והן את רוזי מחוץ לבית המשפט ושם העלה אותה על מונית בדרך הביתה. הוא הבטיח לה שישוב הביתה לא מאוחר ועד אז שהיא תנוח ."תודה יקירי" חייכה אליו רוז'י והמונית נסעה לדרכה.

רוז'י הגיעה הביתה עם הרגשה כל כך נעימה, עם מזל כה רב לגבי ז'ון וכן באיזה שהוא מקום לשמחתה, הדמות של קובי הלכה והפכה להיות יותר מטושטשת , יותר כהה ואת כל האנרגיה היא מפנה כלפי ז'והן וההתנתקות מקובי גרמה לה לחוש טוב עם עצמה היא לא פירקה בין משפחה , לעולם לא תעשה כדבר הזה, מקומו של הגבר אפילו שהתאהב במישהי אחרת הקשר חייב להפסק מאחר ומקומו ליד רעייתו וילדיו.

ההתרגשות שחשה היום נתנו את אותותיה והיא מיד פשטה את בגדיה ונכנסה לפיג'מה החמימה שלה ,ושקעה בשינה נעימה להפגת המתח ולמנוחה. רוז'י ישנה כנראה זמן רב מאחר וכשהתעוררה שמעה צעדים מצד במטבח. "וואו האם זוהני כבר שב הביתה"? היא קראה לו בשמו והוא נכנס לחדר השינה "היי מתוקה כנראה היית עייפה משהו משהו, "מה השעה ז'וני"? "אגיד לך את השעה לאט כדי שלא תקפצי כנשוכת נחש השעה רוז'י היא 20.00 "

מההההההההההההההההההההההההההההההההההה למה לא הערת אותי אני ישנה כבר למעלה מחמש שעות, ואוו למה לא הערת אותי נשמה שלי"" מאחר ואני שמח כי ישנת , השינה המבורכת הזאת היית זקוקה לה ואני בינתיים סיימתי את כל החמר שהבאתי הביתה ועכשיו אני מוכן ומזומן להכין לנו ארוחת ערב קלה ולהינות אחד מהשנייה.

טוב תודה ג'וני, אני מיד אקום ואכנס למקלחת ועד שהארוחה תהיה מוכנה אתייצב בפניך גם נקייה, גם עירנית ואוהבת אותך לאין קץ.

הוא יצא מחדר השינה ורוזי קמה מיד מהמיטה ונכנסה לחדר האמבטיה שם התפנקה לה במים החמימים ושלל כל התכשירים שהיו כשכל תכשיר אחד טוב יותר ויקר יותר ממשנהו. גם את ראשה חפפה ולאחר זמן רב , יצאה מחדר האמבטיה כשהיא עטופה בחלוק הרחצה המחמם וכן על ראשה חבשה את הקפושון שהיה צמוד לחלוק. כך נראתה כמו ילדה בת 15 גג.

היא יצאה לעבר המטבח וריחות נעימים בקעו ממנו. השולחן היה מוכן וג'וני הסתובב אליה ולא עמד מבלי לנשק לה ולהתפעם ממנה.. שניהם הסבו מסביב לשולחן ונהנו מהארוחה הכל כך טעימה שז'ון הכין. "אתה יודע מאמי אמרה לו רוז'י באם מכל סיבה היא ימאס לך להיות כב' השופט, לבטח תמצא עבודה בתור שף ראשי במסעדה יוקרתית"

"ואם אכן הייתי שף היית מתאהבת בי"?

"ז'וני אני מבקשת להזכיר לך כי בפגישה הראשונה במסיבת האירוסין של לורן לא היה לי שמץ במה אתה עוסק, ממש לא וגם כשקבענו להיפגש שוב עדיין לא חקרתי כיצד אתה מתפרנס ונכון להיום אהוב שלי לא ידעתי שאתה נשיא בית המשפט, אתה זוכר מה שאמרת לי לפני זמן לא רב משהו כמו שעות ספורות שכל מלאכה מכבדת את בעליה אתה זוכר"?

"זוכר וגם זוכר" בואי נסיים את הארוחה ונכנס לסלון להאזין למוסיקה שלווה להנאה ולכייף. הם סיימו לאכול ורוז'י ביקשה לסדר את המטבח אך הוא אמר לה : "מי שמלכלך הוא זה שצריך לנקות " שניהם יצאו מהמטבח וצעדו לעבר הסלון לעבר הספה והכורסאות שפשוט איש אינו רוצה לקום מהן אף פעם. רוז'י וגו'ני ישבו אחד ליד השנייה בספה והמוסיקה מנעימה את זמנם..

חלף זמן רב ככל הנראה מאחר ורוז'י מצאה את עצמה שוב בחדר השינה כשהיא לבושה בבייבי דול יפהפה ומחובקת חזק על ידי ארוסה, מה שקרה באמצע האם ארע משהו חשוב , כיצד הגיעה לחדר השינה וכיצד הולבשה בביביי דול זאת אינה יודעת, ואולי מחר בבקר תקבל את המידע מזה ששוכב לידה וישן שנת ישרים,היא נישקה לו קלות על מצחו ושבה ונרדמה גם היא..

המשך יבוא


תגובות (2)

איזה מתוקים תמשכי :)

31/10/2011 22:50

בקר טוב לחמודה שלי

חן חן על התגובה המהממת שלה זוכה אני ממך לאורך כל הדרך – תודות ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ באהבה בקי ♥♥ שיהיה לך יום קסום ♥♥♥♥

01/11/2011 01:46
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך