michal$malik
אני יודעת שזה קצר אבל זה הסיפור הראשון שאני כותבת שהוא לא על וואן דיירקשן אז זה קצת קשה.
אהבתם? אם כן ספרו לחבריכם אם לא תספרו לי. אני תמיד פנויה להצעות חדשות.

המתאגרפת – פרק 1

michal$malik 28/06/2013 837 צפיות 6 תגובות
אני יודעת שזה קצר אבל זה הסיפור הראשון שאני כותבת שהוא לא על וואן דיירקשן אז זה קצת קשה.
אהבתם? אם כן ספרו לחבריכם אם לא תספרו לי. אני תמיד פנויה להצעות חדשות.

'אסור לך לעשות את זה! זה מסוכן!' צעק קול בראשה של לוסיל 'אסור לך לקחת את האתגר הזה! את תיפגעי חבל'
לוסיל לא שמעה לקול שבראש שלה היא עדין לא מסוגלת לסרב לאתגר הגדול הזה.
לוסיל הלכה להירשם לאתגר הבא שיקבע את העתיד שלה
"שלום באתי להירשם" לוסיל אמרה להיילי, בחורה שחודרנית עם עיניי שוקולד, שעמדה בקבלה
"להולכת השלטים?" שאלה היילי בלי להסתכל על לוסיל כי אם הייתה מסתכל היא הייתה רואה נערה עם שער מתולתל עד הכתפיים בצע שחור, פנים חלקות עם סימני אפר שחור וכמה שריטות בצדדים, עיניים אפורות מרשימות ביופיין. ידיה היו חבושות בתחבושת אלסטית שכבר הפכו ממזן לחומות, גופיה אפורה בהירה שהפכה טיפה לכהה לגופה הצנום, מכנסי ברמודה שחורים לרגליה הרזות ונעלי נייק שחורות.
"לא לאגרוף" לוסיל ענתה באטימות והיילי הסתכלה עלייה במבט מופתע
"רגע אני כבר נותנת לך את הטופס" אמרה היילי וחיפשה את הטופס ההרשמה
"קחי תמלאי כאן בבקשה שם, גיל, תארייך וכדומה" היילי אמרה נותנת ללוסיל את הטופס ועט.
לא עבר דקה ולוסיל התחילה למלא את פרטיה
שם : לוסיל לווין
גיל : 18.6
תאריך לידה : 16.8.95
מין : נקבה
מס' תעודת זהות : 673489147
כמה תחרויות השתתף/ה : 5
בריאות (אם יש מחלות נא לפרט) : בריאה
"קחי" לוסיל אמרה אחרי שמילאה את בטופס ויצא מהבניין הגדול לדירתה ששכנה בהמשך הרחוב.
דירתה של לוסיל הייתה קטנה התקרה והקירות מתפוררים והריצפה רעועה.
בדירה יש מטבחון קטן עם כלים מינימליים ואוכל מוקצב להישרדות. מזרן נוח אך ישן ששכן באמצע הסלון ולידו שידה קטנה עם זוג גופיות שחור ואפור כהה, מכנס ברמודה אפור וג'ינס סקיני ארוך.
לדירה יש גם חצר אחרית קטנה שתלוי שם שק אגרוף בצבעים אדום ושחור. השק גדול וכבד עם תפרים שחורים וטיפה קרעים. ביציאה לחצר מונחות זוג כפפות אגרוף שחורות שלוסיל זרקה ברישול אחת על השניה.
לוסיל נכנסה לדירה הורידה את הברמודה ונשארה עם הטייץ הקצר שתמיד מסתובבת איתו מתחת לברמודה. ויצאה החוצה לקחה את הכפפות לבשה אותן וניגשה אל השק.
היא הכתה בשק מכה אחר מכה משחררת את התסכול שלה עליו. כאילו הוא זה שעצבן אותה וגרם לך לגור בחורבה. היא נתנה בוקס אחר בוקס, אגרוף אחר אגרוף ולסיום בעיטה כזאתי שלא תבייש שום שחקן כדורגל והשק נפל מהשלשלאות הברזל שהחזיקו אותו לדשא הירוק שבחוץ


תגובות (6)

נשמע שהולך להיות טוב מחכה להמשך :)

28/06/2013 06:42

זה פעם ראשונה שאני קוראת סיפור שלך וזה נשמע ממש יפה ומעניין..
תמשיכי:)

28/06/2013 06:57

זה פעם ראשונה שאני קוראת סיפור שלך וזה נשמע ממש יפה ומעניין..
תמשיכי:)

28/06/2013 06:57

מהמםםםםם

28/06/2013 07:17

תמשיכייי

28/06/2013 07:27

מהממם, תמשיכי מהר

28/06/2013 15:15
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך