michal$malik
פרק שני למתאגרפת. אם אהבתם תגידו לי אם לא תגידו מה לא אהבתם כדי שאני יתקן.

המתאגרפת – פרק 2

michal$malik 03/07/2013 806 צפיות תגובה אחת
פרק שני למתאגרפת. אם אהבתם תגידו לי אם לא תגידו מה לא אהבתם כדי שאני יתקן.

"ג'ייק טיילר" מקס ,המנחה, קרא לתוך המיקרופון וגבר גבוה עם שער קצוץ, גופו השזוף והשרירי מעידים על כך שהתאמן הרבה כדי להגיע למקום הזה, עלה לבמה עם מכנס קצר.
"ג'ייק אתה מוכן?" שאל מקס ולחץ את ידו
"כן" ענה בקול גברי
"רוצים לדעת מי ילחם נגד ג'ייק?" צעק מקס והקהל הריע
לוסיל חיזקה את התחבושות שהיו בידה והלבישה עליהן את כפפות האגרוף שלה. תפסה את שערה בקוק חזק. יודעה שעוד מעט יקראו גם לה. להילחם נגד ג'ייק.
"לוסיל לווין" מקס צעק בשנית ולוסיל יצאה מחדרון שישבה בו ועלתה לבמה עם הטייץ הקצר שלה וגופיית ספורט שהבליטה את החזה שלה והשרירים בידיים.
"ואו יש בת בזירה" מקס צעק ופנה מידית ללוסיל "ובכן לוסיל פעם ראשונה שאת נלחמת נגד בן או בזירה בכלל. מה את מרגישה לבי זה? את חושבת שתנצחי?"
"זה כלום זאת לא הפעם הראשונה שאני נלחמת נגד בן אז אני בטוחה שאני ינצח אותו" לוסיל אמרה בביטחון
"אוקי מוכנים לסיבוב ראשון?" מקס שאל ולאחר הסכמה של לוסיל וג'ייק הוא יצא מהזירה
ג'ייק בעט ללוסיל בצלעות והיא השתטחה על הריצפה אחרי חמש שניות שנראו כמו נצח בעיני הקהל היא התרוממה ונתנה לו בוקס עוצמתי בפנים.
ג"ייק מעד טיפה אחורה "מכה יפה ילדה" אמר ובא לתת ללוסיל אגרף בפנים.
"הפסקה של 5 דקות וחוזרים לסיבוב שני" מקס אמר
"סיבוב שני" מקס צעק וג'ייק עמד בעמידת מוצא כמו לוסיל ושתיהם קפצו בקטנה במקום מוכנים להתקיף אחד את השני. ג'ייק הוא הראשון שתוקף הוא נותן לה אגרוף שחיכה כבר מסוף הסיבוב הראשון להגיע לפרצופה.
לוסיל עפה אחורה מהאגרוף על החוטים מסביב לזירה. לוסיל התרוממה מהחוטים וניגשה לג'ייק נותנת לו אגרוף לימין אגרוף לשמאל ושוב לימין ובעיטה לפנים שמפילה אותו לריצפה עם פה מלא דם ונוזל לו קצת לצדדים.
מקס נכנס לזירה בדק עם ג'ייק נושם אחרי שבדק והתברר שהוא נושם "1,2,3,4,5" ספר עם כולם את השניות האחרונות לסיום הדו קרב
"המנצחת שלנו היא לוסיל לווין" מקס אמר והרים את ידה של לוסיל גבוה.
ג'ייק נלקח לחדר עזרה ראשונה והתעורר.
לוסיל הלכה לביתה עם תיק גב כחול כהה שבתוכו הכפפות אגרוף שלה, בקבוקי מים, טיפות אף, ו2,000 דולר שהרוויחה בקרב.
דילן גבר גבוה עם חליפה אפורה, פני אליפסה ושרירי במקצת אלך לכיוון לוסיל.


תגובות (1)

אל תעשי פרקים קצרים בבקשה! קשה לעקוב ככה….מחכה להמשך :)

03/07/2013 07:40
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך