imagine the books!!
תהנו! ותגיבו!

מה הרגשתי שם- פרק 4

imagine the books!! 21/07/2013 819 צפיות תגובה אחת
תהנו! ותגיבו!

"מה?" שאלתי.
"הנשיקה?" הוא אמר.
"חלק מהתוכנית.." עניתי.
"זה היה מעורב?" הוא שאל מופתע.
"כן. זה כאילו אני יגיד לך 'אני אוהבת אותך' וביום למחרת אני אזרוק אותך, יריקה בפרצוף…" עניתי.
"אהה, הבנתי… איפה הבנים?"
"כנראה ישנים, בוא נעיר אותם!" אמרתי בהתלהבות.
"איך?" הוא שאל בחשדנות.
"אתה תראה!" אמרתי
נכנסנו לאולם וראיתי את החנונים ישנים. זה יהיה כיף!
הגעתי למקומות הישיבה שלהם ונישקתי בלחי כל אחד מהם. הם התעוררו ועתו שוב את המבט המופתע הזה שלהם.
"עכשיו אני מצטער שלא ישנתי" אמר ארנולד כאשר שם את שתי ידיו על מותניו.
"כדאי לך!" עניתי לו. "קדימה פדלאות, בואו!" אמרתי להם.
"רק אם את…. מנשקת בפה מישהו מאתנו!" אמר עומר.
"עדיין יש לי חבר, להזכרתכם…." אמרתי. "נו בואו!, דודה שלי תהרוג אותי!" אמרתי ולבסוף אחרי חפירות מתישות (גם אותי וגם אותם) הם קמו.
היינו בדרך לבתים של כל אחד. כל אחד סיפר סוד שלו, לא יודעת אם זה משחק פרטי או לא, אבל לא היה לי אכפת. "עכשיו תורך , קדימה ספרי סוד.." אמר עומר. מה יש לי שהוא שונה מכל הבנות ושאני רוצה שישמר רק לי? כלום! "אין לי" אמרתי להם. "אין דבר כזה שאין!" אמר הארי. "נו קדימה, ספרי סוד!" הוא התעקש. "אין לי" אני עניתי לו. "היי, אנחנו סיפרנו לך , גם את מספרת לנו!" הוא המשיך. "אוקיי, אז סוד ממש סודי או סוד נורמאלי?" שאלתי. "נורמאלי" הארי השיב. אין כמוהו! נתתי לו חיבוק והמשכתי "אוקיי, אני בתולה… מספיק טוב?" שאלתי אותם. "טוב אני צריך לפנות כאן אבל אם את צריכה אותי אני בפלאפון ,ביי" יונתן אמר. "לא, לא מספיק טוב!" אמר הארי. "תספרי לנו מתי הייתה הפעם הראשונה שהתנשקת!" הוא המשיך. "אוקיי, היה לי עוד חבר אחד לפני הנרי, קראו לו יובל, נישקתי אותו ב.. לא יודעת מתי… ו.."
"עצרי" עצר אותי אורי.
"מה?"
"תספרי את זה כמו שבנות מספרות את זה.." הוא אמר.
"סליחה?, מה זה היה אמור להביע?"
"תספרי על זה במבט כזה חולמני ו.. ו.. ואת יודעת, הכל"
"טוב" אמרתי והסתכלתי עליו במבט של מה-אתה-רוצה-ממני-חתיכת-משוגע.
"אז הלכתי אתו לקולנוע והחזקנו ידיים ואז הוא חפן ראשי בין ידיו ונישק אותי נשיקה מדהימה…." אמרתי עם קול צפצפני ומבט חולמני.
"ככה רצית את זה?" שאלתי אותו בקולי הרגיל.
"כן, עכשיו בואו נשלח את זה לכל העולם… זה יהיה משעשע" אמר ארנולד.
"אני יהרוג אותך אם תשלח את זה למישהו אחד" אמרתי והסתכלתי עליו במבט רוצח.
"טוב,טוב הנה אני מוחק ואופס, זה נשלח אלייך.." הוא אמר עם חיוך זומם.
"נתחיל עם העונש הראשון" אמרתי.
ואז היא לקחה את פניו הצמידה את שפתייה הרכות אל שפתיו החמות ונישקה אותו נשיקה עמוקה, אוהבת ורכה.
"אז אתה מוכן למחוק את התמונה?" שאלתי לאחר מכן.
"כן" הוא אמר באיטיות ונעץ מבט עמוק בעיניי.
"הלו, כדור הארץ לארנולד" אמרתי באיטיות "אתה מוחק?!" צעקתי אליו.
"כן,כן אני מוחק.." הוא אמר ומחק את ההקלטה.
"יופי ,ביי אני צריכה ללכת" אמרתי להם.
"ביי!" הם ענו לי.


תגובות (1)

תמשיכי

21/07/2013 14:24
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך