זאת עם המשקפיים P:
פיפול יש לי שאלה זאת אחת מהפעמים היחידות שאני רושמת מנקודת מבט של בן ואני חושבת שזה לא ממש מצליח לי אז זה מצליח או לא ?

מקווה שאהבתם :))))))))

הנערה ברכבת -5 ^_^

פיפול יש לי שאלה זאת אחת מהפעמים היחידות שאני רושמת מנקודת מבט של בן ואני חושבת שזה לא ממש מצליח לי אז זה מצליח או לא ?

מקווה שאהבתם :))))))))

טאי נשאר לישון בביתה של נאטסו אחרי שהיא איימה עליו שהיא תכשף אותו כמו שעשתה העיר קודם .
"אני שמחה שאנחנו מבינים זה את זה " היא חייכה והראתה לו את החדר שבו הוא ישן הלילה .
"עם את אומרת " טאי היה כל כך עייף שלא היה לו כוח להתווכח .הוא נשכב מיד על המיתה שהייתה בצד החדר והייתה נוחה להפליא ונרדם .

"איפה אני ?" שאל טאי .הוא הרגיש רוח קלילה ,חמימה . מנשבת ומבלגנת את שיערו השחור שבכל מקרה תמיד היה מבולגן .הוא הריח ריח של דשה .
'המקום הזה כבר לא קיים היום ' הוא ידע שהוא צודק .כי בשנייה שסיים את המחשבה התמונה השתנתה .
עכשיו הכל היה יותר מוכר .מאות בניינים .ריח מוכר של מכוניות וזיהום אוויר רגיל .רכבת בין עירונית חלפה בדהרה על מסילה שנבנתה גבוהה מעל האדמה .
"טאי …" טאי זיהה את הקול מיד .זה היה קולה של הנערה מהרכבת .
"איפה את ? בבקשה תסבירי לי למה אני פה ומה אני צריך לעשות כדי להציל אותך ?" שאל טאי .הוא היה על סף בכי .כלומר הוא לא נהג לבכות אבל חוסר הוודאות הזה שיגע אותו .
"טאי… " קולה ריחף מעל הרעש של העיר שמתחתיו "בבקשה תעזור לי …."
"אבל … אני לא יכול לעזור לך עם לא תגידי לי מה לעשות " טאי ידע שהוא נשמע תינוקי וילדותי אבל לא היה לא אכפת הוא רצה לדעת מה קורה .עכשיו .
"אתה תדע מה קורה …. אני מבטיחה …אבל …. תעזור לי ….תבטיח שתעזור ….." אמרה וקולה נשמע מתחנן .
"אני … אני מבטיח בבקשה תספרי לי ." אמר .
כמו באורך פלא התמונה שבחלום חזרה שוב לאחו הירוק עם הריח המשכר והנפלא שטאי ידע שכבר לא קיים .
הוא התיישב על הדשה הירוק ולידו הופיע פתאום הנערה המסתורית מהרכבת הבגדים שלה היו נראים טוב יותר אבל זה נראה כאילו היא התלבשה בשנות השמונים .ואולי … לא זה לא יכול להיות .
"שלום טאי " אמרה .עכשיו היא נשמעה רגוע יותר ,נינוחה כמעט. כמעט .
"שלום …" אמר בבישנות "בבקשה תספרי לי מה קורה פה " התחנן
"המכשפה הנחמדה כבר סיפרה לך מה קורה … כן לוסי היא ידידה טובה שלי " היא נאנחה
"רק שנייה את מכירה את סבתא של נאטסו ? ואיך את יודעת שהיא סיפרה לי ? ומאיפה בכלל את מכירה אותי ?" הבישנות של טאי נעלמה ובמקומה הופיעו רצף מהיר ביותר של שאלות שנורו כמו מתותח לעברה של הנערה .
"אני חושבת שקודם כדי שתדע איך קוראים לי … אז אני מליסה סטונבראקר ואני מאותם האנשים שנידונו לשוטת בין הזמנים .אבל יש דרך שבה אני אוכל להינצל ולחיות בזמן אחד .אתה צריך לאסוף צוות שיכלול נערים ונערות מזמנים שונים נאטסו ואנאלין הם הנציגות של ימי הביניים אך תצטרך עד כמה נערים . בבוקר תגיע ליעד הבא שלך " היא שתקה לרגע "טאי בבקשה תשחרר אותי מהר אני … אני רוצה לחיות בזמן אחד … בזמן שלך " היא התקרבה עליו באיטיות ונתנה לו נשיקה עדינה על השפתיים .

טאי התעורר בבהלה והבין שהוא כבר לא נמצא במיטה החמימה שלו בביתם של נאטסו ואנאלין .אלה …..על ספינה כל שהיא ?


תגובות (10)

יואו מליסה חמדמדה הם היו ביחד ???
ואם הוא על ספינה איפה נאטסו :?

31/08/2013 13:47

חחחחחחחחחח עם אני יענה על זה זה יהרוס את כל הקטע XD חחחח אלפקות XD XD

31/08/2013 13:51

אלפקות D: קראת את הסיפור שהייתי עם האלפקה שלי בים ?? ^-^

31/08/2013 13:55

כן חחחחחחחחח ממש היה לך כיף אהה ? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח XD

31/08/2013 14:03

ממש יפה ואת כותבת מדהים גם מנוקדת מבט של בן ;)
תמשייייכייייייי מהררררררר !!!!!!! ❤❤❤❤❤❤

31/08/2013 14:38

רוקסי נאטסו מכשפה XD

01/09/2013 04:39

נאם אז היא יכולה להגיע לבד D;

01/09/2013 05:12

הוא על הטיטאניק D:

01/09/2013 05:13

תמשיכייייייייי

01/09/2013 07:38

מתי המשך :D

01/09/2013 09:16
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך