מצטער שהעליתי את הפרק הראשון לפני ההקדמה.

הנערה מבאר שבע הקדמה.

12/09/2019 656 צפיות אין תגובות
מצטער שהעליתי את הפרק הראשון לפני ההקדמה.

הסיפור הוא על נערה צעירה עוד בתחילת שנות העשרים שלה סה"כ בת 19. שמה טניה נערה עם גוף כבר של אישה , גובהה לא יותר מ-1.65 שיערה הברונטי מגיע כמעט עד לישבנה, רוב הזמן שיערה אסוף לקוקו שלא חושף את היותו ארוך, עינייה ירוקות וגדולות, אף קטן דומה לכפתור , שפתיים בצבע דובדבן משורטטות במושלמות מופתית. החזה היה בגודל מפתיע למבנה גופה , ישבנה קטן מראה של תפוח עסיסי. היא לא משקיעה בעצמה ולכן היה לה מראה זרוק , הלבוש האופייני לה הוא חולצה שחורה קצת שחוקה , ג'ינס כחול כהה דהוי וצמוד, וקרעים למיניהם בחלק העליון. נעליים של חברה לא מוכרת כחולות כהות שמזכיר את צבע שחור, למרות הכול היא הייתה אישה מושכת. מתגוררת בבאר שבע עם אביה האלכוהליסט, טניה בעצמה הייתה בעייתית, היא רגישה, אדישה, צינית להפליא , דעתנית , עצמאית , מרדנית, שום מערכת גוף חוקית לא מוכנה לקחת אחריות מלאה עליה נזרקה עשרות פעמים מבתי ספר על היותה מרדנית ואינה משמעתית, לכן נמצאה לרוב ברחוב ללא שום כיוון. דרכה הוא לגנוב ולעבוד עבודות מזדמנות, אביה לא רחם עליה ודאג למרר לה את חייה. מנגד ישנה משפחה ,הזוג התחתן לא מזמן שניהם צעירים , לידן בן 27 יוצא יחידה מובחרת והיום הוא עורך דין שרודף צדק , אדם ישר שמעולם אפילו לא קיבל דו"ח. החוק מבחינתו זה קדוש, הוא נחשב בין עשרת עורכי הדין הטובים ביותר שיש למדינה להציע, הוא פתח משרד לבדו במרכז תל אביב, הוא עובד עם מזכירה ועוד שני חברים טובים שהכיר עוד בלימודיו. גובהו מתנשא ל-1.85 גוף אתלטי, כתפיו רחבות ושריריות, עיניו חום כדבש בהיר, שיער שחור ומתולתל שהיה דואג להחליק ולמתוח לצד ימין, פניו נאות למראה, אשתו יעל בת 25 מתעסקת באומנות , אשתו יפה מהרגיל , בלונדינית בהירה עם עיניים כחולות ממש כהות כיאה לרוסיה , גוף שלא היה מבייש גם דוגמניות בויקטוריס, שני בנים להם , הבכור מבינהם בן 4 והקטן בן שנתיים. למשפחה מצטרפת טניה לאחר שנתפסה גונבת, המשפחה נכנסת לתפקיד תוכנית השיקום התחנה שלאחריה היא כלא, השופטת שהחליטה על מעשה זה היא במקרה אימו של לידן. בעצם אולי לא במקרה… העלילה מתגלגלת שלידן וטניה מגלים דברים משותפים וגופם חושק אחד בשנייה, אהבה סוערת עם אנשים מנוגדים לחלוטין אהבה כמעט אסורה. הם מוצאים את עצמם מול מציאות מורכבת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך