הנער בעל העיניים הירוקות חלק #2

17/09/2015 1260 צפיות 4 תגובות

והדם אוזל לי מהפנים..
הכל פה מלא בבנות ! וואו.. השיחות, ההודעות , הרקע בפלאפון הוא של רועי ועוד כמה בנות שהוא מחבק , וגם כל האלבום תמונות.. פאק .
*דינג* אחד נוסף נשמע ואני לוחצת וקוראת את מבול ההודעות שהגיע אליו
"נו איפה אתה כבר אני מחכהההה "
"רועיייי אמרת שתסיים לעבוד מוקדםם"
"מחכה לך בקוצר רוח . . ."
אוקיי זה מספיק .
אני מחזירה את הפלאפון למקום , בדיוק דקה אחרי זה הוא ניגש .
"אני מקווה ששוקולד בלגי וריבת חלב זה בסדר .. נכון ? … היי ? "
אני שומעת אותו מדבר אבל כל מה שאני רוצה זה לזרוק לו את הגלידה בפרצוף . איזה חלאה .
אני מתאפקת כל כך לא לצאת עליו ולעשות סצנת ענק באמצע החנות , וכל מה שיוצא לי מפה זה –
"נורא כואבת לי הבטן אתה יכול להחזיר אותי הביתה ?" אני אומרת בשקט בשקט .
"הביתה ? למה הביתה אבל רק הגענו , את בסדר ? " הוא שואל, מודאג .
"רועי , פשוט קח אותי הביתה אוקיי ? " אני אומרת בנימה תוקפת יותר .
אני קמה והולכת לכיוון הרכב , אנחנו נכנסים והוא מתניע . אני שמה לב שהוא מרים את היד ומתכוון שוב להניח לי אותה על הברך , לא ולא חבר , זה לא יקרה . אני לא הולכת להשתתף באיזה משחק חולני שאתה משחק בו עם שאר אוכלוסיית הבנות במדינה .
אני מחליפה רגל ככה שאין לו שום גישה אליי. מעולה .
אחרי חצי שעה אנחנו מגיעים לבית שלי , הוא עוצר את האוטו ונאנח .
"את בטוחה שכואבת לך הבטן וזה לא משהו יותר מזה ? " הוא שואל ורציני , ואני מחליטה לתת לו להתבשל במה שהוא בישל .
"רועי ,זה יהיה כואב כשתגלה יום אחד שמישהי שאתה מאוהב בה , משחקת בך , תתבגר , אל תשקר , ותהיה נאמן , מישהי תהיה שווה את זה בסוף" אני אומרת, מתרוממת מהמושב החוצה וטורקת את הדלת .
אני מגיעה הביתה וישר נזרקת לחדר , מתעלמת כמה פעמים מהקריאות של אמא שלי ובסופו של דבר היא מוותרת . יום מתיש.. וכל מה שבא לי זה לישון שבועיים .

אני לא יודעת מה השעה אבל אני שומעת רטט מהתיק שלי , אני פותחת את הפלאפון וכמובן מתעוורת מכמות האור שנכנסת לי לעיניים . אחרי כמה שניות אני רואה שהשעה אחד בלילה.
הרטט חוזר ואני רואה שזה שון , ושהיו עוד 4 שיחות שלא נענו ממנו .
"הלו ? " אני עונה חצי צרודה .
"היי , את בסדר? לא ענית לי " למה הוא נשמע כל כך מודאג ?
"כן אני פשוט ממש עייפה, היה יום ארוך ." אני אומרת ומתחילה לפהק .
"אוקיי , אני לא אמשיך לענות אותך , נדבר מחר, לילה טוב " הוא אומר ונושם עמוק , אני שמה לב שהוא לא מנתק ישר .
"לילה טוב שון " אני עונה ומתמתחת , למה הוא לא מנתק ?
"למה אתה לא מנתק ? "
"את יכולה לתת לי רמז למה שהיה היום ? " הוא שואל , כל כך שוקק למידע .
"שון . אלוהים . אפשר לדבר על זה מחר ? תראה איזה מאוחר " הילד הכי מתסכל בעולם .
"לילה טוב אדל " הוא עונה ומנתק . וזו הפעם הראשונה שאני שמה לב כמה השם שלי נשמע יפה כשהוא נשמע בקול שלו .

אני קמה בבוקר ואני מרגישה כאילו דרסה אותי משאית , אני קמה ונכנסת למקלחת ישר והמים החמים מעיפים מעליי את העייפות , ואני נזכרת בהצעה של שון .
כל מה שאני ארצה ? מה זה אומר ? מה זה כולל ? כמה אני יכולה לנצל את זה ?
כל מיני שאלות מנקרות לי את המוח ואני מחליטה להניח לעניין , לא לצפות לכלום .
אמא מסיעה אותי לבית ספר , לפני שאני יוצאת מהרכב היא אומרת –
"קפואיטו שלי , אני מקווה שלא היה כזה נורא אתמול "
"היה בסדר אמא , פשוט לא ממש הכיוון שלי את מבינה ? " אני אומרת ומרגישים את התסכול בקול שלי .
"מבינה , שיהיה לך יום טוב מיאמור ! " היא קוראת כשאני יוצאת .

כשאני נכנסת לכיתה היא די מלאה , יש עוד חמש דקות לצלצול ואני יודעת שעכשיו יש השיעור השנוא עליי – לשון , לכן אני מחליטה לתפוס מהר את השולחן האחורי .
אני רואה כמה חברות מהכיתה שלי ואני מחליטה לשבת איתן עד שהשיעור יתחיל .
השיעור מתחיל וכבר אחרי 20 דקות אני מרגישה שאני נרדמת , למה שון לא יכל לתת לי לישון רצוף ? למה ??
ובאותו תיזמון הדלת של הכיתה נפתחת ושון עומד בכניסה .
"מה מצב המורה ? אני יכול להיכנס ? " הוא שואל והמבט שלו סוקר את הכיתה ,ונופל עליי .
"תשב אבל יש לך חיסור , אף אחד לא יאחר אצלי ! אתה שומע ?! " היא צועקת ואני מתכווצת במקום . שתסתום את הפה מי צועק ככה בשעות כאלה ?
שון עושה דרכו לעבר השולחן ומתיישב .
"אז מעניין השיעור אני מבין ?" הוא אומר ומוציא איזו מחברת שיש לו בתיק והיא לכל המקצועות .
"מעניין זה לא המילה שמתארת את השיעור הזה ."
"אני רוצה לדעת אם ההצעה שלי בתוקף אדל , את יכולה לשפוך קצת מידע ? "
וואו . זה היה ישיר , אז ככה זה יהיה אה ? אני אתן לו להינות מהספק .
"אני חושבת שתוכל לחכות עד להפסקה עם זה " אני אומרת בקול המתוק שלי ומחייכת בכוח .
הוא מרים גבה ושם עליי רגל , נוהל בסגנון שון בשיעורי לשון .
הצלצול נשמע , שון מוריד ממני את הרגל ומסתובב , ואני יודעת שהוא מחכה שאני אדבר.
"שון אין מה לספר , הלכנו לגלידה וכרגיל הייתי סקרנית מידי .."
"מה זאת אומרת סקרנית מידי ? " הוא שואל בשיא ההתעניינות .
"זאת אומרת שבשנייה שהוא קם ישר חיטטתי לו בפלאפון .. והיו שם יותר מידי דברים שלא אהבתי לראות " אני מפסיקה שם ובאמת שאני לא רוצה להמשיך לדבר על זה יותר .
הוא לא עונה אבל על הפרצוף שלו יש הבעה של "אמרתי לך ". אבל בכל זאת הוא שותק למזלי.
אחרי דקה או שתיים הוא שם לי יד על הכתף ואומר-
"אני שמח שעשית את זה " ומחייך.
אני מרגישה את הסומק עולה לי בחיים , למה הוא משפיע עליי ככה ? ואני מתפללת לעצמי שהוא יאמר משהו על ההצעה שלו , אבל במשך היום הוא לא מזכיר את זה יותר .

בסוף היום יש לי שיעור פסיכולוגיה , והוא לא במגמה יחד איתי . אני תוהה אם הוא שכח ממה שהציע לי ומרגישה את האכזבה מכה בי. מה כבר יכולתי לבקש ממנו ?
בסוף השיעור אני ישר שמה את האוזניות ומחליטה לרדת דרך החניון לכיוון היציאה .
אני יוצאת מהר מהכיתה, והקצב של ה"Artic monkeys" בוער לי באוזניים . אוף . שילך הוא וההצעות המפגרות שלו.
ובשנייה, המחשבה הזו נקטעת לי כשמישהו מתנגש בי מאחורה . הפלאפון ביחד עם האוזניות עף על הרצפה ואני קופאת במקום .
"אולי תסתכל לאן אתה הולך ?! " אני צועקת ומסתובבת לראות מי האידיוט שדחף אותי ככה .
שון עומד ומסתכל עליי בכעס .
"מה את מפגרת ? שעה אני קורא לך ואת פשוט ממשיכה ללכת למה את מתעלמת ממני ! "
"אתה לא רואה שאני עם אוזניות ? " יואו הוא כל כך אטום .
שנינו מסתכלים אחד על השני בכעס , ואז הוא מתחיל לחייך ולצחוק .
"אל תצחיק אותי שון ! " אני אומרת ומתחילה לחייך גם , אוח למה החיוך שלו מדבק .
"אני יכול לבוא אלייך ? " הוא שואל פתאום ברצינות .
"כן" אני זורקת לאוויר וממשיכה ללכת והוא הולך מאחוריי. כל הדרך לבית שלי אנחנו הולכים ככה . לא מדברים , לא מתקשרים , לא כלום . ואני מתחילה להיות מובכת . מה יש לי ?
אנחנו עומדים ליד הדלת שלי ואני מחפשת את המפתח והוא פשוט תקוע בתחתית התיק ואני מתאיישת .
"אין לי כוח תחפש אתה " אני אומרת ואוספת את השיער , החום הזה מגעיל אותי ואני רק רוצה שהחורף יגיע מהר .
התיק עוד תלוי עליי אז שון ניגש ונעמד קצת קרוב יותר ליידי , ואני מרגישה את המתח בינינו, האווירה נהיית סוג של .. אינטימית ? והנשימה שלי נהיית קצרה ושטוחה .
הוא מוצא את המפתח ופותח את הדלת . אני ישר מדליקה את המזגן ופונה למטבח.
מים. אני צריכה מים והרבה . אני מוזגת לנו כוסות ואני שמה לב שהוא לא בסלון וגם קים לא.
אני שותה כוס אחרי כוס אחרי כוס , ואני עדיין במתח . אף פעם לא הייתי לחוצה בזמן ששון היה אצלי בבית , מה קורה ?
אני הולכת לחפש אותו החדר שלי , עולה במדרגות למעלה ופותחת את הדלת .
התריס לא פתוח לגמרי ויש ממש טיפה של אור שנכנס דרך החריצים שלו .
שון יושב על המיטה שלי הידיים שלו שעונות אחורה , כל הדם עולה לי לראש ואני שומעת את הדופק לי באוזניים . הוא כל כך יפה .
מהסניקרס השחורות שלו , לג'ינס כחול כהה , חולצה לבנה ושיער בהיר פרוע , אני מעבירה את המבט שלי . הכל פשוט הכל עולה לי חזרה.
"אז .. מה בקשר למה שדיברנו ? " הוא אומר.
"מ..ה ? איזה ,, איזה מה ? " אני מגמגמת כמו מפגרת . אין יותר פדחנית ממני בעולם הזה .
"אדל , ההצעה שלי ? " הוא אומר בזהירות .
"אני ממש צמאה עכשיו . " אני אומרת מהר , מהר מידי ופונה חזרה למטבח .
אני יורדת מהר במדרגות וניגשת לכיור למזוג לי עוד מים . אני לחוצה , וחם לי.
אני שומעת את הצעדים שלו יורדים במדרגות לאט לאט .
אני מסתובבת והוא נעמד באמצע הסלון . אוקיי די . מספיק עם השטויות פשוט תתנהגי רגיל והכל יהיה בסדר , אני חוזרת על המחשבה הזו שוב שוב בראש שלי .
אני הולכת לכיוונו ונעמדת מולו .
"אממ אז מ-" אני לא מספיקה לסיים את המשפט והוא מרים אותי . אני מחבקת אותו עם הידיים והרגליים ,כמו קואלה והוא אוחז מתחת לירכיים שלי .
המוח שלי מתרוקן כנראה ואני לא מצליחה לומר כלום או לחשוב על משהו . אני שומעת רק את הנשימות שלי . איך מצליח להרים אותי בכלל ?
"הייתי חייב להרים אותך , את לחוצה מידי וחושבת יותר מידי ורק כשמשהו מפתיע קורה אני נרגעת " הוא אומר או יותר נכון מסביר . ואני עדיין שותקת , אני בשוק מהסיטואציה הדפוקה ואני נמצאת בה . מזל שאמא שלי חוזרת מאוחר .
"אז לאן אני אקח אותך עכשיו ? " הוא אומר ונימת הקול שלו כל כך שונה מהרגיל ומעבירה בי זרם של רטטים לאורך עמוד השדרה .
הוא מתחיל ללכת ועולה במדרגות , פאק הוא צריך להיות ממש בכושר בשביל להרים אותי ותוך כדי לעלות מדרגות . הוא נכנס לחדר שלי ומתיישב על מיטה .
הפנים שלנו נמצאים אחד מול השני , אני עדיין יושבת עליו עם רגליים מפוסקות.
אין הרבה אור אבל אני רואה שהוא מתסכל על הפה שלי ואז על העיניים שלי .
בעדינות הוא מוציא את הגומייה מהשיער שלי . השיער נופל על הצד וקצוות שיער נוחתת לי על הפנים , הוא מעביר אותה מאחורי האוזן לי , ואני מרגישה את הדם זורם לי ללחיים .
יש מצב שאני חולמת ? יש מצב שלא קמתי היום לבית ספר בכלל ? יש מצ-..
המחשבה הזו מופסקת ברגע שהוא מצמיד את השפתיים שלו לשלי , ואני ממצמצת בפראות .
יכול להיות שזה לא חלום , יכול להיות שברגע זה פשוט הגשמתי אחד .


תגובות (4)

וואו!
האמת שכבר כמה חודשים לא התחברתי לאתר הזה אבל הפעם הייתי חייבת להגיב.
קראתי את החלק הראשון וכל כך ציפיתי לשני! זה מדהים כמה יפה את כותבת, וכמה מסקרן, פשוט מושלם!!
אני מקווה שיש לזה המשך כי אני לגמרי במתח… למרות שגם אם תשאירי את זה ככה זה יהיה מדהים טוב, הבחירה בידיים שלך.
את מאוד מוכשרת!
רון❤️❤️❤️

17/09/2015 14:40

בחיים לא חשבתי שמישהו ימשיך לקרוא או יגיב כזו תגובה :) תודה רבה לך עשית לי את היום , ויהיה המשך בקרוב :)

17/09/2015 14:46

נחמד, אהבתי

17/09/2015 15:30

האמת שגם אני קראתי את שניהם וזה היה כל כך כיף! כתיבה מאוד מאוד יפה, רק אל תכפילי אותיות או סימני פיסוק.

17/09/2015 15:49
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך