קשה להתחבר לסיפור בלי דמויות ... מקווה שתאוהבו ותתחברו , * פרק חדש כל 50 צפיות *

הנקמה שלו – דמויות

16/02/2015 688 צפיות אין תגובות
קשה להתחבר לסיפור בלי דמויות ... מקווה שתאוהבו ותתחברו , * פרק חדש כל 50 צפיות *

ליה ג'ונס –
הי , אני ליה ג'ונס , אני בת 16.5 , שיער שטני , עיניים ירוקות , יחסית רזה , ננסית כמו גמד גינה ( 1.60 ) … אוהבת לאהוב ולהתשגע … חברה הכי טובה ? דניאל אהובתי >< , חבר ? רק ג'ו , המושלם שעושה את הכל טוב יותר … הסיפור שלי ? מאומצת … מסתבר שההורים שלי מתו מהסיבה הכי סתומה , בגלל שאחרים היו שיכורים – תאונת דרכים … ההורים המאמצים שלי ? אהבות חיי , היחידים שבאמת מבינים אותי …

דניאל פוקט –
בת 16.5 , בלונדה עם עיניים חומות דבש , רזה , כל עוד אני יותר גבוה מליה אז אני חשה שאני גבוהה ( 1.64 ) , אם לא קראתם לא הבנתם – כי החברה הכי טובה שלי זו ליה … חבר ? הלוואי … הבן היחיד בחיי הוא אחי התאום , וגם אותו אני שונאת … יש לנו אחות גדולה אבל היא פחות קשורה לחיינו , היא גרה באמריקה ניו יורק כשאנחנו תקועים כאן … אבא שלנו נעלם כשהיינו בני 10 , המשטרה אמרה שבטח חטפו אותו או משו אבל בגלל שלא היה מספיק הוכחות או רמזים התיק נסגר בלי תשובות …

ג'ו סקוט –
בן 17 , בלונד כי זה אהבה , עיניים כחולות , רזה , גבוה ( 1.72 ) , חבר הכי טוב ? לוק פוקט , חברה ? המושלמת שקוראים לה ליה , שאגב היכרתי דרכו ודרך אחותו … סיפור ? אין לי , יש לי אח גדול מעצבן בן 25 , ואחות קטנה בכיתה ד … לא מתעניין בחייהם והם לא בשלי והכל טוב ככה …

לוק פוקט –
16.5 , גדול מדניאל ב5 דקות בערך … משוויץ בזה כל חיי , בלונד , עיניים חומות כהה ( קקי נשמע יותר נורמאלי ) , רזה , גבוה ( 1.70 ) חתיך לא ? חבר טוב ? ג'ו סקוט , חברה טובה ? תתפלאו אבל יש – ליה ג'ונס , חברים מהגן , כל היום ביחד … חברה ? מתחנן לאהבה אבל אוהב יותר סטוצים , מי שנוגע באחותי או בליה מת מבחינתי , אם ג'ו יפגע בה למחרת הוא יעלם , נשבע …


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך