:) :) :( :(
3 תגובות אני ממשיכה...תודה לכל מי שקרא!

הסיפור הזה הוא עליי- פרק 1

:) :) :( :( 15/08/2013 1014 צפיות 3 תגובות
3 תגובות אני ממשיכה...תודה לכל מי שקרא!

"לא, אני לא מסכים שתעזבי אותי" הוא לחש ונתן לה בוקס.
היא ירקה דם מפיה והמשיכה לדבר " אני חייבת להגשים את החלום שלי, והוא, לטוס למרחקים, לראות ציפורים, לראות חיות, אני לא רוצה להישאר כאן.." היא אמרה והתחילה לבכות.
"את חייבת" הוא אמר והתחיל להזיל דמעות.
"ביי" היא לחשה לו וחייכה אליו.

-לאחר 5 שנים
"היי" הוא אמר לה כאשר הוא ביקר אותה.
"היי, יש לי חבר ואני ממש, כאילו, אוהבת אותו אז… ביי" היא אמרה בנימה של בנות שוויצריות, וכאן זה נגמר.

"איזה מין סרט זה?!" צעקתי כך שכל הבית יוכל לשמוע. סרט רומנטיקה מעפן. למה בכלל חשבתי שהוא יהיה שונה?
"סרט מעפן?" צעקה איימי.
"כן" נאנחתי וראיתי אותה לידי. גם כן היא. עוד סרט רומנטיקה. מהלך.
"תקשיבי, נכון שאת טיפה מקובלת ואני קצת פחות?" היא שאלה. אין ספק. שלא. אני הרבה יותר חנונית ממנה. היא פשוט רוצה להאמין שהחיים שלה הם גרועים, ואז כשמישהו ניגש ושואל אותה אם היא רוצה לצאת לדייט (משהו שקורה כל שבוע), היא נמלאת באושר על זה שמשהו טוב אחד קורה לה. ממש.
"כן" נאנחתי שוב. זה מה שחברות טובת עושות, עם חברות כאלו. שרוצות להרגיש בחיים בגלל שיש להם "חיים קשים" ואז פתאום בא מישהו ומסדר להם הכל. היא מתיימרת להיות משהו שהיא לא, וזה לא טוב.
" אז תקשיבי לזה! רוג'ר ביקש ממני לצאת איתו!"
"רוג'ר?" אמרתי בשקט. ניסיתי לאטום את ההרגשה הצורבת בלב שהייתה לי.
"כן! והסכמתי לו!, איזה בגדים כדאי לי ללבוש?" היא שאלה. אותי.
"אני לא טובה בלבחור בגדים.. ביי" אמרתי לה וברחתי מביתה. רוג'ר? למה הבחור היחידי שאני אהבתי, אהב את החברה הכי טובה שלי במקום, במקום…. אותי? זה המשיך לצרוב לי בלב והתחיל לאיים עליי. התחלתי לשמוע בראש שלי את הקול שלי. את הקול שכל הזמן לעג לי.
'למה שהוא יאהב מישהי כמוך?'
'היא יפה ומקובלת הרבה יותר ממך, ברור שהוא יבחר בה'
את שומעת רוק, היא שומעת פופ… הוא יבחר בילדה העדינה והיפה מאשר בך'
' אם היא מפסיקה להיות חברה שלך, את לבד, את זקוקה לה, היא לא זקוקה לך'
ואז, כשכבר לא יכולתי לשאת את זה יותר, פניתי לאחד הספסלים שהיו בשכונה, וכשהגעתי לשם התעלפתי על רצפת הבטון הקשה והמלוכלכת.


תגובות (3)

תמשיכי

15/08/2013 01:24

תמשיכיייי (:

15/08/2013 03:18

אני די חדשה, ואני עדיין לא הבנתי, למה אם מישהו רואה את הסיפור הוא לא מגיב עליו? יש 34 צפיות, כנראה ש6 ממני ועוד2 ממכן ונשארו עוד 26 אנשים שלא הגיבו! למה אתם לא מגיבים? גם אם אתם חושבים שהסיפור לא יפה, עדיין אין שום סיבה! תגיבו על כמה שזה גרוע ומה גרוע, תסבירו את עצמכם!

16/08/2013 00:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך