הסיפור של סינדרלה

אהבה אחת ❤️ 15/07/2015 2186 צפיות 3 תגובות

היי, זה לא פרק, מצטערת לאכזב :( אבל אני רציתי לומר לכן כמה אני מצטערת שאני לא העלתי פרק היום.
בזמן האחרון, אין לי כל כך הרבה השאה לסיפור, וזה מחרפן אותי. אני יודעת שאתן מחכות כל כך לקרוא את הפרק הבא, אבל חוסר ההשראה שלי הוא דבר שקשה להיפטר ממנו. במיוחד עם העהבודה שלי והכל, אני חוזרת הביתה מוטשת מכל בחינה, ואני רוצה לכתוב, אבל פשוט לא מצליחה.
הלוואי שיכולתי לכתוב את הסיפור ולרצות אותכן, אבל אני לא יכולה לעשות זאת.
אבל (כן, יש אבל), יש משהו חשוב מאוד שאני רוצה לספר לכן…
אני מתכננת סיפור חדש. כן, כן, קראתן נכון.
בעזרתה של ג'יין המקסימה (תודה לך ג'יין, את מצילת חיי סופרת!), הצלחתי לפתח רעיון לסיפור חדש שאני בטוחה שתאהבו בדיוק כמוני.
כלום לא כתוב עדיין, אבל הסיפור בנוי בראש שלי בצורה מספיק טובה בשביל לכתוב אותו כבר. אני אפרסם את ההקדמ בקרוב ממש, אולי אפילו ביחד עם הפרק הבא של 'הסיפור של סינדרלה' כפיצוי על זה שלא העלתי פרק היום.
אז בכל מקרה, אני רוצה דוב להתנצל על זה שאני לא מפרסמת היום פרק, וגם בשביל להודיע על הסיפור החדש שיעזור לכן עם ההמתנה לסיפור של סינדרלה.
אוהבת אותכן כל כך, אתן קוראות מדהימות, אל תשכחו את זה 3>


תגובות (3)

עשית לי התקף לב! חשבתי שבכל זאת יהיה פרק ואז התחלתי לקרוא :( חבל שאין לך השראה אבל בשביל סיפור כזה אני אחכה כמה שצריך!! מחכה להמשך ולשמוע על הרעיון החדש!

15/07/2015 20:55
Bar Bar

זה בסדר גמור!! אני לגמרי מבינה ואני בטוחה שכולנו נחכה כמה שצריך בלי לחץ <3 <3
אני לא יכולה לחכות לקרוא את הסיפור החדש!! אני בטוחה שהוא מדהים בדיוק כמו האחרים <3

18/07/2015 14:38

הווו קראתי רק עכשיו את ההודעה:< אני כלכך מחכה לסיפור החדש כי אני יודעת שהוא יהיה מדהים, וכולם צריכים להאמין לי כשאני אומרת את זה! וגם את מצילה את הסיפורים שלי, ובלעדייך לא הייתי מצליחה לעשות כלום<3

18/07/2015 17:11
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך