העבריין שלי פרק 1

31/05/2018 464 צפיות אין תגובות

לנה : קמתי בבוקר , בגלל אבא שלי אני לא הולכת ללימודים , מפחדת שיחשבו שאני עבריינית כמו אבא שלי , מאוד אפילו .
חברה טובה ? לא נדמה לי שיש דבר כזה , החברה ההכי טובה שהייתה לי התנשקה עם החבר שלי לשעבר כאשר אני והוא עוד היינו ביחד , שזאת אומרת שהיא והוא יצאו חרא מאוחד ביחד .
אמא שלי מדהימה אמנם היא נשארה איתי עד שהייתי בת 17 אבל זה גם משהו טוב אבל היא עזבה אותנו רק כי היא הייתה צריכה למצוא לעצמה פרנסה , ואישרנו לה לעזוב אותנו [ אותי ואת ג'ו ] .
יש לי מורה פרטית בשם ג'ודי , היא מלמדת אותי שמונה שעות ביום .
היה לי איתה מבחן בהיסטוריה לפני שבוע וקיבלתי 100 במבחן .
במהלך אחד השיעורים שג'ודי העבירה לי היום היא ביקשה שאני קצת אספר לה על המידע המשפחתי שלי ואני אישרתי ואמרתי "יאללה מה כבר יכול לקרות " – כן זה מה שאני אמרתי בראשי .
הייתה הפסקה של חצי שעה ומכיוון שזה בבית שלי אז אני מרשה לעצמי לעשות מה שבא לי .
אכלתי חטיף אנרגיה שתיתי מים וקצת רצתי על ההליכון שיש לי בבית – עשיתי ככה 20 דקות ריצה עליו . ואז עשיתי 3 סטים של 40 סקוואטים – זה היה כיף האמת .
עבר לו יום הלימודים די מהר וג'ו הספיק לחזור הביתה מהקולג' ולנסוע לעבודה שלו ב" קיד בורגר" .

אני הרשתי לעצמי קצת לצאת לטייל בפארק הם הכלבה שלי שיאומי , טיילתי איתה במשך חצי שעה .
לפתע בדרך הביתה אני שומעת משטרות , וראיתי מישהו רץ כמו מטורף . הוא היה כזה חתיך – עיינים כחולות וגוף חטוב . והוא נתקל בי .
למזלו הרב המשטרה לא כול כך ראתה לאן הוא רץ .
" צריך עזרה ? יש לי נסיון בדברים האלו ." אמרתי לו , והוא השיב :" מי צריך שמישהי כמוך תעזור לעבריין הגדול בארה"ב ?" הוא אמר שאל .
" הפנים שלך דומות לפנים של עבריין גדול אחר כלומר האויב הכי גדול שלי , משער שיש לכם קשר משפחתי " הוא אמר .
" נא , לא , אין לי אבא עבריין , ברוך השם אבא טוב לב ועשיר ונותן לי מה בא לי מתי שבא לי ." אמרתי לו .
" טוב יודעת מה ? כנראה אני כן צריך עזרה , אסור לי שהמשטרה תתפוס אותי !" הוא אמר והדגיש .
עזרתי לו במה שהוא היה צריך , ואז הוא אמר "תודה רבה יא כוסית " השבתי לו " כוסית אתה לא תקרא לי ,אני לא זונה של עבריינים " ללא שום משטרות ושום עוד עבריינים בסביבה .

הנריק :
קמתי בבוקר , אני לא לומד בבית ספר וגם לא בבית. למדתי עד כיתה יא , ואז סיימתי ולא חזרתי ללמוד מעולם.
אני גר לבד ואין לי אחים , יאללה בן 21 הכל טוב.
מתעסק בעולם התחתון , שוד , זיונים , רציחות , סמים , כסף והכול טוב .
קניתי קצת אוכל .מה זה קניתי ? גנבתי ! שדדתי !
ברחתי מהמכולת , בטח ששמו לב הרי יש משטרה מאחוריי .
רצתי במהירות , ואז לפתע מישהו כוסית הציעה לי עזרה .
עיניים ירוקות , מבנה גוף חטוב רזה ויפה , שיער ארוך עד לטוסיק וגלי בצבע חום .
" צריך עזרה ? יש לי נסיון בדברים האלו ." הוא אמרה .
מי צריך שמישהי כמוך תעזור לעבריין הגדול בארה"ב ?"אמרתי שאלתי ..
" הפנים שלך דומות לפנים של עבריין גדול אחר כלומר האויב הכי גדול שלי , משער שיש לכם קשר משפחתי " אמרתי לה , והיא אמרה :" נא , לא , אין לי אבא עבריין , ברוך השם אבא טוב לב ועשיר ונותן לי מה בא לי מתי שבא לי ."
" טוב יודעת מה ? כנראה אני כן צריך עזרה , אסור לי שהמשטרה תתפוס אותי !" אמרתי לה והיא עזרה לי ואז אמרתי " תודה רבה יא כוסית " והיא השיבה :" כוסית אתה לא תקרא לי , אני לא זונה של עבריינים ."
למה את עושה לי את זה חשבתי לרגע לעצמי בראש .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך