העבר תמיד קשור בעתיד חלק 6

30/06/2012 822 צפיות 2 תגובות

"אה כן מה אתה אומר תקשיב לי טוב אני לא יודע על מי בדיוק באת לעשות פה הצגות אבל לא עליי ולא עליה" רועי אמר לו כשהוא התקרב אליו.."די מאמי עזוב את זה",אמרתי לו,"אור אל תתערבי,תעשי טובה לי ולך ולכי לכיתה" הוא אמר לי,אז הלכתי לקרוא לאחד החברים של רועי,וכשחזרתי לשם ראיתי את עידו שוכב על הרצפה עם פנס בעין,"אתה לא נורמלי" צרחתי על רועי,"שאת ההצגות שלו הוא יעשה על מישהו אחר, לא עליי ולא עלייך" לקחתי את עידו לחדר האחות ורועי הלך לחדר המנהלת.
רועי סימס לי שהוא קיבל השעייה של שלושה ימים מבית הספר,הלכתי אליו לבית שלו,וכשהוא בא לנשק אותי הזזתי את הראש,"מה זה מה קרה?" הוא שאל בתהייה,"לא קרה כלום,פשוט…,אני חושבת שכדאי שניקח פסק זמן קטן,אתה צריך להירגע נראה לי,אני מסתכלת עליך ואני פשוט לא רואה את אותו הרועי שגדלתי איתו,אני גם לא רואה את הרועי של כיתה ט',אני רואה אחד הרבה יותר גרוע ממנו,בחיים לא הלכת מכות כמו שהלכת היום,בחיים לא צעקת עליי והרמת עליי את הקול שלך כמו בימים האחרונים,ואם אני הסיבה לזה אז נראה לי שנעצור את זה כאן,עד שתחזור לעצמך" הסתובבתי ורציתי לצאת ורועי תפס לי את היד בחוזקה"זה עידו נכון?התאהבת בו?התחלת להאמין לו?" הוא אמר בעצבים,"רועי אתה מכאיב לי!" צעקתי לו,הוא שחרר את היד שלי,"לא..לא התאהבתי בו,אני מאוהבת ברועי,אז אם תמצא את הרועי הזה שאני אוהבת,תגיד לו שאני צריכה אותו."
הלכתי משם,הייתי ממש לא רגועה אז העדפתי ללכת לעשות סיבוב בשכונה להירגע קצת,הייתי ממש עם דמעות בעיניים,פתאום שמעתי מישהו קורא לי הסתובבתי אחורה וראיתי את עידו שחייך אליי,חייכתי אליו והמשכתי ללכת,"אהה אור,אור חכי רגע" עצרתי,הסתובבתי אליו והדמעות החלו לרדת,"מה זה מה קרה לך??" שאל עידו בבהלה,"סתם,לא קרה כלום" עניתי לו כשאני מנסה לעצור את הדמעות,"אל תגידי לי לא קרה כלום,זה רועי??,אני נשבע לך,הוא ישלם על זה",ואז הוא הסתכל לי לתוך העיניים,"בבקשה תני לי להיות איתך,תני לי לשמור עלייך,תסתכלי איך הוא מתנהג אלייך,תראי איך הוא לוקח אותך כמובן מאליו,זה לא מגיע לך,מגיע לך לחיות כמו נסיכה,לא כמו איזה אני לא יודע מה." הוא אמר לי,"אבל אני אוהבת אותו,הוא ישתנה,אני בטוחה,אבל עידו ממש תודה על זה שאתה דואג לי ככה" אמרתי לו,"הוא לא ישתנה,אבל אין לך על מה להודות לי,אני אוהב אותך, אני לא יכול לתת לו לפגוע בך ככה,את לא מבינה בכלל מה קורה לי כשאני רואה אותך בוכה,עכשיו תחייכי,אם לא אני לא אוכל לישון בלילה." חייכתי חיוך קטן והלכתי.
כשהגעתי הביתה ישבתי במרפסת שבחדר שלי שמשקיפה בדיוק לחדר של רועי,וראיתי את רועי מרביץ לשק איגרוף כמו אני לא יודעת מה.ואז חשבתי לעצמי,מה אני יכולה לעשות כדי לגרום לו לחזור להיות אותו הרועי שאני מכירה?..


תגובות (2)

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!

01/07/2012 02:32

תמשיכיייייייי!

20/02/2013 10:37
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך