מיוש ♥
אני יודעת שהפרק הראשון לא היה הכי מעניין אבל האחרים יהיו יותר מעניינים בטוח!

העולם משתנה לי… פרק 1

מיוש ♥ 28/11/2013 911 צפיות 9 תגובות
אני יודעת שהפרק הראשון לא היה הכי מעניין אבל האחרים יהיו יותר מעניינים בטוח!

התעוררתי כמו כל בוקר רגיל: צחצחתי שניים, שמתי בושם של גסטין (♥), התלבשתי (גופייה ורודה עם סמל, שורט אדום עם קרעים – מ ה מ ם!, עגילי לב וכמובן הטבעת של סבתא שלי – מזהב.)
אבל הבעיה הייתה שזה לא היה בוקר רגיל, זה היה בוקר מיוחד זה היה יום ההולדת ה- 14 שלי!

ירדתי למטה וכולם צרחו ליייייייי : היום יומולדת היום יומודלת היום יומולדת לזוהר! חג לה שמח…. רצתי למטה ( אני גרה בבית פרטי ) לחבק את כולם ולנסות לא לאחר לבית הספר.. אמרתי לאמא שלי ( חגית ) : אמא אני מאחרת תבקשי מכולם ללכת בבקשה ( אני לא כל כך אוהבת בית ספר פשוט החבר המושלם שלי – דניאל חיכה לי שם).
אמא: חמודה את בטוחה שאת רוצה ללכת היום לבית הספר? אני ואבא החלטנו שלכבוד יום הולדתך אנחנו מוכנים לממן לך טיסה לחול לאיזה ארץ שרק תיבחרי ועם בן אדם אחד שתיבחרי !
אני: ישששששששששש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (אף פעם לא הייתי בחול) אבל למה היום אני צריכה להישאר בבית ?
אמא: התכוונו היום אני אבא ואת לשבת ולבחור לך טיסה.
אני: אוקייי אני נשארת בבית!!!! אמרתי בשמחה

אחרי כמה שעות בחרתי לי מקום לטוס אליו. ניו יורק!!!!! העיר הכי מושלמת שקיימת (נראלי)…. עכשיו רק נשאר לי לבחור עם מי אני אטוס. חשבתי וחשבתי והבן אדם היחיד שבאמת רציתי לטוס איתו היה דניאל..

אני: אמאאאאא פלייייז אפשר לנסוע עם דניאל?
אמא: מתוקה אמרנו כל אחד אבל לא התכוונו ילד בן 14 שהוא חבר שלך. אבל…


תגובות (9)

השאלה היחידה שלי יש, מה דירגת לעצמך חמש מהתחלה?

28/11/2013 06:55

בלי אבל תמשיכי

28/11/2013 07:07

זאת התחלה יפה, אבל לא כותבים סיפור עם הארכת אותיות. זה גורם לסיפור להראות לא מקצועי.
במקום לכתוב: ייייייייייייייששששששש ! תכתבי יש! שמחתי מאוד. עדיף יותר.
ובסיפור, כמו שאת יודעת לא כותבים כמו צ'אט, כותבים ככה.
"אמא פליז אפשר ללכת עם דניאל?" שאלתי.
"מתוקה אמרנו כל אחד אבל לא התכוונו ילד בן 14 שהוא חבר שלך. אבל…"
וככה הלאה..ואני ממליצה לך לא להשתמש במילים של סלנג.
מקווה שאת לא נעלבת :)

28/11/2013 07:26

לא נעלבתי ותודה על ההערה !

28/11/2013 11:09

סיפור יפה תמשיכי

10/12/2013 09:19

אני מסכימה עם ליאנטוגרביץ'. הארכת אותיות גורמת לסיפור להיראות לא מקצועי. בנוסף, אני חושבת שיתרום לאוויר יותר אם תעשי למשל: "אמא אפשר בבקשה ללכת עם דניאל?" שאלתי. "מתוקה, כבר דיברנו על זה" אמרה אמא. ולא:
אני: אמאאאא אפשר בבקשה ללכת עם דניאל?
אמא: מתוקה שלי…

11/12/2013 06:08

שיניתי את הכתיבה בפרקים הבאים אשמח אם תקראי ….

11/12/2013 07:43

איזה מושלם הוא !
אני כבר הולכת לקרוא את הפרק הבא .. <3

13/12/2013 07:43

איזה מושלם הוא !
אני כבר הולכת לקרוא את הפרק הבא .. <3

13/12/2013 07:43
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך