מיוש ♥
מקווה שתאהבו..
שש תגובות וממשיכה :)

העולם משתנה לי… פרק 11

מיוש ♥ 13/12/2013 866 צפיות 9 תגובות
מקווה שתאהבו..
שש תגובות וממשיכה :)

ואז ראיתי אותו – את ההוא מהחלום..
הוא הסתכל עליי ועל דניאל במבט רצחני.. לא יכולתי להמשיך לשתות את השוקו בשלווה הייתי חייבת לעוף מהבית קפה הזה!!
"אני לא מרגישה טוב" שיקרתי לדניאל.
"מאמי תשתי את השוקו הוא יעשה לך טוב…."אמר.
"אז בוא נעבור מקום לא כיף לי בבית קפה הזה הוא משעמם.."
"דווקא אני ממש אוהב שהוא רגוע ולא רועש תסתכלי יש כאן רק – ילדה קטנה וחמודה, אמא שלה ואיש עם אקדח שכל הזמן מסתכל עלינו מה הבעיה פה?"
"אמרתי שאני רוצה ללכת!!"
"טוב נלך.."
דניאל שילם חשבון ויצאנו לכיוון מגדל אייפל המרהיב ביופיו :)
פתאום הרגשתי כאב בטן ואמרתי לדניאל "בוא נלך למלון אני רוצה לנוח ועוד שעה אני אבוא לחדר שלך".
נכנסתי לחדר ומישהו חיכה לי שם! איך הוא נכנס ומה הוא רוצה ממני?!
"הצילו!!" צעקתי.
הוא התקרב אליי וסתם לי את הפה במיטפחת לבנה מבד מחוספס ומסריח!
"הצילו" ניסיתי לצעוק ללא הצלחה בגלל שהמיטפחת חסמה כל צליל שניסיתי לומר.
"יופי חמודה" האיש הגדול התקרב אליי, ניסיתי להתרחק ממנו כמה שיותר ונפלתי בחוזקה על השידה שהייתה שם. פחדתי, פחדתי מאוד…
רציתי שדניאל כבר יכנס לבדוק מה איתי ואז נזכרתי שאמרתי לו: "דניאל אני עייפה קצת אז אני אבוא לחדר שלך עוד שעה" שיט! איזה טיפשה אני! עכשיו הוא בחיים לא יבוא לפה!!!!!!!
חיכיתי כבר לדעת מה האיש הזה רוצה ממני, ואז בדיוק הוא התחיל לדבר.
הוא אמר: "חמודה אל תדאגי אני כרגע לא יעשה לך כלום. אבל יש משהו שאני רוצה ממך".
לא הבנתי מה הוא רוצה ממני ובנוסף מאוד הדאיג אותי שהוא אמר ש- כרגע הוא לא יעשה לי כלום! זה אומר שיכול להיות שבעתיד הוא כן יעשה לי משהו! אבאלה!! ממש לא בא לי להתעסק איתו.
"אז בואי נדבר.. אני יוריד לך את המיטפחת אם תבטיחי לי שלא תצעקי אם תצעקי את לא רוצה לדעת מה יקרה לך! הבנת ילדה?!" אמר.
הנהנתי והוא הוריד לי את המיטפחת – אני ממש לא מתכוונת לצעוק עכשיו..
"אוקיי עכשיו שאנחנו מבינים אחד את השני אני יכול לספר לך מה אני רוצה.. אז ככה אני אתחיל מההתחלה. אני רוצה דבר אחד פשוט וממש פיצפון: אני רוצה את דניאל !"
היה לי כנראה פרצוף של "מה?!" כי הוא המשיך…
"כן כן דניאל המכוער זה שחבר שלך- נראה לך שאני לא יודע שאתם חברים?! אני בטוח שמעכשיו את ממש תצטערי על כך שדניאל חבר שלך ושהעזת להתעסק איתי!"
"אני מצטערת" לחשתי…
ואז דניאל נכנס! לא!!! למה ?! אני לא רוצה לדעת מה הוא יעשה לו! עצמתי עניים…

החלום הפך למציאות! קרה לי מה שקרה לאמא שלי (שהיא סיפרה לי את זה חשבתי שהשתגעה)
4 שנים קודם:
"מתוקה בואי לפה אני רוצה לספר לך משהו" אמרה אמא..
"באתי!!" צרחתי!
"מתוקה שתיהיה בגיל ארבע עשרה יקרה לך דבר שקרה גם לי וגם לאימי – את תחלמי דברים ויום אחרי זה החלום יהפוך למציאות"

חזרה להווה:
אז זה אמיתי! רק אני יכולה לשנות את העתיד…


תגובות (9)

תמשיייכיי זה מהמםםם!!

13/12/2013 11:35

וואי מ ה מ ם !!!!! רק שהיו כמה דברים שכאלו חזרו על עצמם… ולא כל כך אהבתי… היית יכולה לכתוב בנוסח שונה או טיפה שונה… אבל סך הכל: זה סיפור מ ה מ ם!!!! תמשיכיייייייייייייייייי

13/12/2013 13:09

אה ויופי שהארכת… עכשיו יותר כיייף לקרוא כי זה ארוך… :) תמשיכיייייי ♥

13/12/2013 13:12

שירוש – לגבי זה שהייתי יכולה לכתוב בנוסח שונה, לא רציתי לרשום ככה מכיוון שרציתי שהחלום יחזור על עצמו בדיוק במציאות כך שאם הייתי משנה אז זה לא היה אותו דבר.

13/12/2013 13:35

אהההה נכווון צודקת…. חח.. אופסייי… מתי תמשיכי?

13/12/2013 13:40

סיפור מושלם … מותח ויפה וארוך הכי כיף לקרוא כמה שיותר ארוך כי זה ממש מעניין תמשיכי <3

13/12/2013 13:43

מושלםםםם <3 מענין מה קרה עם דניאל

13/12/2013 13:44

המשך?

24/12/2013 11:29

סיפור חדש שלי מקווה שתיקראי ותאהבי https://www.tale.co.il/profile/%d7%9e%d7%a9%d7%aa%d7%9e%d7%a9%d7%aa1/
ומיוש ממש אהבתי את הסיפור

03/06/2014 12:35
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך