מיוש ♥
עשיתי פרק כפול מאוד מקווה ש- ♥

העולם משתנה לי… פרק 5+6

מיוש ♥ 01/12/2013 536 צפיות 2 תגובות
עשיתי פרק כפול מאוד מקווה ש- ♥

לפתע שלחו לדניאל sms, דניאל קרא אותו וצעק: "מה?!".
"מה קרה?" שאלתי מבוהלת.
"זוהר תקשיבי יש משהו שלא סיפרתי לך כי מאוד התביישתי בו ועכשיו בעקבות ה-sms אני מוכן לספר לך" אמר.
"מה זה?" הייתי מאוד עצובה מהעובדה שהוא מסתיר ממני דברים בעוד שאנחנו חברים כבר שנה!!
"אבא שלי מהמר בלוטו והוא הפסיד מלא מהכסף של הבית בגלל הנסיונות לזכות בלוטו, אבל עכשיו ב-sms רשום: היי דניאל חמוד שלי, יש משהו שאני רוצה לספר לך – אבא זכה בלוטו ב-50,000 ש"ח! ואני ואבא החלטנו שבגלל שהוא הפסיד הרבה המכסף של המשפחה אז כל בן אדם במשפחה יקבל 10,000 ש"ח (במשפחה של דניאל יש 5 אנשים) …. אתה יכול לעשות עם כספך מה שתרצה אוהבת אמא."
"דניאל מה אתה רוצה לעשות עם הכסף שלך?" שאלתי עדיין בתדהמה מה-sms.
"לנסוע איתך לניו יורק זה כל כך שקוף…" אמר בחיוך.
"יש! איזה כיף שבוע בניו יורק רק שנינו! והכרטיס לטיסה עולה 2,000 ש"ח ובית המלון ההורים שלי משלמים כך שישאר לך 8,000 ש"ח! איזה כיף לך!".
"לא נכון ישאר לי 4,000 ש"ח!" אמר.
"מה קשור?! 8,000=10,000-2,000.
"אבל 4,000 אני מביא לך כי כמו שאני אומר לך תמיד – את החצי השני שלי בהכל אז גם בזה!" אמר.
"איזה חמוד אתה !!" לא האמנתי שהוא נותן לי חצי מהכסף שלו! הוא כזה מושלם אני כל כך ♥ אותו!

כעבור חודש:
"ביי אימוש, ביי אבוש" אמרתי בעצב.
כן היום אני נוסעת לניו יורק לשבוע! עם דניאל!!
"לא שכחת כלום? מנה חמה? בושם של גסטין? קוקיות? מסרק? הכל יש?" שאלה אמא בדאגה…
"כן אמא הכל בסדר אני כבר גדולה" אמרתי ונסעתי לשדה התעופה.

פגשתי שם את דניאל ויחד נכנסנו למטוס.
המטוס המריא! אנחנו בדרך לניו יורק!!!!


תגובות (2)

איזה מהמםםם ♥ מחכה להמשך… :)

02/12/2013 08:06

תודה!

02/12/2013 11:13
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך