סוואגית סלינטור
תגיבו אני משקיעה אני כותבת מהפלפון וזה קשה !!!!

הערס שהיתאהבתי בו פרק 10

סוואגית סלינטור 17/10/2013 1131 צפיות 7 תגובות
תגיבו אני משקיעה אני כותבת מהפלפון וזה קשה !!!!

"איפה את? מה קרה? "שאל "לירן מת אבי " אמרתי לו, ועוד פעם התחלתי לבכות "יפה שלי איפה את ?" שאל אותי "בבית החולים תל השומר" אמרתי לו "אני בא לקחת אותך"אמר לי וניתק. ואני המשכתי לבכות על מירון.
_______________________________________________________________________________________________
אחרי חצי שעה אביאל הגיע הוא רץ אליי וחיבק אותי שאני עוד בוכה מהבשורה. אמא שלו היתקרבה. עליי וחיבקה אותי "ההלוויה מחר בחמש " אמרה לי והלכה אביאל חיבק אותי והלכנו לאוטו.
אחרי כמה זמן הגענו ניכנסנו ואבא שלי ישבו בסלון עם מתן ורוי . אמא שלי ישר באה אליי וחיבקה אותי והרשתי לעצמי להיתפרק לה על הכתף.
אחרי כמה זמן עליתי לחדר שלי והיתפרקתי על הכרית, זה לא הגיע לו הוא הבן אדם הכי מדהים שקיים או לפחות היה… זה פשוט לא הגיע לו אני לא מאמינה שזה קרה. ניזכרתי בכל הרגעים שלנו ביחד הטובים והרעים ניזכרתי בפעם האחרונה שראיתי אותו שחיבקתי אותו אפילו את הפעם האחרונה שאק דיברו או היתכתבנו…
***
קמתי בבוקר במצב רוח חרא כל הלילה לא ישנתי רק בכיתי וחשבתי על לירן כל כל מה שהוא היה בשבילי על זה שגיליתי שהוא מאוהב בי…פלאשבק
"אני צריך לדבר איתך על משהו"אמר לי לירן שדיברנו בפלפון "דבר"אמרתי לו וחיכתי "אני אוהב אותך תמיד הייתי מאוהב בך פשוט לא היה לי את האומץ להודות בזה" אמר וניתק את השיחה.
סוף פלאשבק
זאת הייתה בעצם הפעם האחרונה שדיברתי איתו כן שהוא אמר לי שהוא מאוהב בי.
היתלבשתי לבשתי ג,ינס סקיני. שחור גבוהה חולצה שחורה וסווטשרד שחור מעל כן הכל שחור אפילו בלילה החלפתי ללק שחור ככה הרגשתי שמתי איילינר אודם אדום כדי לבור אספתי את השיער. לקוקו גבוהה ומתוח.
ירדתי למטה. אביאל היה במטבח עם רוי ומתן. לקחתי את הבקבוק שלי ואת הסנדוויץ שידעתי שאני לא אוכל ויצאתי בלי לומר מצב רוח שמתי את האוזניות שלי בתוך אוזניי ושמתי את השיר just so you know ירדה לי דמעה זה ה,יר שתמיד במסיבות שהוא היה מתנגן אני ולירן רוקדים אני עדיין לא מאמינה שהוא מת…
הגעתי לבצפר בול בצלצול והיתישבתי בסוף הכיתה .
בהפסקה היתיישבתי לבד לא היה לי כוח ומצב רוח לאף אחד, הייתי שקועה בפלפון שלי בתמונות שלי ושל לירן ובשירים שתמיד אהבנו לשמוע…
מישהו בא והוריד לי את האוזניות . אני לא מאמינה שזה הוא… "מה אתה עושה פה?"שאלתי אותו "אני גר פה"אמר לי והמילים היתהדדו בראשי גר פה …


תגובות (7)

תמשיכי

17/10/2013 09:04

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

17/10/2013 09:27

תמשיכי!!!

17/10/2013 10:18

מושלם

17/10/2013 10:48

מדהים תמשיכי !!!

17/10/2013 14:42

נוווווו את מייי היא ראתה תמשייכיח

18/10/2013 04:38

מושלם תמשייכיי

19/10/2013 08:26
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך