סוואגית סלינטור
לילה טוב יפות ויפים שלי

הערס שהיתאהבתי בו פרק 12

סוואגית סלינטור 20/10/2013 1260 צפיות 7 תגובות
לילה טוב יפות ויפים שלי

"גברת בוזלגו!!"צעק עליי המורה "מה אתה צועק שונאת צעקות במיוחד על הבוקר"אמרתי לו בעצבים "זהו זה. נמאס לי את באה איתי לחנכת שלך"אמר ומשך אותי איתו שיט המחכנת שלי בכיתה של אביאל הוא ירצח אותי.
___________________________________________________________________
~נקודת מבט אביאל~
הלכתי למחששה כדי להגיד לבנים שיכנסו איתי לכיתה .
ראיתי הבנים "יאללה יאזונות לכיתה"אמרתי להם "מה כיתה?"שאל רוי "הבטחתי לדני"אמרתי וישר כולם קמו. גיחכתי והלכנו לכיתה.
~נקודת מבט דני~
המורה משכה לי ביד הבמה כבר עשתה לי סימן כחול היא גררה אותי לשולחן וסוף סוף הצלחתי לשחרר "איה עשית לי סימן כחול"צעקתי עליה שאני מחזיקה את היד וכל הכיתה הישתתקה "מה קרה?"שאלה המחכנת שלי "היא לא מקשיבה לי"אמרה המורה בכעס "זה קורה שמעופפים ליאת (המחכנת שלי שונאת אותה) "אמרה לה ברוגע היא חולה עליי ליאת לא אמרה כלום "דני בואי תישארי איתנו השיעור הזה אוקיי?"שאלה אותי והינהנתי וחייכתי חיוך שטני למורה והיא יצאה בכעס מלא ילדים גיחכו הוציאו חיוך או אפילו צחקו ותהיו בשוק אבל אפילו אביאל גיחך וחברים שלו צחקו .
"אוקיי דני תישבי ליד… אביאל לא ,לא ליד רוי ,כן רוי"אמרה לי וחייכה היתקדמתי והיתיישבתי ליד רוי "אני מבין את בעייתית"אמר לי "אכן" אמרתי לו וצחקנו "דני תישבי ליד אביאל בבקשה"אמרה לי המורה קמתי והיתיישבתי ליד אח שלי והוא חיבק אותי מהצד "איך את?"הוא שאל בשקט שהמורה לא תשמע ויכעסו עליי נסיך!! "בסדר"אמרתי לו והדלת נפתחה "למה הגעת רק עכשיו אדון עידן?"אמרה לו המורה והשפלתי מבט. ולאחר כמה שניות הרמתי אותו לכיוון הדלת וראיתי אותו עוד פעם את עידן…
~נקודת מבט עידן~
ראיתי אותה ראיתי כמה קשה לה עם הבנות שנימרחות עליי . אבל אז אביאל בא וחיבק אותה מאחור ועלה לה חיוך אני חייב כל כך הרבה אביאל. הוא כל כך עזר לה אחרי מה שעשיתי לה. אחרי ששברתי לה את הלב … היה צלצול לקח לי זמן עד ששיחרתי אותה מהלב שלי אבל כל מה שהרגשתי חזר מהרגע שראיתי אותה אני חייב שהיא תהיה שלי רק שלי …. אחרי כמה זמן הלכתי לכיתה ניכנסתי וראיתי אותה יושבת ליד אביאל היא שמעה את השם שלי. השפילה לשנייה מבט ואז הרימה אותו והיסתכלה לי ישר בעיניים במבט הזה שגרם לי להיתאהב בה אבל את החיוך שעזר לי בזה לא ראיתי ראיתי רק עיניים מלאות כאב והכאב הזה נוצר רק בגללי…
"מצטער"אמרתי וישבתי במקום שלי שהוא ליד אביאל . ליד דני…
~נקודת מבט דני~
אחרי כמה זמן ניגמר השיעור ויצאנו להפסקה ואביאל הרים אותי על הכתף כמו מגבת "אביאל תוריד אותי"צעקתי ונתתי לו אגרופים בחזה שהוא לא הרגיש ועם כן זה דיגדג אותו.
"לא בא לי"אמר והתקדם למחששה "אין בעיה החולצה שלי נופלת ואני עם טייץ אס כולם יראו לי את התחת והציצי"אמרתי לו ותוך שנייה הוא הורי אותי וסידרתי את החולצה.
הגענו למחששה וכל החברים שלו היו שם ישר מישהי נמרחה עליו "אני לא מרגישה כזה טוב הלכתי הביתה"אמרתי לו הוא הנהן נתתי לו נשיקה בלחי לקחתי את התיק ויצאתי מהבצפר.


תגובות (7)

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

20/10/2013 13:25

ה-מ-ש-ך!!!!!!

20/10/2013 13:34

ה-מ-ש-ך!!!!!!

20/10/2013 13:34

מי זה אח שלה ?

20/10/2013 13:44

אביאל

20/10/2013 13:58

ממששש יפהההההההנה יפה זה לא מילה מה אני מדברת שטויות תמשיכיי

20/10/2013 13:58

מושלם !!!תמשיכי!!!

20/10/2013 14:08
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך