סוואגית סלינטור
אז מה אתן אומרות בנות רוי או עידן ?

הערס שהיתאהבתי בו פרק 13

סוואגית סלינטור 20/10/2013 1175 צפיות 2 תגובות
אז מה אתן אומרות בנות רוי או עידן ?

הגענו למחששה וכל החברים שלו היו שם ישר מישהי נמרחה עליו "אני לא מרגישה כזה טוב הלכתי הביתה"אמרתי לו הוא הנהן נתתי לו נשיקה בלחי לקחתי את התיק ויצאתי מהבצפר.
____________________________________________________________________
~נקודת מבט עידן~
אני חייב שהיא תיסלח לי אני לא יכול לחיות עם הרגשה כזאת אני אוהב אותה אני לא יכול שהיא תשנא אותי ולא תאהב אותי… אני ילך לבית שלה ויחכה שהיא תחזור. אבל איפה היא גרה? לא משנה התחלתי ללכת ואז ראיתי אותה רצתי עליה "עצרי בקשה"צעקתי עליה והיא נעצרה.
~נקודת מבט דני~
הלכתי הביתה עם כל המחשבות. למה זה כל כך כואב לי לראו אותו אם אחרות זה לא שאני…לא לא ממש לא אני לא אוהבת אותו כבר עברתי היה לי שני חברים אחריו אני היתגברתי עליו כל כך היתגברתי. ואם לא, ואם לא היתגברתי עליו … טוב די דני תוציאי את המחשבות האלה מהראש שלך המשכתי ללכת הביתה ופתאום שמעתי צעקה "עצרי בבקשה"זיהיתי תקול הזה זה היה עין מיד עצרתי אבל מה לעשות להיסתובב או לא?
בסוף היסתובבת לאט לאט וראיתי אותו שם סנטימטר ממני הרבה זמן חשבתי כנראה "מה?"שאלתי אותו "משראיתי אותך יש משהו שאני חייב לעשות"אמר לי "מה?"שאלתי אותו "את זה"הוא אמר תפס בפנייי ונישק אותי נשיקה סעורת הלשונות שלנו היתמזגו וכל מה שהרגשתי חזר עליי כל הרגשות כמה אהבתי אותו, כמה אני אוהבת אותו….
"אני אוהב אותך דני בבקשה תיסלחי לי ונחזור להיות הזוג היפה שכולם מכירים. אני לא אלחץ עלייך היום יום ראשון ביוש שישי תגידי לי את התשובה שלך ואם זה יהיה לא אני לא יתקרב עלייך אלא אם תבקשי"אמר נתן לי פיקה והלך באמת שלא ידעתי מה לעשות. המשכתי ללכת עד הבית אחרי כמה דקות הגעתי ועליתי לחדר החלטתי לישון קצת לשכוח ממה שקרא היום…
***
"יפה שלי"שמעתי את הקול של…של רוי? "שיפשתי את העיניים ופתחתי אותם וראיתי את רוי "מה אתה עושה פה?"שאלתי אותו "י שלי שתי סיבות אבל אחת עיקרית"אמר לי עשיתי לו מבט של 'מה?' "זאת העיקרית"אמר תפס בפניי ונישק אותי נשיקה סוערת והלשות שלנו היתמזגו "אני אוהב אותך דני"אמר לי "בבקשה בואי נהיה הזוג שאנחנו אמורים להיות, אני לא לאחץ עלייך היום יום ראשון ביום שישי תחזירי לי תשובה"אמר לי נתן לי פיקה והלך.
אני לא מאמינה גם עידן וגם הוא אז במי לבחור רוי או עידן?


תגובות (2)

תמשיכייי מהממם ורויי

20/10/2013 23:29

רויי יש לי הרגשה לא טובה לגבי עידן ומושלם מתשיכי !!!

21/10/2013 07:05
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך