הערס שהיתאהבתי בו פרק 14

סוואגית סלינטור 21/10/2013 1149 צפיות 12 תגובות

"אני אוהב אותך דני"אמר לי "בבקשה בואי נהיה הזוג שאנחנו אמורים להיות, אני לא לאחץ עלייך היום יום ראשון ביום שישי תחזירי לי תשובה"אמר לי נתן לי פיקה והלך.
אני לא מאמינה גם עידן וגם הוא אז במי לבחור רוי או עידן?
____________________________________________________________________
קמתי בבוקר עם כל המחשבות על אתמול… עשיתי מקלחת קצרה האמת שאני מרגישה זוועה בלי שום הודעה מוקדמת הלכתי לשירותים והקאתי גם כואבת לי הבטן והגרון אוקיי אני חולה. הלכתי לחדר של אביאל. בבקשה שהוא לבד בבקשה שהוא לבד בבקשה שהוא לבד לא באלי לראות איזה זונה פתחתי את הדלת של החדר והוא היה עם מתן "אבי…"אמרתי לו שאני עוד בתוך השמיכה והוא גיחך טוב אולי קצת יותר מגיחך… "בואי הנה"אמר ופתח לי ידיים לחיבוק באתי אליי הוא חיבק אותי ובדק עם יש לי חום "איי את רותחת אפשר להכין עלייך חביתה"אמרתי וצחקתי צחוק ממורמר. "לי יש בצפר אבל אדון מתן מושעה אז מתן יטפל בך"אמר לי "בכיף"אמר מתן וקפץ מהמיטה "בטוח?"שאלתי אותו "כן"אמר לי "אוקיי אני הלכתי ועם יש בעיות תקשרו עליי אוקיי?"שאל אותנו והינהנו הוא חיבק אותי ויצא "יאללה למיטה "אמר לי ומתן והרים אותי כמו כלה עד לחדר ואני צחקתי "טוב אני עו כמה דקות בא אם את צריכה משהו תיקראי לי ואת צריכה משהו?"שאל אותי ועשיתי לא עם הראש הוא חייך וירד. אחרי כמה דקות שמעתי משהו נשבר ירדתי מהר למטה וראיתי פתק וליו בקבוק גדול של מים בפתק היה כתוב 'היי דני מצטער על תגידי לאביאל אבל הייתי חייב ללכת תישתי את כל זה ישר שאת גומרת לקרוא אבל בלי להפסיק אולי לכמה נשיות אבל לא יותר מתן' מוזר חשבתי אבל עשיתי מה שהוא אמר ושתיתי את הבקבוק זה צרב לי בגרון פתאום הרגשתי שאני משתעלת ואחרי כמה שניות לא הרגשתי בכלל…
~נקודת מבט מתן~
ירדתי למטה פתאום קפצו לי על הגב שני אנשים וקשרו אותי טוב זה מה שאני ראיתי שקרה את השאר רק שמעתי שמעתי משהו נפתח וניטרק משהו נשפך לתוך משהו ומשהו אחר פשוט נשפך ואז כבר נירדמתי…
~נרודת מבט דני~
למזלי לא גמרתי את הבקבוק שפכתי אותו על ההתחלה ראיתי מישהו מתקרב עליי הוא היסתובב לקחתי מחבט בייסבול כן יש לנו אח שלי אוהב ודפקתי לו בראש הוא נפל והיתעלף במקום…
~נקודת מבט אביאל~
הגעתי הביתה עם רוי קלטנו מכונית נוסעת מהבית שלי שמישהו יוצא מהבית שלי עם משהו לא ברור… "ראית את זה?"שאל רוי "כן בוא מהר"אמרתי לו והתחלנו לרוץ מזה צ'יטות נהינו נכנסנו הביתה והכל נראה זוועה הכל בולגן שבור והכי גרוע מה שראינו אז…


תגובות (12)

תמשיכייייי פליזוששש

21/10/2013 06:24

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!

21/10/2013 06:44

המשך

21/10/2013 07:09

תמשיכי

21/10/2013 07:12

ת-מ-ש-כ-י!!!!!!!!!!!!!!

21/10/2013 07:17

תמשיכי

21/10/2013 08:04

אעאעאע תמשיכי

21/10/2013 10:26

גאאאאאאאאאד חטפו אותהה?תמשיכי !

21/10/2013 12:11

אוקיי דבר ראשון, זה ממש יפה >< את כותבת מהמם! ודבר שני, רק עכשיו ראיתי שבתיאור שלך בפרופיל כתבת את הסיפור שלי כסיפור שאת ממליצה עליו אז תודהההה את נסיכה <3
ודבר שלישי, כתבת שיש מצב את יכולה לעזור לי עם כתיבה, אז אם באלך את מומנת לשלוח לי מייל לכתובת הזאת- [email protected]

22/10/2013 05:15

ממושלם תמשייכיי

22/10/2013 06:25

ממושלם תמשייכיי

22/10/2013 06:25

תמשיכי עכשיו

24/10/2013 06:34
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך