הערס שהיתאהבתי בו פרק 15 העלאה 2

~נקודת מבט אביאל~
הגעתי הביתה עם רוי קלטנו מכונית נוסעת מהבית שלי שמישהו יוצא מהבית שלי עם משהו לא ברור… "ראית את זה?"שאל רוי "כן בוא מהר"אמרתי לו והתחלנו לרוץ מזה צ'יטות נהינו נכנסנו הביתה והכל נראה זוועה הכל בולגן שבור והכי גרוע מה שראינו אז…
___________________________________________________________________
ראינו שלולית דם ובתוכה שוכב מישהו שאין לי מושג מיזה ומלידו היה שביל של דם שמוביל ל… למעלה "אוי לא"מלמל רוי היסתכלנו אח על השני ורצנו למעלה שהגענו ראינו את את זה לא יכול להיות הוא לא עשה את זה…
ראינו מלא וודקות עלינו מהר למעלה פתחנו את הדלת וראינו את מתן ואת אמה הם לא היו ערים הם היו מחובקים מתחת לשמיכה והיו בגדים על הרצפה אוי לא, אני נשבע לכם ביקר לי עם הם הזדיינו אני רוצח את מתן נשבע.
היתקדמתי לעבר המיטה בצעדים איטיים אבל רוי הקדים אותי הוא התקדם והרים את השמיכה והסתובב
מהר הם…אתה יודע" אמרתי לו הוא הרכין ראש והנהמן אני ןלא מאמין . תפסתי את מתן מהאוזן וגררתי אותו למטה שהגעתי למטה זרקתי אותו על הרצפה הוא התעורר הרבצתי לו כמו שבחיים לא הרבצתי לבנאדם הוא לא הגיב רק ניסה להגן על עצמו מה שלא כל כך הצליח.
"עוף מפה אתה… אתה לא חבר אתה אתה פאקינג זיינת את אחותי יבן זונה " צעקתי עליו לקחתי נשימה והמשכתי "חתיכת בן אלף מסריח אני פשוט לא מאמין שעשית את זה. עוף מפה אני לא רוצה לראות אותך בחיים טפו אתה מגעיל אותי"אמרתי וירקתי לצד ומי כמו מתן כמהo זה מזלזל יריקה זה הכי זלזול בעולם . הוא הסתכל עליי במבט מצטער ויצא.
~נקודת מבט מתן~
אני לא מאמין שזה באמת קרה נשבע לכם מילה שלי שזה ווחאד כבוד לקבל דבר כזה אני לא זוכר כלום בשיט מאז שקפצו עליי והדברים שנישפכים פשוט כלום זה לא הגיוני ואפילו די מפחיד אני חייב לברר מה קרה אני לא יכול פשוט לא יכול לאבד את החבר הכי טוב שלי.
~נקודת מבט דני~
קמתי שהיה כבר חושך בחוץ מילה שהראש מתפוצץ לי צה קרה הייתי… בחדר אבל איך זה יכול להיות לפני רגע הייתי במטבח שותה את הדבר המגעיל והמוזר הזה הייתי ערומה… אוקיי מה לעזאזל קורה כאן?!
ירדתי למטה וראיתי את אביאל רועד כמו לא יודעת מה (היא כבר לבושה)
"מה קרה?" שאלתי אותו והוא היסתובב הוא היה עצבני היה מבט רצחני הוא הלחיץ אותי ממש מה שגרם לי כמו רפלקס ללכת מיד אחורה "תגידי לי את זה את" אמר לי בטון מזלזל היסתכלתי עליו במבט לא מבין "אולי תסבירי לי לעזאזל למה היזדיינת עם החבר הכי טוב שלי?!!!" שאל בעצבים "על מה אתה מדבר?!" שאלתי אותו " על תשחקי אותה תמימה סמעק ערס!!!" צעק בעצבים ונתן אגרוף לקיר מה שגרם לי עוד יותר להיתרחק ועוד יותר לפחד אבל הרבה יותר "אתה מוכן


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך