סוואגית סלינטור
זה מה שהיא לבשה לבצפר - http://www.polyvore.com/hipster_plug/set?id=91420295פרק ארוך מקווה שאהבתן איך ? ותגיבו

הערס שהיתאהבתי בו פרק 2

סוואגית סלינטור 27/09/2013 1279 צפיות 5 תגובות
זה מה שהיא לבשה לבצפר - http://www.polyvore.com/hipster_plug/set?id=91420295פרק ארוך מקווה שאהבתן איך ? ותגיבו

עבר שבוע והנה אני נוסעת אני לא מאמינה ניפרדתי אתמול מלירן אנחנו נוסעים עכשיו אני פשוט לא יודעת איך אני יסתדר בלי הידיד הכי טוב שלי טוב נקווה שיהיה טוב "ביי בית"אני אומרת שאני מתכל פעם אחרונה על הבית שבו עברתי את חיי שבו גדלתי אני יתגעגע… העברתי מבט פעם אחרונה וניכנסתי לאוטו "ביי הוד השרון"אני אומרת שאנחנו ניכנסתי לכביש המהיר שיוצאים מהוד השרון ונוסעים לקראת חיים חדשים…
____________________________________________________________________
אחרי גמה זמן הגענו לבית ענק ווילה כפולה אני ואביאל היינו ככה O: באמת "אני מבין שאהבתם אז ככה קומה ראשונה כניסה מטבח סלון חצר ובריכה. קומה שנייה מועדון שולחן סנוקר בר טלוויזיות ווי מחשבים מקרר לשים בו בירות וודקות כל סוגי האלכוהול ופיצוחים שנראה מישחקים"אמר אבא ונתן כיף לאביאל "קומה שלישית הקומה של דני יש לה בא סטודיו שהיא תוכל לרקוד בו כמו שהיא אוהבת ויש אולם הקלטות שכאילו זה חדר הקטלטות ובחוץ יש פסנתר כל סוגי הגיטרות ותופים ליד זה החדר שלך וישלך ג'קוזי משלך בחדר עם קולנוע טלוויזה ווי ומיני בר ויש עוד חדר שתיבחרי מה יהיה בו"אמרתי לי אבא והייתי מאושרת (זה לא הולך להיות סיפור על זה על תדאגו יהיה עוד הרבה זמן אולי ואם כן השם שלו יהיה אחר) "החדר שלך הוא בקומה הרביעית ששם גם החדר שלי נימצא והמשרד שלי יש לך חדר עם מיטה גדולה"אמר אבא וקרץ לו הבנתי למה הוא מתכוון שלאח שלי יהיה מקום לזיין בנות… שונאת את העובדה שהוא כזה גם בגלל זה אין לי חברות בגלל שאח שלי מזיין את כולן טוב מקווה שפה זה לא יהיה ככה.
"אבא הכל פה זה מלא אבל אפשר כסף לקנות נרגילה חדשה?"שאל אבי את אבא אבא התחיל לענות לו אני גילגלתי עיניים וניכנסתי פנימה הוא היה ענק היה בו סלון ממש יפה הייתי גם מעלית ניכנסתי למעלית ולא היה כתוב מיספרים לקומה שלי היה כתוב בצד בקטן 3 והייתה תמונה שלי שכתוב עליה דניאל איה כיף לחצתי על זה והגעתי למעלה במהירות הקומה הייתה מדהימה היה בל מה שאבא תיאר החדר שלי היה ממש יפה מיטה לבנה גדולה עם עידולים כאלה בכסף נברשת על התקרה מרפסת ענקית עם צימחייה וערסל והנדנה הזאתי הגדולה היה לי חדר ארונות מה לעשות אני חולת שופינג. היה מחשב טלוויזיה לפטופ סגול קפצתי על המיטה הולך להיות לי כאן טוב. כדאי שאני ילך לישון מאוחר מחר בצפר השעה 11 כן יצאנו מאוחר שמתי פיג'מה (היתקלחתי כבר ) שמתי פיג'מ ונירדמתי עם חיוך ענק :).
***
היתעוררתי מהשעון מעורר הדפוק שלי הייתי עוד עייפה מאתמול כי כל הלילה היתכתבתי עם לירן נסיך שלי קמת עשיתי מקלחת מהירה שטפתי פנים ציחצחתי שיניים לבשתי את זה -http://www.polyvore.com/hipster_plug/set?id=91420295 למזלי אח שלי מתחיל עוד חצי שעה אז הוא עוד מתארגן והוא לא יראה שלבשתי שורט הוא לא מרשה לי הבנתם שהוא מגונן עליי. שמתי איילינר ואודם אדום יפה סירקתי את השיער היתכלתי על עצמי במראה חייכתי וירדתי למטה אבא כבר יצא כרגיל הוא לא בבית טוב מיתרגלים לקחתי את הסנדוויץ לקחתי שקית שוקו ויצאתי לכיוון הבצפר המשכתי להיתכתב עם לירן הגעתי לבצפר אבל המשכתי עד שהיתנגשתי במישהו "יואו תיסתכל לאן אתם הולך"אמרתי בעצבים "בואנה מה את מתעצבנת את אתי שהיית אם הפלפון"אמר רק בקול שמעתי שזה ערס נראה לי פה אני לא יאוהב את הערסים הוא עזר לי לקום ורק אז ראיתי איך הוא נראה ג'ינג'י עם עיניים ירוקות גבוהה דווקא חתיך בחנתי אותו וראיתי שהוא בוחן אותי גם "חדשה אה?"שאל "ראית אותי פה פעם?"שאלתי אותו "לא אבל יש מצב שכחתי למרות שיופי כמו שלך לא הייתי שוכח"אמר התחלתי ללכת והוא הלך לידי "רק מכיר כבר מתחיל?"שאלתי אותו "זה האופי נשמה אמר לי "צריכה ללכת"אמרתי לו והלכתי "בהצלחה וקוראים לי מתן"צעק לי היסתובבתי אליו וחייכתי והמשכתי ללכת אחורה הוא קרץ עליי והלך היסתובבתיו ואז היתנגשתי בעוד מישהו בואנה מה יש לי מזה המזל הנאחס הזה נפלתי רק שהפעם הוא תפס אותי…


תגובות (5)

מהמם תמשיכי!!!!!!!!!!!

27/09/2013 14:41

תמשיכי,משעמם לי בלילה ;)

27/09/2013 14:44

מושלם תמשייכיי

27/09/2013 15:06

מושלם מהמממממם תמשיכי!!!!!!

27/09/2013 17:27

מהמםם תמשיכייי

27/09/2013 18:22
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך