סוואגית סלינטור
לא היה קרוב לשמונה תגובות אני ראיתי שגם היה ממש קצת צפיות לעומת הפרק הקודם אני ממש אוהבת את הסיפור הזה אז המשכתי אולי לא ראיתן אבל נאי מקווה שאתן אוהבות כמו שאני אוהבת.ורציתי להגיד שבאמת כתבתי את החלק האחרון מכל הלב כי באמת קשה לימצוא חברות אמיתיות לי יש אחת מהם היא כותבת באתר אני הכרתי לה אותו קוראים לה קרן123! הפרק מוקדש לך חולה עלייך את ה-BFF שלי ומוקדש בכללי לכל הקוראות שלי LOVE YOU (סורי שחפרתי)

הערס שהיתאהבתי בו פרק 5

סוואגית סלינטור 02/10/2013 1319 צפיות 3 תגובות
לא היה קרוב לשמונה תגובות אני ראיתי שגם היה ממש קצת צפיות לעומת הפרק הקודם אני ממש אוהבת את הסיפור הזה אז המשכתי אולי לא ראיתן אבל נאי מקווה שאתן אוהבות כמו שאני אוהבת.ורציתי להגיד שבאמת כתבתי את החלק האחרון מכל הלב כי באמת קשה לימצוא חברות אמיתיות לי יש אחת מהם היא כותבת באתר אני הכרתי לה אותו קוראים לה קרן123! הפרק מוקדש לך חולה עלייך את ה-BFF שלי ומוקדש בכללי לכל הקוראות שלי LOVE YOU (סורי שחפרתי)

"מה אבל איך ידעת על דאג פשוט רציתי שזאת תהיה הפתה"אמרתי לו "אחותך כוסית אש"אמרתי לו הדלקתי סיגרייה והיתיישבתי במקום "מה?"הוא שאל לא מבין "אחותך יושבת לידי והוציאו אותנו"שיט הוא לא אמור לדעת את זה "הוציאו אותה?!!"הוא שאל בעצבים והלך שיט היא תהרוג אותי.
____________________________________________________________________
~נקודת מבט דני~
המשכתי לשבת שם עד שילד אחד היתיישב לידי חתיך אש שיער חום כהה מארניס גומה שמאלית ועיניים כחולות ירוקות.
"היי"אמר לי בחיוך גומות זה ח-ו-ל-ש-ה "היי"אמרתי לו וחייכתי "אני אוראל כהן אבל תקראי לי אור"אמר לי "אני דניא בוזלגו אבל תקרא לי דני"אמרתי לו "את החדשה נכון"הינהנתי "מאיפה את?"שאל אותי באתי לענות אכבל לא יוכלתי "מה עשית לעזאזל שהוציוא אותך?"שאל אבי בעצבים "תני לי לנחש אח שלך?"שאל אור הינהנתי "כן ביי"אמר אבי עדיין עצבני אור נתן לי נשיקה בלחי קרץ לי והלך "שאלתי משהו"אמר לי מעוצבן אבי "סתם כי דיברתי אם"אמרתי והבנתי שהוא אמר לו "אתה יודע עם מי"אמרת לו "כע"אמר "איזה שטינקר"אמרתי "נפלט לו"אמר לי "אז מה"אמרתי "טוב על תשני נושא ועשי טובה תשקיעי בלימודים"אמר לי "אוקייייי"אמרתי לו הוא חייך נתן לי נשיקה בראש והלך.
"היי את בטח החדשה"אמרה לי ילדה היה לה שיער חום מתולתל עד אמצע הגב ועיינים כחולות אפורות היא הייתה גבוהה לא רזה ולא שמנה סבבה בעיקרון היא הייתה ממש יפה היא לבשה מגפי אולסטר עד הברך עם שרוכים לבנים חולצת בצפר כחולה ושורט ג'ינס גבוהה עם קרעים שלוש כפתורים.
"כן אני דני,"אמרתי לה "אני אליה,נעיר להכיר"אמרה לי "כנל"אמרתי לה בחיוך "אז דני מאיפה את?"שאלה אותי "הוד השרון"אמרתי לה "ושאלה חשובה"אמרה לי "מה?"שאלתי אותה "יש חבר גובה גיל צבע שיער עיינים משקל אוכל אהוב הכל"אמרה מהר ואני צחקתי "היה שלוש רציניים אחד עבר לארצות הברית קראו לו עידן שיער שחור עיניים כחולות גבוהה קוביות מארניס עגל בגבה בפטמה וקעקוע על הכתף. השני קראו לו גיל (שם) בלונדיני עיניים ירוקות גבוהה קוביות בן 17 גם עידן היה בן 17 מארניס ערס מין הסתם"אמרתי והיא קטעה אותי "מצוין את אוהבת ערסים…סורי תמשיכי"אמרה "כן אני אוהבת והיה לו אליקס לשלישי קראו לירון שיער ג'ינגי עיניים ירוקות גובהה קוביות בן 17 מארניס עגיל בגבה בלשון ובאוזן כן הוא אוהב עגילים וקעקוע על החזה לירון ועידן אמ..הם בגדו בי עם שתי בנות שהיו החברות הכי טובות שלי בגלל זה יש לי רק ידידים וחבר הכי טוב"אמרתי לה "איזה זונות על תידאגי אני בתור חברה שלך סחיים לא יעשה לך כזה דבר"אמרה וחיבקה אתי ירדה לי דמה מעורבבת בשמחה ובעצב מצד אחת כיף לי לדעת שיש לי חברה אבל אני מפחדת שהיא תעשה לי אותו דבר וגם כי ניזכרתי יצאה לי הדמעה היא הייתה מעורבבת ברגשות אני מקווה שסוף סוף פגשתי חברה אמיתית שאני יכולה ליסמוך עליה בכל מצב שתהיה לצידי לא שתשפיל אותי לא שתיבגוד בי לא שתישנא אותי כי היא ואח שלי היזדיינו או כי אח שלי דחה אותה כי אם הוא רצה אותה זה רק כדי להשכיב אותה והיא לא מבינה שאני דואגת לה היא נראית לי חברה אמיתית והיא באמת כזאת…לפחות אני מקווה.
תקראו בבקשה את הלמטה


תגובות (3)

תמשיכייי

03/10/2013 14:53

מהמם!!!תמשיכי!!!

03/10/2013 15:54

תמישכיי איזה יפה :)

04/10/2013 11:04
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך