סוואגית סלינטור
נו תגיבוווווווווו אני משתדלת להמשיך כמה שיותר מהר אבל זה קשה כי זה תקופה של לימודים ואני חולה. מצטערת על הפרק המשעמם זה פרק מעבר .אה והאמבטיה של דני סתומה

הערס שהיתאהבתי בו פרק 6 תגיבוווווו

סוואגית סלינטור 05/10/2013 1062 צפיות 4 תגובות
נו תגיבוווווווווו אני משתדלת להמשיך כמה שיותר מהר אבל זה קשה כי זה תקופה של לימודים ואני חולה. מצטערת על הפרק המשעמם זה פרק מעבר .אה והאמבטיה של דני סתומה

לא שתשפיל אותי לא שתיבגוד בי לא שתישנא אותי כי היא ואח שלי היזדיינו או כי אח שלי דחה אותה כי אם הוא רצה אותה זה רק כדי להשכיב אותה והיא לא מבינה שאני דואגת לה היא נראית לי חברה אמיתית והיא באמת כזאת…לפחות אני מקווה.
____________________________________________________________________
פרק 6:
כל היום הייתי עם אליה, היא ממש נסיכה היא היכרה לי את החברה הכי טובה שלה ושהפכה להיות שלי ;) קוראים לה אליאן. ישלה שיער שחור פחם עיניים ירוקות אפורות מזה יפות גבוהה גוף קצת רבל ממש קצת מלא וזה בדיוק היופי היא ממש חמודה, גם איתה הייתי כל היום השיעור ניגמר וקיבלתי הודעה 'כפרה עלייך אני כבר בבית' מאביאל טוב שיהיה הבנות כבר גמרו כי היה לי תגבור כן אני סתומה אששששששששששש שיצאתי היתקשרו אליי "הלו"עניתי "חייםשלי"שמעתי את הקול של לירן "מה קורה אהבה שלי?"שאלתי אותו "הכל טוב מה איתך נסיכה?"שאל אותי "סבבוש"אמרתי לו "יש לך חברות חברים?מישהו עיצבן אותך?מישהו עשה משהו לא במקום?"הציף אותי בשאלות ובלחץ "כן לא ולא"אמרתי לו "איך קוראים להן אם זה הן ולא הם?"אמר "כן זה הן וקוראים להן אליה ואליאן"אמרתי לו "כוסיות?"שאל והרגשתי את החיוך שלו וצחקתי "תיצטרך לגלות"אמרתי לו "אין בעיה,טוב אהבה שלי אני מאחר לאימון ביי"אמר "ביי נסיך"אמרתי ניתקתי ובדיוק הגעתי הביתה פתחתי את הדלת וראיתי את אבי אם חברים בבריכה "אה חיים שלי"אמר "איך היה היום?הכרת חברות ברים?מישהו עיצבן אותך?מישהו עשה משהו לא במקום?"שאל מהר וכמובן גם הוא לבחץ ואני התחלתי לצחוק "מה מצחיק?"שאל מעוצבן "שאתה בול כמו לירן"אמרתי לו "שו לירן?"שאל "לירן כפרהעלייך"אמרתי לו "כבר הספקת לדבר איתו?"שאל והינהנתי הוא גיחך , וחזר להיתרכז בחברים שלו לקחתי כוס קולה ועליתי לחדר שלי ניכנסתי והיתיישבתי על המיטה וראיתי טלוויזיה.
~נקודת מבט רוי~
אחרי בצפר הלכנו לאביאל בואנה היתגעגעתי לחרא היינו שעה בבריכה עם הנרגילה והבירה.
לכתי לישורתים ושמעתי קול של בחורה מזה מוכר לא משנה. חזרתי לבנים היינו עוד שלוש שעות ואז כולם הלכו "יאללה גבר אתה ישן אצלי אז כנס להיתקלח,"אמר אבי "טוב נשמה עליתי למעלה ניכנסתי בל לדפוק לאמבטיה פתחתי את הווילון והייתה שמה ההיא מהיום היא מה רחיסתה את עצמה עם הווילון "אתה יודע דופקים לפני שניכנסים!"היא אמרה בעצבים וצחקתי "מה מצחיק אותך?"שאלה "לא יודע הסיטואציה הזאת מצחיקה אותי"אמרתי לה המשכתי לצחוק וגם היא צחקה איזה צחוק יפה בואנה מה נהיה ממני מדבר כמו כוסית "טוב אני מבינה שאתה רוצה להיתקלח אז עשה טובה ותביא לי את המגבת שעל הכיור"אמרה לי הלכתי הבאתי לה את המגבת היא שמה אותה עליה ויצאה . בואנה כוסית אש הורדתי את הבגדים וניכנסתי להיתקלח.
~נקודת מבט דני~
ניכנסתי להיתקלח הייתי כמה זמן חשבתי על היום הראשון שלי אחרי כמה זמן הייתי קרובה לסיום פיתאום ניפתח הווילון ראיתי את רוי הילד מהיום שהיתנגשתי בו פעם שנייה מהר הסתתי את הגוף שלי עם הווילון,"אתה יודע דופקים לפני שניכנסים!"אמרתי בעצבים והוא צחק איזה חוצפן "מה מצחיק אותך?"שאלתי "לא יודע הסיטואציה הזאת מצחיקה אותי"אמר והתחיל לצחוק טוב זה באמת מצחיק… והתחלתי לצחוק גם אני .
"טוב אני מבינה שאתה רוצה להיתקלח אז עשה טובה ותביא לי את המגבת שעל הכיור" אמרתי לו הוא הביא לי את המגבת שמתי אותה עליי שמתי לב שהוא בוהה בי גיחכתי לעצמי בלב, הלכתי לחדר שמתי פיג'מה הדלקתי מגן ניכנסתי מתחת לפוך ונירדמתי.


תגובות (4)

ממש יפה תמשיכי :)

05/10/2013 12:43

מהמם!!!!תמשיכי!!!

05/10/2013 13:56

תמישייכיי

06/10/2013 06:14

מושלם תמשייכיי
ואני חושבת שאת צריכה לעשות כל פעם סיפור אחד כי אנחנו מאבדים את הקשר… ועדות עותר פרקים

06/10/2013 08:03
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך