סוואגית סלינטור
3+ תגובות ממשיכה

הערס שהיתאהבתי בו פרק 7

סוואגית סלינטור 10/10/2013 1195 צפיות 7 תגובות
3+ תגובות ממשיכה

"טוב אני מבינה שאתה רוצה להיתקלח אז עשה טובה ותביא לי את המגבת שעל הכיור" אמרתי לו הוא הביא לי את המגבת שמתי אותה עליי שמתי לב שהוא בוהה בי גיחכתי לעצמי בלב, הלכתי לחדר שמתי פיג'מה הדלקתי מגן ניכנסתי מתחת לפוך ונירדמתי.
____________________________________________________________________
פרק 7:
קמתי בבוקר מהשעון המעורר שלי עם השיר אחת למיליון של ערן וקנין לא כיביתי את זה שיתנגן לי ברגע הלכתי ושטפתי פנים יצאתי מהמקלחת ושמתי חולצה שחורה של בצפר וי וסקיני ג'ינס לבן וגבוהה שמתי נעלי אולסטר גבוהות ושחורות שפריץ בושם דורדוראנט איילינר סידרתי את השיער השארתי אותה פזור והייתי מוכנה ירדתי למטה וראיתי את אבי ואת רוי "בוקר טוב"אמרתי להם ורוי היסתכל עליי למזלי אבי לא קלט "בוקר טוב יפה שלי"אמר אביאל ונתן לי נשיקה בראש פתחתי את המקרר ולקחתי שוקו יאק נס וואו שוקו רוי היסתכל עליי ועל השוקו "תגיד יש לך בעיה עם שוקו?"שאלתי אותו ואבי גיחך "לא סתם רגיל שאנשים שותים נס לא שוקו"אמר לי "אבל שוקו..שוקו מתוק"אמרתי לו בקול חמוד (קרדיט לנועה מהסיפור את אחת ויוחידה אהובה שלי מלכה סיפור מושלם) "אוקיי"אמר ואני צחקתי.
אחרי כמה זמן יצאנו לבצפר רוי ואבי דיברו בזמן שאני הייתי מעסוקה בפלפון שלי היתכתבתי עם לירן כל הדרך עד שלקחו לי את הטלפון "אולי תפסיקי לחפור ללירן"אמר לי אבי שהוא מחטט לי בפלפון "מזה?"שאל בעצתבים קצת "מזה מה?"שאלתי אותו בזמן שאני מנסה לקחת ממנו את הפלפון ורוי צוחק "למה חצי מהאנשי קשר שלך הם בנים?"שאל אותי "נו באמת "אמרתי "ידידים אבי"אמרתי שסוף סוף הצלחתי לקחת ממנו את הפלפון.
~נקודת מבט רוי~
הגענו לבצפר והלכנו למחששה כל החבר'ה היו שם "אהלן"אמרתי שהיתיישבתי עם אביאל "היי אחי"אמר מתן כשהוא יוצא ממאחורי עץ ואחריו בחורה שסוגרת כפתור במכנס "איך היה הזיון?"שאלתי אותה והוא צחק וחייך "פששש"אמרתי לו.
הייתי כל היום במחששה ואני מתכוון לזה אבל לא לירן אחרי שלוש שעות הוא חזר עם פנס בעין דם יורד מהשפה ומהגבה ועוד מלא סימנים "וואו מה קרה?"שאלתי אותו "הלכתי מכות עם נימרוד"אמר לי "למה?"שאלתי אותו "נישק את אחותי הבן זונה"אמר לי אוקיי אז אחותו באמת נושא רגיש אצלו "אווהו"אמרתי לו "איך גילית?"שאלתי אותו "הוא תפס את אחותי והכניס אותה לאיזה כיתה ואז הוא נישק אותה בניגוד לרצונה ואז ראיתי אותם"אמר לי ועלו לי העצבים ואני לא יודע למה כאילו אני רק הכרתי אותה ולמה שיהיה לי אכפת?… כי היא אחות של חבר רק זה היא אחות של חבר.
~נקודת מבט דניאל~
נגמר הישעור והלכתי במיסדרון פתאום מישהו תפס לי את היד הכניס אותי לאחת הכיתות הריקות והצמיד אותי לקיר . ניסיתי להישתחרר אב זה לא הצליח "את יודעת שאת כוסית ברמות"אמר לי ונישק אותי ניסיתי לדחוף אותו אבל לא הצלחתי הא נישק אותי בפראות ופדתי ממה שהולך לקרות פתאום אביאל ניכנס לכיתה והלך מכות עם הילד ואני הלכתי לקצה של הכיתה הוא הפסיק ללכת איתו מכות שהוא היתעלף מיד אבי אליי וחיבקתי אותו ובכיתי אליו "יפה שלי הכל בסדר עכשיו"אמר לי בשקט וליטף את ראשי ניגבתי את הדמעות והיסתכלתי אליו אם חיוך קטנטן ומאולף והוא חייך עליי את החיוך הגדול והיפה שלו ואז חייכתי חיוך גדול ואמיתי.
אחרי כמה דקות שלי בחיבוקו היתנתקתי "ממד תודה אביאל אני ילך לנוי" אמרתי לו ונתתי לו נשיקה על הלחי הוא קם עזר לי לקום והלכתי לנוי.


תגובות (7)

מושלםםם תמשיכייי

10/10/2013 07:38

מהממממם תמשיכי!!!!

10/10/2013 07:58

מושלם

10/10/2013 08:08

מקסים !!!תמשיכי !!

10/10/2013 08:33

מ-ד-ה-י-ם תמשיכייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!

10/10/2013 08:52

קוראת חדשה תמשיכייייייייי

10/10/2013 13:20

שלמותתתתת תמשיכי

10/10/2013 14:30
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך