סוואגית סלינטור
אוקיי בנות אחת משלושת הדמיות שכתבתי עד עכשיו מבחינת מראה ואופי זאת אני רק שאני הרבה יותר קטנה יש לכן עד סוף העונה לנחש תוכלו לבקש מה שאתן רוצות עם תנחשו (בגבול ההיגיון) ומצטערת על הפרק הקצר פשוט אני לא כוח לעשות יותר ארוך מחר אני יפצה אתכם לילה טוב LOVE YOU

הערס שהיתאהבתי בו פרק 8

אוקיי בנות אחת משלושת הדמיות שכתבתי עד עכשיו מבחינת מראה ואופי זאת אני רק שאני הרבה יותר קטנה יש לכן עד סוף העונה לנחש תוכלו לבקש מה שאתן רוצות עם תנחשו (בגבול ההיגיון) ומצטערת על הפרק הקצר פשוט אני לא כוח לעשות יותר ארוך מחר אני יפצה אתכם לילה טוב LOVE YOU

והיסתכלתי אליו אם חיוך קטנטן ומאולף והוא חייך עליי את החיוך הגדול והיפה שלו ואז חייכתי חיוך גדול ואמיתי.
אחרי כמה דקות שלי בחיבוקו היתנתקתי "ממד תודה אביאל אני ילך לנוי" אמרתי לו ונתתי לו נשיקה על הלחי הוא קם עזר לי לקום והלכתי לנוי.
___________________________________________________________________
פרק 8:
הלכתי לנוי והעיניים שלי עוד היו קצת אדומות שהגעתי עליה היא לא הייתה לבד הייתה איתה עוד ילדה "היי"אמרתי לה "אומייגד מה קרה?"שאלה אותי מיד שראתה את העיניים שלי "עזבי מי זאת?"שאלתי אותה וחייכתי אל הילדה "היי אני עדן וטורי"אמרה לי וחייכה עליי "דניאל בוזלגו אבל את יכולה לקרוא לי דני"אמרתי לה היא הייתה ילדה יפה היה לה שיער חום בהיר מתולתל גלי יפה עם קצת ממש קצת נפח מגיע עד קצת אחרי הכתפיים עיניים חומות עם נגיעות ירוק בהירות די גבוהה לא רזה ולא שמנה כזה סבבה שפתיים ורדרדות אדומות וגוף יפה .
"היי"אמרה לי "היי"אמרתי לה וצחקנו "זאת החברה השנייה הכי טובה שלי"אמרה נוי והוסיפה "אומייגד אנחנו נהיה שלישייה"אמרה בהיתרגשות ואנחנו צחקנו "אוקיי"אמרנו אני ועדן ביחד "נו ועכשיו מה קרה רואים שבכית"אמרה עדן והיא ונוי הושיבו אותי בינהן "אתן מכירות את נימרוד?"שאלתי אותם "כן"ענו "אז ככה הלכתי במיסדרון והוא תפס אותי והכניס אותי לאחת הכיתות הוא התחיל לנשק אותי ממש ואמר לי 'את יודעת שאת כוסית' ונישק אותי הוא נישק ונישק ניסיתי לדחוף אותו ממני אבל לא הצלחתי אבל למזלי אח שלי הגיע הרביץ לו עד שהוא היתעלף ואז בכיתי ואח שלי הרגיע אותי וחיבק אותי וזהו"אמרתצי להן "אח שלך נישמע ממש נסיך"אמרה נוי בחולמניות "איך קוראים לו?"שאלה עדן גם היא בחולמניות "אביאל"אמרתי להן "וואו"הן אמרו ונתתי לשתיהן מין כאפה כזאת בראש "Tת כל כך לא עשית את זה!!"צעקו עליי שתיהן ביחד ואני צחקתי,הןמ קמו והיתקרבו עליי קפצתי מעל הספסל לצד השני והתחלתי לברוח והן אחריי.
ברחנו עד למחששה וראיתי שם את אביאל "אבי תחביא אותי"אמרתי לו והיתכופפתי מאחוריו "ממי את בורחת אני יכסח אותו"אמר לי "מחברות שלי"אמרתי לו "למה?"הוא שאל "כי נתתי הן כאפה קטנה בראש כי הן עיצבנו אותי אז הן וצות להחזיר לי"אמרתי לו "הינה הן"אמרתי לו והיתכופפתי יותר והוא רק צחק "את לא טובה בלהיתחבא את יודעת "אמרה נוי "לא נורא "אמרתי לה וצחקנו "טוב נוותר לך בואי "אמרה "מביטחות"שאלתי "כן"הן ענו יצאתי והלכנו.


תגובות (1)

מהמם!!!!!!!!1תמשיכי!!!!!!!

10/10/2013 15:25
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך