סוואגית סלינטור
סורי על הפרק הקצר ועל השגיות אני מהפלפון

הערס שהיתאהבתי בו פרק 9

סורי על הפרק הקצר ועל השגיות אני מהפלפון

"את לא טובה בלהיתחבא את יודעת "אמרה נוי "לא נורא "אמרתי לה וצחקנו "טוב נוותר לך בואי "אמרה "מביטחות"שאלתי "כן"הן ענו יצאתי והלכנו.
____________________________________________________________________
העברתי את שאר היום בדיבור עם הבנות.
שהיום נגמר צילצל לי הטלפון 'האח הכי מושלם בעולםםםםםם ' "הלו"עניתי "יפהשלי זה בסדר שאני יחזור בערב?"שאל אותי "כן"אמרתי לו "תודה חיים ביי"אמר וניתקתי, אחרי כמה זמן הגעתי הביתה והטלפון שלי צילצל 'מירון' ידיד טוב שלי והחבר הכי טוב מפר שתיים של לירן… אני החברה הכי טובה שלו "הלו"עניתי "דני לירן בבית חולים הוא מר לי בלחץ "מה בית חולים?"שאלתי עוד יותק בלחץ "בתל השומר פגעה בו_"לו נתתי לו לגמור וניתקתי החלפתי לטייץ גופיית סבא אספתי את השיער בקוקו גבוהה הזמנתי מונית לקחתי ארנק אייפון וירדתי למטה.
אחרי כמה זמן הגעתי שילמתי מהר לנהג מונית ורצתי לקבלה "סליחה איפה נימצא לירן טורנטו?"שאלתי אותה "בטיפול נימרץ זה קומה שנייה"אמרה לי בחיוך אמרתי לה תודה ורצתי עליתי במעלית ורצתי לטיפול נימרץ ושם ראיתי את כל החברים של לירן ואת מירון "מירון מה קרה?"שאלתי אותו "הוא עבר תאונת דרכים פגעו בו עם רכב"הוא אמר לי "מה מצבו?"שאלתי "אני לא יודע חמישים אחוז שהוא ימות 25 % שהוא יחיה ולא יזכוק כלום ו25%שהוא יחיה כרגיל" אמר לי הייתי בשוק הוא לא יזכור כלום אפילו לא אותי את כל מה שעברנו…
אחרי כמה זמן יתא הרופא "מה איתו?" שאלתי "צר לי לי להודיע לכם אבל הוא… הוא מת " אמר הרופא.
הייתי בשוק נפלתי על הריצה ובכיתי מירון היתמבין כמה קשה לי…
רעליי וחיבק אותי חיבוק גדול שמבין את הבכי שעל החבר הכי טוב ,שלי , אחרי רבע שעה שאני עדיין בוכנ בחיסוקו צלצל לי הטלפון זה היה אביאל היתנתקתי מהחיבוק של מירון ועניתי "הלו" אמרתי בקול שבור "איפה את? מה .קרה?" שאל "לירן מת אבי" אמרתי ועוד פעם התחלי לבכו
"יפה שלי יפה,את?"הוא שאל "בבית החוליים תל השומר" אמרתי לו 'אני בא לקחת אותך"אמר לי וניתק. ואני משכתי לבכות על מירון.ה


תגובות (1)

וואו אהבתיי תמשיכי

16/10/2013 06:32
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך