מקווה שאהבתם :)
5 תגובות ממשיכה...

הערס שכבש אותי-פרק 5

19/08/2013 1483 צפיות 9 תגובות
מקווה שאהבתם :)
5 תגובות ממשיכה...

-מנקודת המבט של לירון-

היא אמרה לי לא!!לי!!!אף בחורה לא אומרת לי לא!!!!הילדה הזאת משגעת אותי!!!מה באמת יש לי ממנה?!טוב לא משנה…היה צלצול וכרגיל לא נכנסתי לכיתה…ישבתי מחוץ לכיתה שלה וחיכיתי שהיא תצא…פתאום נפתחה הדלת של הכיתה ומי אם לא רוני יצאה ממנה….התקדמתי אליה והצמדתי אותה לקיר…
רוני:"מה נראלך שאתה עושה?!?!עזוב אותי!!!1"
אני:"אף אחת לא אומרת לי לא הבנת אותי?!?!" ואז התקרבתי אליה יותר ויותר ונישקתי אותה…בהתחלה היא זרמה ואז דחפה אותי ממנה והעיפה אותי אחורה…
רוני:"מה נראלך שאתה מנשק אותי?!?!תגיד לי אתה בסדר בראש?!"צחקתי ואמרתי לה:"מה את רוצה את זאת שזרמת…תודי שנהנית…"
רוני:"טוב" היא חייכה "נהנתי מאוד…לתת לך בעיטה לב**** רוצה עוד אחת?"אמרה התקרבה אלי ונתנה לי בעיטה…"כוס אמא שלך!!!" צעקתי עליה..
היא:"תודה שנהנית" חייכה והלכה לשירותים…מה יהיה איתי?!?!מה יש לי ממנה?!?!

~חזרה לנקודת המבט של רוני~

נכנסתי לשיעור וכרגיל היה משעמם…כל השיעור הילד ההוא שבהה בי ואני החלפנו מבטים ואז ביקשתי לצאת לשירותים…יצא מהכיתה ואז מי אם לא הלירון הזה היה בחוץ…התקדמתי לשירותים והוא בא והצמיד אותי לקיר…
אני:"מה נראלך שאתה עושה?!?!עזוב אותי!!!!"צרחתי אליו….למרות שהריח שלו היה ממכר באופן מוזר והמגע שלו היה נעים…הוא אמר משו ולא כלכך שמתי לב התעסרתי יותר בשרירים שלו ובריח שלו…לא…לא…שיט שיט שיט זה לא קורה לי!!!רבאק עם הילד הזה הוא חייב לגרום לי להתאהב בו?!?!
חשבתי לעצמי ומשום מקום הוא פוט בא ודחף תלשון שלא לפה שלי!!!בהתחלה זרמתי…זה היה כיף אבל אז הבנתי עם מי אני מתנשקת ומיד העפתי אותי ממני…צרחתי עליו:"מה נראלך שאתה מנשק אותי?!?!תגיד לי אתה בסדר בראש?!?!"הוא צחק ואמר לי:"מה את רוצה את זאת שזרמן…תודי שנהנית…", 'ברור שנהניתי' חשבתי לעצמי ואז חייכתי ואמרתי:"טוב..נהניתי מאוד…לתת לך בעיטה לב****!!!רוצה עוד אחת?"
התקרבתי אליו והעפתי לו עוד בעיטה ואמרתי:"תודה שנהנית… הוא התקפל וצעק משו לא שהקשבתי הייתי עסוקה בזה שאני צריכה לשירותים והלכתי משם…


תגובות (9)

LOL LOL

חמוד,תמשיכי(:

19/08/2013 05:45

את פתוחה לביקורת?

19/08/2013 06:11

תמשיכי!!!

19/08/2013 06:13

יפהה,תמשיכייי

19/08/2013 06:15

חחחח תמשיכי (-:
נראלי אני יודעת מה הביקורת שלך..
שהיא סיפרה לנו אותו קטע משתי נקודות מבט אבל בקושי הוסיפה משהו אני צודקת ?
בכול מצב,
זו הביקורת שלי (:

19/08/2013 06:24

מהמממממממם תמשיכי!!!!!!!!!

19/08/2013 08:25

מושלם

19/08/2013 08:54

תמשיכי

19/08/2013 14:58

שילת(?) זו לא הביקורת , על דברים כאלו לא מבקרים… אם הכותבת תירצה אניא בקר אם לא אז לא :P

20/08/2013 13:44
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך