מקווה שבסדר :) ולבנות ששאלו אני פתוחה לביקורת רק אל תהיו רעות כי אני חדשה בתחום...
6 תגובות וממשיכה...

הערס שכבש אותי -פרק 6

19/08/2013 1382 צפיות 9 תגובות
מקווה שבסדר :) ולבנות ששאלו אני פתוחה לביקורת רק אל תהיו רעות כי אני חדשה בתחום...
6 תגובות וממשיכה...

חזרתי מבית ספר אחרי יום מתיש מאוד…המורה חפרה וחפרה וחפרה…למי יש כוח להקשיב?הלכתי הביתה ובדרך לא תנחשו את מי ראיתי…לירון כמובן…עם איזה זונה אחת בלונדינית על עקבים ומכנס דפוקאותי למה לא? בואי ותסתובבי בתחתונים וזהו…לא משנה…התקדמתי לכיוון הבית ואז לירון קלט אותי וכמובן שהם התחילו להתמזמז…'זונה'חשבתי לעצמי…המשכתי ללכת ושוב מבטי עצר עליהם מתנשקים והייתה לי מין צביטה בלב…מוזר…הגעתי הביתה אכלתי ועליתי לחדר פתחתי תמחשב ונכנסתי לפייסבוק וקיבלתי הודעה הילד הזה שבהה בי אז בשיעור…הוא:"היי"
אני:"היי" שיחה מלאת אקשן…הוא:"את חמודה את יודעת?"
אני:"כן תודה אומרים לי הרבה :)"
הוא:"טוב אני צריך ללכת…ביי…"
אני:"ביי" איזה חוצפן!!אני שונאת שעושים את זה שמתחילים שיחה ואחרי שניה אומרים ביי…סגרתי תמחשב ונשכבתי על המיטה והתחלתי לדמיין אותי ואת לירון מתנשקים והולכים לים ביחד…לא.לא.לא שוב למה לעזעזל אני מכל הבנות בעולם צריכה להתאהב בו?!?!הייתי צריכה לנקות את הראש אז נכנסתי למקלחת וראיתי שכבר שש וחצי…ירדתי לאכול ארוחת ערב ואז מאי התקשרה אלי….אני:"היי יפה מה קורה?" מאי:"סבבה מה איתך?" אני:"בסדר…"
מאי:"שומעת?כולם נפגשים היום באיזה פארק ואת באה גם…"
אני:"לא יודעת אני ירגיש לא שייכת ולא בא לי להידחף…"
מאי:"את לא נדחפת אם אני הזמנתי אותך…"
אני:"טוב אני יבוא…"
מאי:"סבבה תהיי מוכנה בעשר אני באה לאסוף אותך ונלך…"
אני:"טוב…"
מאי:"ביי יפה שלי"
אני:"ביי חיים שלי"
התחלתי להתארגן לקחתי ג'ינס גבוה וגופיה לבנה עם קשקושים…מסקרה וליפגלוס בקטנה והייתי מוכנה ברבע לעשר…היה צלצול בדלת וירדתי לפתוח 'בטח זאת מאי' חשבתי לעצמי…


תגובות (9)

תמשיכייי דחופפ!!!

19/08/2013 16:00

אם את כותבת סיפור, לפחות שיהיה מקורי (:

19/08/2013 16:21

זה מקורי לא קראתי דומה לזה ובסוף כולם דומים הוכן שוה

19/08/2013 17:21

מהממממממם תמשיכי!!!!!

19/08/2013 22:11

יפהההה

20/08/2013 01:26

חדש אני התגובה השישיתתתת !!!

20/08/2013 03:38

תמשיכי!!! ואני חושבת שכדי שלא תעשי ששני דמויות מדברות באותה שורה, רק עם דמות אחת מוסיפה משהו הנה דוגמא:
״היי מה קורה?״ רועי הצטרף לשיחה והתיישב ליידי, למה?
״בסדר מה איתך?״ נעמה ענתה לו בחיוך רחב, למה היא מחייכת ככה? מה קורה פה?

לכל דמות שורה אחרת וגם להוסיף את המחשבה של הדמות המספרת על מה שקורה וזה סתם קטע קצר לא חלק משום דבר שקראתי או כתבתי אז אם זה נותן לך השראה לאיזה סיפור או שאת רוצה לפתח את זה בכיף אני נותנת לך את הזכות המלאה :)

20/08/2013 03:57

המשך

21/08/2013 15:35

המשך

12/09/2013 13:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך