בהמשך אתם תדעו מי זה והכל הולך להיות ממש מעניין.....
כריסטין - כיתה ט',בת 15 , שיער שחור עיניים כחולות
ניקול-כיתה ט',בת 15,שיער בלונדיני עיניים חומות

הערפד שלי – פרק ראשון

26/05/2013 939 צפיות 5 תגובות
בהמשך אתם תדעו מי זה והכל הולך להיות ממש מעניין.....
כריסטין - כיתה ט',בת 15 , שיער שחור עיניים כחולות
ניקול-כיתה ט',בת 15,שיער בלונדיני עיניים חומות

נקודת המבט של כריסטין:
עוד יום אפור ומשעמם בבית הספר.עוד פעם הצקות מבריונים שבטח יגידו שאני מכוערת מטורללת חסרת חברים.עוד פעם שגרה.זה כל כך משעמם,אבל פשוט אין דרך אחרת לחיות….הרי ככה זה החיים לא? לפחות יש לי את ניקול שתמיד עוזרת לי,למרות שהיא לא עוברת התעללויות בבית הספר ואני כן.
"כריסטין מה זה המחשבות האלה עכשיו?!" אני אומרת לעצמי ומנסה לשכנע את אמי קרלה ללא הצלחה לקחת אותי לבית הספר,כיוון שהיא ממש "ממהרת לעבודה". נו באמת!!
אני הולכת לי ברגל לבית הספר,ופתאום אני רואה חבורה של בריונים מתקדמים לעברי.
האחד אומר לי : "מה את עושה פה חתיכת מכוערת שמנה?! עופי מהבית ספר הזה כבר!!"
זה מאט,אחד מהבריונים של השכבה.הוא התנהג אליי ככה מההתחלה ואני אפילו לא יודעת למה. כל הבנות אוהבות אותו,אפילו ניקול,ואני ממש לא מבינה מה יש להן להתאהב ביצור דוחה שכזה!!!
ואז כל שאר הבריונים התחילו לקלל אותי ואז עוד בריון (שקוראים לו ג'ורדן) התחיל להרביץ לי.אולי קיללו אותי בקללות כמו "שמנה,מכוערת,**נה" אבל מעולם לא הרימו עליי יד בבית הספר . התחלתי לבכות וכולם התחילו לעודד אותו בצרחות עידוד של : "ג'ורדן,ג'ורדן!" או "תכסח את הקופה הזאת,שתעוף כבר מבית הספר!!!"
אבל אז בא מישהו שאמר : "תעזבו אותה!"
לא ידעתי מי זה אבל ממש הודיתי לו באותו רגע…..


תגובות (5)

יאוווווו איזה יפהההההה פליזוווש תמשיכייייי

26/05/2013 09:29

תודה רבה:) אני ימשיך מחר:)

26/05/2013 09:33

ואוו את חייבת להמשיך זה נשמע מעניין מאוד
מחכה להמשך…..
אוהבת שרית

26/05/2013 10:03

תמשיכי

26/05/2013 10:11

המחמאות שלכן עשו לי את היום :) אני ממשיכה מחר:)

26/05/2013 12:32
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך