מקווה שאהבתם! אם דרוש שיפור , אשמח לקבל עצה (בנעימות כמובן ולא בצורה גועלית) :) ומי שרוצה יותר פירוט על קלייר או על כל אחת מהדמויות עד עכשיו (וכמובן שיצטרפו עוד) אז שתגיד לי :)

הערפד שלי – פרק שלישי

27/05/2013 712 צפיות 5 תגובות
מקווה שאהבתם! אם דרוש שיפור , אשמח לקבל עצה (בנעימות כמובן ולא בצורה גועלית) :) ומי שרוצה יותר פירוט על קלייר או על כל אחת מהדמויות עד עכשיו (וכמובן שיצטרפו עוד) אז שתגיד לי :)

נקודת המבט של מארק (יום לפני) :

הסתובבתי במסדרונות בית הספר שאני הולך להיות בו . אמא שלי מכריחה אותי ללכת לבית הספר הזה כדי שאני אלמד מיומנויות של בני אנוש והיא גם רוצה לשדך אותי לאיזה ערפדית אחת בבית הספר הזה שקוראים לה קלייר . קלייר באה ממעמד גבוה כמו שלי (קצת פחות אבל עדיין) וההורים שלה שולטים על תעשיית הדם של עולם הערפדים . אבל ההורים שלי שולטים על כל עולם הערפדים . אולי אני הולך להיות בבית הספר הזה , אבל אני ממש לא הולך להתחתן עם מישהי שאני לא רוצה להיות איתה!! אז אני ממשיך להסתובב במסדרונות בית הספר , עד שאני רואה מישהו בריון מרביץ לאיזה ילדה . אז את זה אמא שלי רוצה שאני אלמד ?! הגעתי לשם , וראיתי אותה מגנה על גופה עם התיק שלה . אז כדי לעצור את הזוועה הזאת , אמרתי לאותו בחור : "תעזוב אותה!" בצורה הכי מאיימת שיכולה להיות . פתאום כולם ברחו כאילו אני הולך להרוג אותם או משהו כזה , למרות שאם הם היו נשארים במקום באמת הייתי הורג אחד מהם . למרות שאני דון ז'ואן שאוהב בחורות , הייתי חייב לברוח כיוון שסיימתי לראות את בית הספר . ראיתי שהיא רצה אחריי כי היא בטח רצתה להודות לי , אבל הייתי חייב לברוח כי אני בסך הכל רוצה להכיר את בית הספר , לא להיות עם בנות בכיתה ט' . אולי פה אני בכיתה ט' , אבל את האמת אני בן 19 שעוד כמה חודשים ישלוט על כל עולם הערפדים . אולי היא רצה מהר , אבל אני רצתי מהר יותר ממנה . הצלחתי לברוח . עכשיו אני רק צריך לחזור לביתי ולהתארגן למחר .

יום למחרת (עדיין נקודת המבט של מארק) :

הגעתי לבית הספר . אמרו לי שאני אהיה כיתה ט'3. אז הגעתי לכיתה ושמעתי צעקות מהתלמידים ומהמורה עד שהיא אמרה לי : "מארק , תיכנס בבקשה." נכנסתי וראיתי את הילדה שהצלתי . כל הבנים הסתכלו עליי בפחד וכל הבנות הסתכלו עליי בהתלהבות . אני כבר רגיל לזה מגיל קטן , ככה שזה לא ממש משנה לי משהו . אבל זה הרגיש כאילו רק אני והיא נמצאים בכיתה . ראיתי אותה בצורת אור יותר מובהקת : שיער שחור גלי , עיניים כחולות אפורות , עור בהיר ושפתיים עבות . ממנה אני חייב טובה . הרי אני לא רוצה להתחתן עם קלייר , ואם אמא שלי תדע שיש לי חברה , אז היא תעזוב אותי בשקט . אני חייב שהיא תסכים . אם אני רוצה להמשיך לבלות עם בחורות ואלכוהול , אני חייב אותה בשביל זה . אני בטוח שלא תהיה לה בעיה ….. או שכן??


תגובות (5)

תמשיכיייייייייייי

27/05/2013 11:24

תצטרפי אותי כאחותו הקטנה שם אשלי
גיל 16 לא לומדת בבצפר
גם היא אמורה להשתדך למישהו ערמומית חמודה מתוקה בלונדינית שיער עד התחת
עיניים כמו של מארק היא משתדכת למישהו שהיא רצתה אוהבת חשוף שורטים וכו
ומארק לא אוהב שהיא ככה בכל זאת אחותו

27/05/2013 11:28

סבבה :) בפרקים הבאים אני אצרף אותה לסיפור :)

27/05/2013 12:23

יואווווווו מדהים תמשיכיייייי

27/05/2013 22:25

ושני , אני אעשה את הדמות הזאת אבל אני כן אשנה בה כמה דברים כדי שהעלילה תתפתח….

28/05/2013 07:09
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך