♥ Dandi ♥
אז..? חושבות שאליס באמת מקנאה? היא תתגבר על זה? תודה לsahar_love_live_smile שעזרה עם רעיונות הפרק! ♥♥ חובה לקרוא את הסיפור הנדיר שלה! סיפורי ערסים-אביאל ודני :) (עם כבר יותר משלושים פרקים יא מןןןן!!) ~מאוהבת בכן וערב טוב ♥~

הפחד להתאהב 2 – פרק 13 – מוקדש לסהר הנסיכה ♥♥ (sahar_love_live_smile)

♥ Dandi ♥ 14/10/2014 979 צפיות 2 תגובות
אז..? חושבות שאליס באמת מקנאה? היא תתגבר על זה? תודה לsahar_love_live_smile שעזרה עם רעיונות הפרק! ♥♥ חובה לקרוא את הסיפור הנדיר שלה! סיפורי ערסים-אביאל ודני :) (עם כבר יותר משלושים פרקים יא מןןןן!!) ~מאוהבת בכן וערב טוב ♥~

"יפה לך!" חייכתי בהתלהבות מזויפת. היה לי קשה לשמוע שסטיבן יוצא עם סנדי.
"יואו איך ידעתי שתפרגני לי כמו תמיד!" היא חיבקה אותי.
~
"ארוחת ערב!" שמעתי את הקול של סנדי מהמטבח, וקמתי בכבדות לארוחה.
"טה דה!" היא הושיטה את ידיה לשולחן שבסלון וראיתי מלא סירים מלאים באוכל.
"איך? אני וסטיבן הכנו ביחד!"
"מעולה…" מילמלתי בחיוך מזויף.
התיישבתי ליד זאק והתחלתי לאכול בשקט.
~
"אליס?" ג'ולי לפתע קטעה את השתיקה שלי. "את בסדר? למה את שקטה פתאום?"
"אני שקטה?" צחקתי צחוק מזויף "לא שמתי לב.." אמרתי ונתקע לי אורז בגרון והתחלתי להשתעל. זאק דפק לי בעדינות על הגב, ונהיה לי יותר טוב.
"תודה מאמי." חייכתי והתנשפתי.
~
ישבתי בסלון וראיתי טלוויזיה עם ג'ולי וזאק, ולפתע סנדי יצאה מאזור חדרי השינה אלינו, בשמלת ערב שחורה עד הברכיים בערך ושאלה "איך אני נראית?"
"יפה.." ג'ולי מילמלה באי הבנה. "רק לאן את הולכת ככה?"
"לדייט." היא חייכה וידעתי שאם היא תמשיך לדבר אני אשבר, אז הלכתי למרפסת.

-נקודת מבט סטיבן-
קצת לא נעים לי מאליס. אבל אם היא המשיכה הלאה ועוד מולי, גם לי מותר.
"איזה יפה את." חייכתי אל סנדי.
"אתה יותר." היא צחקה.
"לא את!" צחקתי.
"לא אתה!" היא החזירה לי.
"אהמ אהמ!" ג'ולי קטעה את הצחוקים שלנו "תעשו את זה בחוץ. הכול פה נהיה דביק בגללכם." היא כיוונה את אצבעה לכיוון הדלת.
"בסדר.." הסמקנו ויצאנו מהדירה.

-נקודת מבט אליס-
"מה קורה?" ג'ולי נכנסה למרפסת וסגרה את הדלת.
"מה קורה?" חזרתי על השאלה שלה.
"למה רצת למרפסת פתאום כשסנדי יצאה?" היא שאלה בקול רגוע ואנחה.
"סתם ככה." משכתי בכתפיי. "היה לי חם פתאום."
"את בטוחה?" היא שאלה בקול מודאג.
באותו רגע רציתי לקפוץ על ג'ולי, שהיא תחבק אותי, ואני אבכה בתוך זרועותיה, ולהגיד 'כואב לי כל כך בלב!'
"אליס?" היא קטעה את מחשבותיי "לאן ברחת?"
"אני פה, כן." ניערתי מעט את ראשי.
~
-נקודת מבט סנדי-
"אני מופתעת מזה שאתה יודע איפה יש פה מסעדות באזור." צחקקתי.
"יש לי קשרים." הוא אמר בציניות וקרץ לי.
~
"וואי איזה חמוד אתה!" חייכתי אליו כשהוא הזמין לנו שולחן על מקום בגשר של אגם ברבורים.
"השקעתי הפעם, בכל זאת.. בחורה מיוחדת, מקום מיוחד."
הרגשתי שמחה כל כך, כי סוף סוף לכמעט כולנו יש חברים וחברות! אבל פחדתי. פחדתי באותו רגע שסיפרתי לאליס עליי ועל סטיבן. חשבתי שהיא תרוץ משם, ותבכה. אבל זה לא ככה. כי היא התבגרה.
–פלאשבק–
"אני וסטיבן ביחד." שחררתי את זה.
"יפה לך!" היא התלהבה להפתעתי.
"יואו איך ידעתי שתפרגני לי כמו תמיד!" קפצתי עליה בחיבוק.
–סוף פלאשבק–

(תשמעו חלש ^^)

-נקודת מבט אליס-
הרגשתי כל כך עייפה, אז הלכתי לישון בערסל. שכבתי והסתכלתי בכוכבים בשמיים, וירדו לי דמעות מהעיניים. הרגשתי שאני כל כך עייפה, ולא יכולתי לישון.

-נקודת מבט סילבר-
נשכבתי במיטה, וחשבתי על מה שקרה בקולנוע..
–פלאשבק–
"איך הסרט בינתי.."
"למי בא מיץ? אני וזאק נלך להביא." אליס קטעה אותי, ויצאה במהירות עם זאק מהאולם.
–סוף פלאשבק–

אולי היא כן אוהבת אותי? אולי היא רוצה משהו ומפחדת? יש כל כך הרבה סיבות, כל כך הרבה סיבות לחשוב עליהן. הבחורה הזאת תגרום בסוף ללב שלי להשתגע.
"אחי.." ג'ייק קטע את מחשבותיי "מה יש לך?"
"כלום. אני פשוט עייף." מילמלתי.
"עייף ובוהה בתקרה?" הוא שאל בקול של 'אתה מוזר..'
"טוב עזוב אותי, ולך לישון." מילמלתי בכעס, והפנתי את מבטי, לקיר שהמיטה שלי צמודה אליו.

-נקודת מבט זאק-
למה היא ברחה היום למרפסת כשהיא שמעה שסנדי יוצאת לסטיבן? יש כל כך הרבה סיבות לחשוב עליהן. אני מפחד לחשוב על האפשרת הכי גרועה. שהיא לא אוהבת אותי..
לדעתי אני סתם מתחרפן. שינה טובה תעזור. כיביתי את המנורה, והתכסיתי בשמיכה, עד הראש.


תגובות (2)

אליס וזאק חמודים ביחד חסר לך ואת מפרידה ביניהם!
פרק מהמם ממש אהבתי.
תמשיכי דחוףף

14/10/2014 20:58

יווואו נסיכה שלי איזה פרק מדהים יצא לך :)
שמחה שעזרתי לך… וואי באמת יצא פרק נדיר
גאה בך <3
תודה על ההקדשה ועל הסיפור ^^
תמשייכי הכי מהר שאת יכולה..
דברי איתי אם את צריכה עזרה …:)

14/10/2014 21:04
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך