מישהי מיוחדת
תודה למי שהגיבה..:)
היום פרק כפול סתם כי היה לי אתמול יום קשה..
מפה יתחיל להיות יותר מענין 3 תגובות וממשיכה.....

הפיתרון לאהוב:) פרק 3+4

מישהי מיוחדת 28/01/2014 912 צפיות 2 תגובות
תודה למי שהגיבה..:)
היום פרק כפול סתם כי היה לי אתמול יום קשה..
מפה יתחיל להיות יותר מענין 3 תגובות וממשיכה.....

אחרי שגמרנו אתת הקטע והבנים מיצו את הפוזות לשרירים,זאת אומרת את התרגילים,המורים נתנו לנו לשחק יחד ובחרנו לשחק מחניים.
החתיך שלי נעמד לידי ואמר לי "תרגיעי לחץ קוראים לי נדב.."
לא הבנתי מה הוא רוצה ואז הוא אמר "לא הסתרתי כלום המורה הקריאה את השם שלך 3 פעמים כשחלמת. וחוץ מזה,עכשיו גם את יודעת את השם שלי" חייכתי חיוך משועשע ואמרתי לו "הבנתי ואני מאוד רגועה",הוא עשה פרצוף משועשע גם והרים גבה "בסדר ,בסדר " ואני קיוויתי שלא נהיה אחד מול השנייה כי אני לא אוכל לעמוד מולו ואני יפסל..
המורים בחרו שתי ראשי קבוצה עידו וריאן(הספורטאי של הכיתה,מקובל, נבחרת פוטבול שמסתבר שיש גם בארץ…).עידו התחיל ובחר את אליה ובתגובה ראין בחר בגיני מלכת הכיתה,מקובלת או משהו כזה.
אליה בחרה בדניאל,בריאן(הוא לא נתן לגיני לבחור בטענה שהיא לא מבינה אבל…) בחר בשחר(החבר הכי טוב שלו) ,אחריו דניאל בחר בי,-אלינור קלטה את המבטים של שחר והבינה שהוא רוצה אותי(אני לא הבנתי את זה ד"א) וסימנה לדני שהסתכל על שחר וישר בחר בי.אז שחר בחר בעדן(הBFFשל גיני) אני בנדב(שחייך אלי חיוך ערמומי-מעצבן) והוא בבר וכן הלאה..
גם אלינור ורועי(שכמעט ולא היה,לולא תחבולת הקרסול) היו בקבוצה שלנו והתחלנו את המשחק.
עמדתי ליד נדב ולפני שהמשחק התחיל הוא הסתכל עלי מתוסכל וציני "דווקא את איתי את תחרפני אותי,לחץ.." חייכתי "אל תדאג אני גמרתי להיום תסתכל על חצי הכוס המלאה".
הייתה שריקה, הוא חייך "טוב את העצבים שלך..ויש הרבה,את תוצאי עליהם ולא עלי" אמר תוך כדי שהוא תופס את הכדור שבא לפנינו וזורק בחוזקה(מוציא את עדן מהמשחק..יאי). "היייייי" אמרתי לו בקול נעלב עושה חצי גשר כדי להתחמק מהכדור, ורואה שבר הוציאה את ירדן ודנה(עוד חברה של גייני),"יפה(על ההתחמקות),טוב תרגיעי…זהירות כדור.."עצר את עצמו ותפס את הכדור שכמעט פגע בי מעוצבן וזרק בחוזקה מפסיל את ראיין שזרק אותו,"טוב את השיחה הזו נמשיך אחר כך" אמר מעוצבן ולחוץ קצת(באופן מפתיע) אחרי שהתחמק מהכדור שזרק שחר וכמעט פגע בו..
תוך פחות משבע דקות אני,נדב וגם בר ודניאל קצת, הפסלנו את כל הקבוצה השנייה אחד אחרי השני חוץ משחר,אלה,יעל,נוי(ידידות טובות שלו ושל גיני)וגיא משם התחיל החלק המעניין והכיפי במשחק..ראין ושחר היו השחקנים הכי טובים בקבוצה שלהם, ראין לא התקרב אפילו ליכולות של עידו ודניאל ושלא נדבר על נדב שהוציא אותו מעצבים(מעניין למה..) לשחר היה משהו לא מובן כלפי נדב וכלפי וזה מה שהשאיר אותו במשחק.גם גייני הייתה טובה אבל היא, היא קרצה לדניאל והחברות שלה לרועי(שיחד עם המשחק של קרסול פצוע הצליח להתחמק בצורה לא רעה) אז בר הפסיקה את זה בוואחד זריקה(לא מתעסקים אם בר כשהיא עצבנית).
המשכנו לשחק עד שנשארנו רק שמונה(השמינייה שלי) אף אחד לא ניפסל(מהשמינייה רק מעין ,בן,וליאן ילדים שצירפו לנו) ורועי הפצוע התחמק באלגנטיות מזליסטית עד שהכדור כמעט פגע בבר. נדב הציל אותה ועידו תפס את הכדור שעף גבוה(והציל את שניהם) וזרק לדניאל רועי שהתעצבן מהמהלך האחרון הסתכל על דניאל ונדב ואחר כך הביט בעידו אחרי ששלושת סימנו לו משהו לא מובן הוא תפס את הכדור אחרי התחמקות אלגנטית של דניאל וגשר של אלינור וחשף את הקלף הסודי..הוא.. בגלל ההפתעה הוא הצליח להפסיל את צמד גיני-יעל ונוי ובעזרת דניאל גם את גיא שניסה להציל אותם..
שחר שהתעצבן ממש זרק זריקה שתפסה אותנו לא מוכנים ואחרי שלא הצליח לפגוע במטרה כי מה לעשות זה היה נדב..הפסיל את דניאל שהיה באמצע דו שייח מודאג עם אלינור שקיבלה סחרחורת ועידו שהתווכח בדיוק עם אליה שישבה בחוץ כי נפסלה לפני כן מהזריקה של אלה(דווקא חמודה).
אחרי כמה דקות אלינור יצאה בגלל כאב הראש ובר ואלה הפסילו אחת את השנייה(אל תשאלו אותי איך) כי נמאס להן מהמשחק, מה שאומר שנשארנו אני,נדב ורועי נגד שחר אחרי שלא הצלחנו להתקדם במשחק אחרי כמעט עשרים דקות של משחק מקצועי(היה לנו שיעור כפול בגלל ביטול ועשו שם משהו..?) שחר הסתכל על נדב ועלי שנינו מחייכים אחרי עוד דו שיח משעשע(אבל עדין נדב היה אדיש),הוא חייך לא הבנתי את פשר החיוך עד שריאתי כדור פוגע ברועי בחוזקה(אחרי ששוב פספס את נדב) בין הברך לשוק.רועי נפל על הרצפה כשהקרסול שלו התחיל להתנפח..
נדב הסתכל על המבט המזועזע שלי ועל המבט המעצבן של שחר ובאינסטינקט של שנייה קופץ קדימה תופס את הכדור ומסתכל על שחר עצבני(זה היה מוזר לראות את מלך האדישות ככה) הסתכלתי על נדב והבנתי מה הוא עומד לעשות.נדב לא.." אחזתי לו ביד משוכת אותי אלי "תירגע תסתכל לכיוון של בר" טעות היא הייתה על סף דמעות"לא של עידו ותביא לי את הכדור" נדב הסתכל עלי עצבני קצת פחות "תסמוך עלי" אמרתי לקחתי את הכדור וזרקתי בדיוק ישר ל..חבילה של שחר שלמרות שהוא התפתל מכאבים היה לו מין חצי חיוך מוזר כזה כלפי..
כולם צחקו והמורה אמרה (המורה היה בחדר ליד לרגע)בחיוך ותנודת לא בראש כלפי שניצחנו (אני יותר מדי בולטת היום)..
התיישבנו בצד כמה דקות נחנו בזמן שמורה דיברה קצת,נדב התיישב לידי אחרי שנתן כפה לרועי ווידא שהוא בסדר(וכמובן נתן סתירה לעידו,וואחד סתריה שמעו את הצילצול שלב בכל האולם נראה לי)..
"יפה לך לחץ..הזריקה זה היה מדויק" הוא צחק ואני הצטרפתי "זה הגיע לו" הוספתי אחרי שתיקה קצרה הוא שאל תוהה" תגידי אשלי איך ידעת מה אני עומד לעשות מקודם.."הוא הנמיך את הקול "אף אחד אף פעם לא מצליח.."
גיחכתי ועניתי בחיוך קטן "אני לא יודעת אני מכירה אותך פחות מיום ואני כבר קולטת אותך(וגם את החברים שלו בעצם) מצוין ,בתכלס אני מרגישה כאליו עשיתי עליך דוקטורט.." אמרתי במבט מבולבל וציני קצת. הוא צחק "חתיכת דוקטורט,אני חייב להגיד..למרות שהכול היה שווה את הפרצוף של גיני כשהכדור פגע בה והרס לה את האיפור.."הוא צחק יותר "מה איך לא ראיתי את זה."רטנתי כמו ילדה קטנה וצחקתי ,המשכנו לצחוק בכמה דקות האלו עד שהמורה שיחררה אותנו להתכונן לשיעור הבא נדב עזר לי לקום ורצתי עם בר ואלי ללוקרים..


תגובות (2)

מושלםםם, תמשיכייי

28/01/2014 14:57

תמשיכיייי זה מושלםםםם

29/01/2014 09:28
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך