almog303002
מקווה שאהבתן <3
תגובות ואני ממשיכה

הפכים נמשכים-פרק 5

almog303002 07/12/2013 1245 צפיות 12 תגובות
מקווה שאהבתן <3
תגובות ואני ממשיכה

אני ממש מצטערת שלא העלתי פרק הרבה זמן אבל הפרק הזה יפצה,אני מבטיחה ;)

מנקודת מבט של אנה
אתמול עוד הפעם קיבלתי מכות מסבתא שלי,היא התעצבנה עליי על זה שלא הבאתי לה כסף..
אבל..יש לי עכשיו את בן,אני לא יכולה ללכת ולבגוד בו,אני באמת אוהבת אותו!!,אבל מצד שני אני גם לא יכולה לבקש ממנו כסף או משהו..,אני לא רוצה שידע מה עובר עליי!!
הלכתי לבית ספר,ובן לא היה,אין לי אף אחד חוץ מבן ושקד,והיחידי שיודע על סבתא שלי זה שקד,לכן כל פעם שעשינו את זה הוא היה נותן לי אלף שקל,הוא אמר שהוא היה נותן לי גם בלי זה,אבל אז אני באמת רציתי את זה…,אני לא יודעת למה
הלכתי למחששה,ואחות של בן,אלינור הייתה שם עם מור
איך שהתקרבתי לשם הם קמו והלכו,התיישבתי שם,והתחלתי לבכות,כולי סימנים כחולים,אני כבר לא יודעת מה לעשות אין לי למי ללכת.. ישבתי שם ושקד עבר לידי הסתכל עליי דפק לי מבט עצבני והמשיך בדרכו,יופי עכשיו לא רק שבן לא כאן אלא שגם שקד נגדי עכשיו,לא עשיתי שום דבר חוץ מלמצוא לעצמי מישהו שאני באמת אוהבת ולא רק בשביל סטוץ קבוע..
ישבתי במחששה,הייתי לבד ופתאום התחלתי לבכות ראיתי שאף אחד לא שם בשביל לראות אותי אז הרשתי לעצמי קצת להתפרק..

מנקודת מבט של אלינור
"גברת חיים תקומי!!" צעקה עליי המורה,הזונה הזאת הרגה אותי!!
"מה את רוצה??,הבהלת אותי רצח!!"צעקתי
"אלינור,צאי מהכיתה!!!" כלכך שמחתי
הלכתי למחששה ופתאום קלטתי את אנה הזונה הזאת יושבת שם,הרסה לי את היום..
התקרבתי עוד קצת וקלטתי אותה בוכה,בחיים שלי לא ראיתי אותה בוכה!!
התקדמתי אליה ואיך שהיא קלטה אותי היא נגבה את העיניים כאילו כלום לא קרה,עד כמה שאני שונאת אותה,אני יודעת שאם היא בכתה אז כנראה קרה משהו נורא..
"מה קרה?" שאלתי את אנה
"כלום" ענתה באדישות כאילו לא בכתה הרגע..
"אל תעבדי עליי!!,ראיתי אותך מקודם בוכה!!" העלתי את הטון,אין לי כח לכל המשחקים האלה..
"נו תגידי!!" צרחתי עליה,אני אפילו לא יודעת למה אבל היא פתאום ממש עניינה אותי,הרגשתי שקרה משהו..,וגם לוודא טוב טוב שהיא לא תפגע באח שלי,נראלי שהוא באמת אוהב אותה!!
"די כבר תפסיקי!!,אני לא בובה שלך או זונה שלך שתצרחי עליי ככה!!" היא צעקה והדמעות פשוט פרצו לה,איכשהוא הבנתי אותה..,ודי נדהמתי ממה שיצא ממנה עכשיו..
"טוב,רק טעני לי על משהו אחד" אמרתי הייתי חייבת לדעת
"אוקיי" ענתה
"את באמת אוהבת את בן?" הייתי חייבת לשאוך,זה הדבר היחידי שרציתי לשאול אותה מהרגע שהם ביחד!!
"את לא מבינה עד כמה" אמרה וראו איך העיניים שלה זהרו
"אם אני אספר לך את הסיפור,את מבטיחה שלא תגלי לאף אחד?" שאלה וראו איך הנצוצות שהיו נהפכו לדמעות קטנות
"כן" אמרתי "מבטיחה" הוספתי,הרגשתי שהיא לא סמכה עליי,וניסיתי לשדר לה כמה שאפשר שהיא יכולה לסמוך עליי,לא יודעת למה הרגשתי שאני דואגת לה!!
"יש לי סיבה לזה שאני זונה,אני לא זונה מרצוני.." היא אמרה ואני הייתי בשוק,זה פשוט נראה כאילו היא באמת אוהבת את זה..,כאילו ככה היא רצתה ולא הכריחו אותה..
"ההורים שלי מתו מתאונת דרכים" אמרה "אני חייה עכשיו עם סבתא שלי,והיא מכה אותי וכל פעם שאני חוזרת בלי כסף הביתה היא מרביצה לי וכועסת עליי,בשבילה אני כאילו לא מהדם שלה,אני פשוט צריכה להיות זונה שמרוויחה כסף בשביל שהיא תחייה,ועד עכשיו זה לא כלכך הפריע לי פשוט השלמתי עם זה,אבל ברגע שהתנשקתי עם בן,התאהבתי,אני לא יודעת איך להסביר את זה,וסיפרתי את זה לסבתא שלי חשבתי שהיא תבין,אבל זה רק עצבן אותה עוד יותר והיא לקחה חגורה והתחילה להכות אותי.." היא אמרה והדמעות ירדו שוב,לא ידעתי מה להגיד..,ורק אז קלטתי את הסימנים הכחולים שיש לה על היד..

נקודת מבט של בן
איחרתי לבית ספר, כרגיל.קמתי מאוחר לא היה לי כח למורה שלי אז הלכתי למחששה ופתאום ראיתי את אלי ואת אנה מדברות,שמעתי הכל,אני לא מאמין שאנה לא סיפרה לי!
ואז פתאום הרגשתי צעדים מאחורי,ואז מישהו תפס אותי מאחורה והתחיל לחנוק אותי,זה היה….


תגובות (12)

תמשיכיי מידדדד

07/12/2013 10:33

תמשיכייייייייי

07/12/2013 10:34

תמשיכיי

07/12/2013 10:34

תמשיכיי

07/12/2013 10:48

פשש את טובה תיכנסו לסיפור של אהבה נוטעית

07/12/2013 10:50

מוטעית

07/12/2013 10:51

תמשיכיייי

07/12/2013 12:11

תמשיכיייי

07/12/2013 12:11

תמשיכיייי

07/12/2013 12:11

תמשיכיייי

07/12/2013 12:11

תמשיכיייי

07/12/2013 12:11

אני עכשיו מתחילה לכתוב את הפרק החדש

08/12/2013 07:53
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך