Moran852
סיפור זה מבוסס על סיפור אמיתי. הפעם הראשונה של מורן עם אהוב ליבה, אהבת חייה ובעלה המדהים! היום מורן ועומרי נשואים באושר ויש להם 3 ילדים (שני בנים ובת). אם תרצו לקרוא את סיפור חייהם במלואו מאז פגישתם הראשונה ועד חייהם היום, על השמחה והעצב שבתהליך הקשר שלהם- בכיף, רק תגידו.... מקווה שנהניתם :)

הפעם הראשונה שלי

Moran852 12/04/2014 52837 צפיות 13 תגובות
סיפור זה מבוסס על סיפור אמיתי. הפעם הראשונה של מורן עם אהוב ליבה, אהבת חייה ובעלה המדהים! היום מורן ועומרי נשואים באושר ויש להם 3 ילדים (שני בנים ובת). אם תרצו לקרוא את סיפור חייהם במלואו מאז פגישתם הראשונה ועד חייהם היום, על השמחה והעצב שבתהליך הקשר שלהם- בכיף, רק תגידו.... מקווה שנהניתם :)

תוך כדי נישוק וההצמדה שלי לשידת המחשב הוא הרים אותי בעדינות והושיב אותי עליה כשרגליי מפוסקות בול בגובה איבר מינו. מתנשקים ומתנשקים בתשוקה כזו שלא הרגשנו מעולם… פתאום לא היה שום דבר מסביב שיפריע, לא הייתה מחשבה אחת שעברה לי בראש רק אושר- אושר מהסיטואציה המדהימה הזו….

הוא מנשק אותי ותוך כדי נישוק הוא מלטף לי את הירכיים בעדינות יתר, בזמן כל ליטוף הוא עוצר לאט את הנשיקה ומביט בי… נראה כאילו מחפש אישור בכדי לדעת שזה בסדר מבחינתי או סתם בכדי לדעת מה זה עושה לי… ותתפלאו- זה עשה הרבה!! כל ליטוף שלו גרם לי לצמרמורת… העדינות שלו הרגה אותי.

לאט לאט ידיו עלו ותוך כדי עליה אל בית החזה שלי ידיו נכנסו אל מתחת לחולצה הוא נעצר מרחק נגיעה מתחילת החזייה ושוב עצר להסתכל עלי, סימנתי לו כן בטוח עם הראש הוא חייך מאושר ולחש לי באוזן ״אני באמת אוהב אותך, לא רוצה לגרום לך לעשות משהו שתצטערי עליו״ מהר השתקתי אותו ״אני לא אצטער, מאמי אני אוהבת אותך ואני באמת רוצה את זה! אני אוהבת את הדרך בה אתה נוגע בי ואת מה שאתה גורם לי להרגיש בכל פעם שאתה נמצא איתי במגע פיזי כלשהו, מאמי הגיע הזמן… זה באמת מרגיש לי נכון״ אמרתי כשאחרי כל מילה אני נותנת לו נשיקה, הוא חיבק אותי חזק חזק כשידיו עדין מתחת לחולצתי ושוב לחש ״חיכיתי לרגע הזה הרבה זמן, להרגיש אותך ככה… ולעשות את זה איתך זה הדבר שאני הכי רוצה בעולם אבל לא יודע מה יש לי פתאום מאמי, אני מפחד״ ״ממה אתה מפחד״ שאלתי מופתעת.. הוא השתחרר לאט לאט מהחיבוק והתחיל ללטף את פניי ״לא יודע, אני מפחד שיכאב לך, מפחד שלא תאהבי, מפחד לאכזב אותך מורי.. לאכזב אותך זה הדבר שאני הכי מפחד ממנו״ עוד שנייה ובכיתי, הוא ריגש אותי ברמות מטורפות!! תמיד ידעתי שאני אוהבת אותו מעל ומעבר ומוכנה לעשות בשבילו הכל.. אבל אחרי המשפט הזה שהוא אמר לי אני ידעתי שאני רוצה להתחתן איתו ולהקים איתו משפחה ושהוא הגבר של החיים שלי! ידעתי שאהבה כזו אף אחת לא זוכה לקבל ואין פשוט הרגשתי מיוחדת!!! ״מאמי שליייייייי אתה הכי מדהים בעולם״ אמרתי ופשוט דפקתי לו נשיקה.

אנחנו שוב בקטע של נשיקה סוערת מלאת תשוקה ובי נכנסה פתאום חוצפה… תפסתי אותו מרצועות החגורה של הג׳ינס שלבש וקירבתי אותו אלי ותוך כדי רגליי נעלו עליו, הוא עצר את הנשיקה במהירות ואמר ״מורן את מגזימה אני לא אצליח לשלוט בעצמי בסוף״ ״מי ביקש ממך לשלוט בעצמך״ אמרתי בחוצפה תוך כדי שאני מנשקת אותו שוב ומכניסה ידי אל תוך חולצתו מהצד הקידמי ״מורן״ לחש מעונג תוך כדי שהלשון שלו בפה שלי… הרגשתי שהוא לא יכול יותר וכשהתקרבתי קודם לכן נעשיתי יותר קרובה אל איבר מינו, אז הרגשתי איך הוא מזדקר ומתקשה לכבודי… ידעתי לי שעוד טיפה ועומרי לא יכול יותר.

הורדתי מעליו את החולצה והוא מבלי לחשוב פעמיים, ברגע שחולצתו כבר לא הייתה עליו הניח ידיו על התחת שלי והרים אותי במהירות, עשה שני צעדים גדולים אחורה והתיישב על המיטה.

הוא יושב על המיטה ואני עליו ברגליים מפוסקות הוא מנשק אותי ומנשק ופתאום עובר לצוואר תוך כדי מישוש החזה שלי נשמעו מפי קולות גניחה קטנים כאלה.. הוא פתאום נעצר הסתכל עלי וחייך ״אני לא מאמין שזה קורה לי״ הוא מסתכל לי בעיניים וזה נראה כאילו הוא עומד לבכות. נתנתי לו רגע הוא הביט בי וליטף את פניי, הזיז את שערי אל מאחורי האוזן ״את כל כך יפה״ לחש ״וכזו מדהימה, אני הבנאדם הכי מאושר בעולם. ושתדעי לך שאני מודה כל יום לאלוהים על זה שאני קם כל יום בבוקר בידיע שיש לי אותך״ נתן לי נשיקה יבשה על השפתיים הביט בי שוב במשך שתי שניות התקרב בעדינות ונתן לי את הנשיקה הכי איטית בארץ!!! בהתחלה זו הייתה סתם נשיקת שפתיים יבשה אחר כך הלשונות שלנו הצטלבו בעדינות ובאיטיות שלא נראתה כמותה….

אחרי חמש דקות הוא סוף סוף עזר אומץ והוריד מעלי את החולצה ופשוט בהה ״מושלמת״ אמר כמעט מגמגם. הצמיד אותי אליו בחיבוק והחל לנשק אותי באזור החזה כשהחזייה עוד עלי.

לאחר כמה דקות נעמד כשאני עוד עליו באותה תנוחת הישיבה שישבנו בה… הוא הסתובב השכיב אותי על המיטה ונשכב מעלי כשחצי גופו על המיטה וחצי גוף אחר עלי…..

מנשק ומנשק ולאט לאט ידו הגיע למטה תופס בכפתור המכנס, גופי החל לרעוד. הוא הפסיק את הנשיקה והביט עמוק אל תוך עיניי, מצד אחד נראה כאילו מחכה הוא שאני אעצור אותו ומצד שני מחכה לאישור. ״את רק אומרת ואני מפסיק״ ״אל תפסיק״ לחשתי בביטחון… הוא פתח את הכפתור גם את הריצ׳רץ והתרומם בכדי להוריד מעלי את המכנס… ״את רוצה להיכנס מתחת לשמיכה ?״ האמת היא שרציתי לראות הכל ולהיות מודעת למתרחש אבל התביישתי וישר אמרתי ״כן״ נכנסתי תחת השמיכה.
בזמן הזה עומרי הוריד מעליו את הג׳ינס….

נשכב ליידי והחל מנשק אותי, לא יודעת מה קרה לי אבל פתאום ברגליים מפוסקות עליתי מעליו מנשקת אותו, הוא עצר אותי מהר ״את הורגת אותי״ צעק כשידיו מכסות פניו וחיוך של אושר מבצבץ לו מהצדדים.. ירדתי מעליו במהירות ״סליחה״ אמרתי צוחקת ״אף פעם אל תבקשי ממני סליחה״ אמר תוך כדי שהוא מטפס שוב לתנוחה של חצי גוף עלי וחצי גוף על המיטה מנשק אותי ומוריד לי כתפייה מהחזייה תוך כדי נישוק הכתף…. והופ!!! ירדה לה עוד כתפייה והוא לא מפסיק להביט בי בכדי לקבל מבט מאשר בכל רגע.

לפתע שדיי היו חשופות ועומרי החל ממשש אותם, זה טיפה היה מוזר ואפשר לומר שגם קצת הביך אותי אבל זה היה נעים… הוא נישק, ליקק ומצץ את פיטמותיי, הוא גרם לי לזרמים… ״הוא יודע מה הוא עושה״ חשבתי.

״נעים לך״ הוא שאל ואני מביטה בו מסמיקה כולי ועונה כן עם הראש… הוא חייך ״אני שמח״ לאט לאט ידו ירדה מטה והוא מביט בי מחכה לתגובה…. ממשש אותי כלפי חוץ עד שפתאום ידו חדרה פנימה ״אמרתי לך מורי רק תגידי ואני מפסיק״ השתתקתי ופשוט קירבתי את פניו אלי ונישקתי אותו!

הוא החל להזיז ידו על איברי ולשחק לי בדגדגן… הוא גרם לי לעונג והוא ידע זאת, אהב להביט בי מתפתלת ומשמיעה קולות עונג, זה היה הסיפוק הכי גדול שלו בסיטואציה הזו!!!

פתאום דחף אצבע וקפא, הביט בי וחיכה שאני אגיב ״מאמי תפסיק לפחד יותר מידי כשארצה שתפסיק אומר לך״ האצבע שלו החלה לתפקד בתזוזות כניסה ויציאה קצת כאב לי, הוא שם לב ולכן ניסה להסיח את דעתי בנשיקה…

תוך כדי שמנשק אותי הוא הכניס לעזר עוד אצבע וכאב לי אבל שוב החל מנשק אותי בכדי להסיח דעתי באיזשהו שלב הוריד את תחתוניו וגם את תחתוני….

הוא פיסק רגליי ונשכב מעלי כשרגליו בין רגליי ואיבר מינו נוגע בשלי והם מתחכחים להם, הרגשתי כמה הוא עבה כמה הוא חם וגדול ״איך דבר כזה אמור להיכנס לתוכי״ חשבתי לעצמי בחשש. עומרי קלט עלי את הפחד… נישק אותי ולחש לי ״ברגע שטיפה כואב לך ואת לא יכולה לסבול את הכאב תגידי לי עומרי די ואני מפסיק״ ״טוב״ אמרתי ״מורן אל תתביישי ואל תנסי אפילו לרגע להתחשב בי, הבנת״ סימנתי כן עם הראש ״אני רוצה לשמוע אותך!!!״ ״טוב, אני מבטיחה״

תוך כדי שהוא מנשק אותי הוא שולח יד ומכניס את איברו לתוכי… ישר עצרתי אותו ״אתה לא שם קונדום?״ ״אין לי״ אמר ״איך אין לך״ שאלתי מופתעת לפי מה שהבנתי לפני שאני והוא הכרנו הוא היה הכי זיין בארץ חייב להיות לו איזו קונדום זרוק פה ״מה זה איך אין לך״ אמר צוחק ״כמה זמן אנחנו ביחד?״ ״כמעט שנה״ עניתי מהר ״אני כבר קרוב לשנה לא שכבתי עם בחורה, אפילו יותר הייתי אומר… עד שאני ואת נכנסו לקשר קשר לקח לנו איזה חודשיים.. וידעתי שאני לא ממהר איתך וגם אם אני הייתי ממהר את לא היית נותנת לזה לקרות וחוץ ממך אף אחת לא עניינה או משכה אותי מינית כמו המחשבה שיבוא יום שאני אמצא את עצמי שוכב איתך אז הרשתי לעצמי להביא הכל לחבר… אבל מאמי אין לך מה לדאוג״ קטעתי אותו באמצע המשפט ״בטח שיש לי מה לדאוג, אני עוד לא חגגתי 20 לא בא לי ילד לא מתוכנן…״ ״מה ילד איפה ילד אל תדאגי אני לא אגמור בפנים… זה אני יכול להבטיח לך וחוץ מזה רק שתדעי לי שבלי קונדום יותר כיף״ הבטתי בו מהוססת ״את לא סומכת עלי?״ הוא שאל מופתע ״למרות שבאמת אם את מפחדת אז אפשר להפסיק ועל הזין הכאב ביצים שיהיו לי״ חשבתי על זה שתי שניות ״תיזהר לגמור בפנים״ אמרתי בקול, הוא חייך והחדיר את העינין… זה יותר כאב מהאצבעות שלו! זה היה עבה קשה וחם….. הוא נורא השתדל להיות עדין, כאב לי אבל התאפקתי. הוא זז באיטיות ולא הפסיק לשאול אם אני בסדר.

באיזשהו שלב הוא הגביר את הקצב והכאב כבר הרג אותי השמעתי קולות של סבל וירדו לי טיפה דמעות אבל באמת שזה לא היה כל כך בגלל הכאב, לא יודעת למה… פשוט יצא… הוא נעצר ״מאמי שלי…..״ ראיתי שכאב לו להסתכל עלי ״אני מפסיק״ הוא בא לצאת ולהתרומם מעלי אבל ישר תפסתי אותו ״לא! אל תפסיק, תמשיך אני בסדר״ ״חיים שלי את בוכה אני לא יכול לראות אותך ככה״ אמר כשאיברו עדיין בתוכי…. ״זה מאושר עומרי״ הוא נישק אותי ושוב המשיך לחדור בעדינות ואיטיות כמו בהתחלה…

שוב אחרי זמן קצר הגביר את הקצב וזה אפילו יותר כאב מקודם אבל התאפקתי לא רציתי להראות לו שכואב לי. הוא מנשק אותי בצוואר והוא מתנשף עלי ברמות מטורפות ולאט עולה שוב בדרגת הקצב הרגשתי אותו בכל סנטים בגוף שלי זה היה מדהים!!!

תוך כדי החדרה ונשיקותייו על צווארי החל גרוני להשמיע קולות גניחה ונשימותיו של עומרי התגברו וכך גם קצב הכניסה והיציאה שלו לתוכי… הכאב כבר טיפה נשכח ופתאום התחלתי לחוש יותר הנאה. ככל שעומרי הגביר את הקצב הגניחות שלי הפכו לצעקות (בטקט כן) הוא שאל בכל רגע אם להפסיק ושוב ושוב אמרתי שלא.

באיזשהו שלב בזמן שאני צועקת הוא לחש לי באוזן ״חיים שלי את כל כך רטובה וזה מחרפן אותי.. נראה לי שעוד רגע ואני גומר״ תוך כדי צרחות צעקתי ״יאללה כבר״ ״את רוצה שאני אפסיק? כואב לך?״ ״אני רוצה שקודם תגמור״ אמרתי מקוטעת.. ״אני אוהב אותך״ אמר ואני לא הצלחתי להגיב הנשימות שלי התגברו ואת הרגליים כבר לא הרגשתי…. הדבר היחיד שהעסיק אותי זה התחושה הפנימית שהרגשתי כאשר איברו של עומרי חדר לתוכי כל כך עמוק והרגיש כאילו מגיע לבטן שלי. הרגשתי איך החור שלי מתרחב וכמה חום יוצא דרכו בכל פעם של יציאה וכניסה….. ומפעם לפעם הוא רק מגביר את הקצב, המיטה כבר רועדת ומרגיש כאילו הקירות עומדים להשבר… למרות שידעתי שהכל בראש שלי

״תגמור כבר״ אמרתי תוך כדי גניחה ״אני משתדל מאמי, אני גם מת לסיים כבר נמאס לי להכאיב לך״ הוא נישק אותי ״תכאיבי לי גם״ אמר ולא הבנתי מה רצונו ״תשרטי אותי בגב״ הוא דרש ״מה פתאום מה אתה מפגר״ צעקתי עליו… ״אל תפחדי זה דווקא מדליק אותי״ בלי לחשוב פעמיים שרטטי אותו בגב בידיים בחזה… לאחר כמה זמן נשימותיו כבר לא היו סדירות הוא קם בפיתאומיות ישר תפס והשפריץ חומר לבן שיצא מאיברו.. ישר לקח נייר מהשידה ליד המיטה והחל לנקות הכל

התרוממתי טיפה הוא אחז בפניי בידו הגדולה האוהבת והחמה והחל לנשק אותי בטירוף…. ״זה היה הסקס הכי טוב שהיה לי בחיים!!! לא מבחינת ביצוע הסקס כן (חיכנו שנינו) אלא בגלל שזה היה איתך״ הוא הסתכל עלי בחיוך וחוץ מלהסמיק לא ידעתי איך להגיב.
הוא עזר לי לשים מעלי את התחתונים והביא לי חולצה שלו, גם הוא לבש מעליו את תחתוני הבוקסר בחזרה….

״יש לי פיפי״ לחשתי… הוא נקרע עלי מצחוק ״לכי תעשי מה את גנובה״… עומרי ישב בצד החיצוני של המיטה והייתי חייבת לעבור מעליו בכדי ללכת לשירותים, אז נעמדתי ובאתי לקפץ מעליו…. הוא מיד תפס את היד שלי והפיל אותי עליו ״אחחחח כוס אמק״ הוא צעק ואני נקרעתי מצחוק… כשהוא הפיל אותי עליו האידיוט הזה גרם לי ליפול בחוזק כי כוח לא חסר לו ובטעות הבאתי לו מכה באיבר המין…..

״סליחה סליחה סלילה סליחה אני מצטערת״ אני נקרעת מצחוק והוא עוד שנייה בוכה מרוב כאבים ״תביאי לי נשיקה אולי זה יעבור״ הוא אמר בתחמנות, הבאתי לו נשיקה בלחי ״זהו?״ שאל מבואס אז הבאתי לו גם בלחי השנייה ״מה יעני את מתגרה בי?״ הוא תפס אותי במהירות ודפק בי כזו נשיקה שעוד שניה והשפתיים שלי נשרו, הוא אכל לי את כל הפה ואתם חמודים אם הייתם שם הייתם אוכלים את עצמכם מרוב קינאה!!!

קמתי ונכנסתי לשירותים, הבטתי במראה ועל פניי חיוך מטופש של אושר שלא ידעתי איך להוריד. סידרתי את השער והתפנתי… לאחר הניגוב התרוממתי וכשהסתובבתי להשליך מים הבחנתי בדם ״עומרייייייי״ צעקתי בבהלה… הוא נעמד מהצד השני של הדלת ״מה קרה?״ שאל, ״לגיטימי שירד לי דם?״ שאלתי במבוכה… שמעתי אותו צוחק מבעד לדלת ״אני יכול להיכנס״ שאל בנימוס… סיבבתי את מפתח הדלת הסתובבתי לשטוף את ידיי והוא נכנס.

מחבק אותי מאחור, מנשק בלחי מנשק בצוואר ״זה הכי לגיטימי בעולם לב שלי״ אמר בעדינות…. סיבב אותי עם הפנים אליו ונישק אותי ״אל תיבהלי מאמי שלי, זה מה שקורה כשבחורה מאבדת את הבתולין שלה״ הוא כזה נסיך, כזה מרגיע… אין בי טיפת חרטה ופתאום כל כאב שהרגשתי כששכבנו הפך למגע הנעים שלו!!
עומרי הסתובב עם הגב למראה ״חייה תראי מה עשית לי בגב״ הוא צעק ואני נקרעת מצחוק ״אתה ביקשת שאני אכאיב לך מה אתה בוכה כמו ילדה״ ״אני אראה לך מי ילדה״ הוא תפס אותי בכוח מהישבן והצמיד אותי אליו חזק וטורף לי את הפנים….

עצרתי אותו ויצאנו מהשירותים, אני נשכבתי על המיטה מכוסה בשמיכה ועומרי ישב עם הגב על הקיר והדליק סיגריה… ״תפתח חלון״ דרשתי, הוא פתח.

לאחר דקה או שתיים פנה אלי ״תגידי מאמי הרגשת שגמרת״ ״אני לא יודעת״ אמרתי מופתעת מהשאלה ״איך יודעים בכלל?״ ״מרגישים….״ מה לי ולזה מה הוא רציני פעם ראשונה שאני שוכבת עם גבר מאיפה לי לדעת?!

״אני לא יודעת אם הרגשתי״ אמרתי מובכת ומחייכת אליו… ״אני הרגשתי״ אמר והביט בי בגאווה. ״מה באמת?״ שאלתי מופתעת,
״כן, היו איזה כמה פעמים שסגרת עלי כזה.. אבל את האמת שיותר שמעתי״ ״מה זאת אומרת?״ ״לשמוע אותך גונחת זה חירמן אותי רצח, יש לך קול כזה עדין משהו מפחיד אז הקשבתי לך… ואני מקשיב ומקשיב ולפי מה ששמעתי הגעת לאורגזמה איזה שלוש ארבע פעמיים״ אמר בזמן שהוא מלטף את פניי ״טוב די שקט לא מדברים על זה עכשיו״ ״אבל למה חיים שלי זה דבר טבעי״ אמר בזמן שהוא מכבה את הסיגריה על המאפרה ונשכב לצידי עם הפנים אלי כשידו עדיין מלטפת פניי ״כן אבל זה מביך אותי״ ״אין אין אני מאוהב בדבר המיוחד הזה״ אמר תוך כדי שהוא צוחק ונותן לי נשיקות יבשות באזור הפנים… לאחר זמן מה פשוט נרדמנו מחובקים.


תגובות (13)

זה אתר שקוראים וכותבים בו בעיקר ילדים. זה לא מתאים.

12/04/2014 17:43

    אחרי החלק הראשון פשוט הפסקתי לקרוא, זה באמת לא מתאים, יש הרבה אתרים למבוגרים שעדיף שתכתבי שם, כי יש פה ילדים שהם אפילו מתחת לגיל עשר, והם יכולים להיחשף לדברים כאלה.

    12/04/2014 17:56

איזה מרגשששש
וכן תיכתבי איך ניפגשתם

12/04/2014 18:44

לא טוב לכם אל תקראו

22/04/2014 09:43

    אל תגידי לאנשים לא לקרוא סיפורי. את לא אוהבת אל תקראי!
    זה לא יפה, לא מנומס ובכללי זה ממש מגעיל.

    10/06/2014 22:04

אני בסך הכל אומרת את באמת ואת מה שאני חושבת שאם לא נעים לכם לקרוא דברים כאלה אז אל תקראו ותעברו הלאה אף אחד לא מחייב אותכם לקרוא כל סיפור באתר הזה אני לא רואה פה שום דבר במשפט הזה משהו לא יפה ובטח ובטח לא מנומס ומגעיל

14/06/2014 18:00

זה לא קשור, משי. אסור לכתוב סיפורים כאלה, בדיוק בשביל זה יש את כפתור הדיווח.

14/06/2014 18:20

הכפתור נועד כדי לדווח על תוכן פוגעני אני לא רואה את זה בתור תוכן פוגעני כי זה חלק מהחיים ומספרים פה על החיים אפילו שסיפור הספציפי הזה טיפה מפורט מידי
לדעתי תוכן גזעני לדוגמא זה תוכן גזעני שעל זה אי אפשר לעבור השאירה כי זה פוגע אישית בקוראים אבל מה שאני מנסה להגיד במקום להגיב כל דבר מליון פעם במליון סיפורים (וזאת הפעם האולייי 10 שאני רואה כאלה תגובות על סיפור שרק רומזים על משהו כזה ) פשוט תלחצו דווח ותתנו למנהלי האתר להחליט
אני באופן אישי שאני רואה תוכן שלא נעים לי לקרוא אותו אני פשוט יוצאת ממנו

14/06/2014 19:17

אני לא באה לריב או להתווכח אני רק אומרת את דעתי בנושא

14/06/2014 19:18

תקשיבי קודם כל אני רוצה לומר לך שאת כותבת ממש יפה ורואים שיש לך כישרון,אני אישית הפסקתי לקרוא את הסיפור אחרי איזה שתי דקות כי ראיתי שהוא נורא ארוך ואני לא במצב לסיפורים ארוכים נכון לעכשיו, אבל ממה שכן הספקתי לקרוא את באמת כותבת יפה. עכשיו, קראתי גם את התגובות ואני מבינה למה את מגיבה ככה כי מן הסתם כשבאים אליך בתקיפה אז הכי הגיוני זה להיכנס להגנה. אבל הכוונה של רוב התגובות היתה שזה סיפור לא מתאים לאתר הזה (!)…ונכון שהסיפור שלך לא כלל תוכן פוגעני ולא גיזעני אבל 99 אחוז מהאתר הזה הם בן הגילאים 8-17. ואני מסכימה איתך שמי שלא טוב לו הסיפור שלך לא חייב לקרוא אבל ילד בן 10-11 עדין חשוף לסיפור הזה ולא כל הילדים בימינו כל כך מקולקלים כמו שניראה היום ובאמת יש ילדים שהסיפור הזה יכול להיות קצת לא ברור להם- ולד בגיל הזה לא באמת יקלוט על ההתחלה שמדובר בסיפור זימה ושאין לו מה לחפש כאן, ההפך, יש מצב שהסקרנות היא שתמשוך אותו להמשיך בקריאת הסיפור ופה זה כבר יכול להפוך לבעיה (אולי אפילו להורים של אותו הילד שיצטרכו אחרי זה לבסביר לו כל מיני דברים אם הוא יחליט לשאול לשאלות).
זה לפחות איך שאני הבנתי את ההיתנגדות של רבים לסיפור שלך. דבר נוסף שאני רוצה להגיד לך ממני זה שרוב הקוראים כאן הם באמת בני נוער שמחפשים יותר לכתוב סיפורים ולהביע את הרצונות שלהם דרכם, ובנוסף גם העדפות הקריאה שלהם כוללות יותר סיפורי אהבה תמימים על ערסים ונערות יפות שתמאהבות בהם או סיפורי הרפתקאות-בקיצור מה שאני מנסה לומר זה שספציפית עם הסיפור הזה הכישרון שלך לא ימשוך הרבה קוראים כי פשוט באמת שאין להם מה לחפש בו. אני מציאה שתכתבי את הסיפור הזה באתר לאנשים יותר בוגרים, אולי תכתבי בלוג או משהו ואז באמת יהיו לך יותר קוראים שיעריכו וירצו לשמוע עוד על הסיפור שלך….עכשיו, אני הרגע שמתי לב שעברה יותר משנה מאז התגובה האחרונה ואני מבינה שהתגובה שלי ממש לא רלוונטית בטח אבל עדין החלטתי לכתוב אותה לכל מקרה (ובעיקר כי אין לי כוח למחוק את הכל…)

07/10/2015 03:13

אני ישמח לקרוא על איך החיים שלהם נראים ואת גם שמת 18+ אז בתכלס זה בסדר אם ילדים בני 10 נכנסים וקוראים מה שכתוב 18+ זה כבר בעיה שלהם

22/02/2016 22:27

מושלםםםםם

04/11/2018 23:34